KungSängen Arninge

KungSängen Arninge

4.0

About company

Välkommen till KungSängen i Arninge Centrum! Här i vår ombyggda konceptbutik möts du av inspirerande sovrumsmiljöer och kunnig personal som brinner för att skapa ett riktigt drömrum med dig. Det handlar inte längre bara om att ha en bra säng för att du ska sova gott, även om det tar dig en god bit på vägen. Här i Arninge Centrum...

22 omdömen om KungSängen Arninge

Bengt Ö

Säng Bemött helt OK. Inga speciella förväntningar

Svar från KungSängen Arninge

Hej Bengt! Härligt att du känner dig bra bemött i vår butik! Varmt Välkommen igen! Med Vänliga Hälsningar Caroline KungSängen Arninge

Gunnar S

Säng Bra Ja Bra Utfyllnadstext

Svar från KungSängen Arninge

Hej Gunnar! Med de korta orden låter det i alla fall som att du är nöjd med vårt bemötande i butik och även den nya sängen. Det gläder oss! Varmt Välkommen igen om vi kan hjälpa dig med något mer! Med Vänliga Hälsningar Caroline KungSängen Arninge

Victor Ö
Wrote about KungSängen Arninge

Köpt ny kontinentalsäng. Kanonsäng! Kompetent bemötande i butiken i Arninge.

Svar från KungSängen Arninge

Hej Victor! Tack för din rekommendation! :) Jättekul för oss att höra att du är nöjd med din nya säng och att du känner att du fick bra hjälp i butiken. Vi tycker det är jätteviktigt att hjälpa våra kunder att hitta rätt säng! Välkommen åter om vi kan hjälpa dig med något ytterligare. Med Vänliga Hälsningar Caroline KungSängen Arninge

Åsa J
Wrote about KungSängen Arninge

Jag är mycket nöjd. Allt är bra bemötande hjälp och leverans.😀

Svar från KungSängen Arninge

Hej Åsa! Det gläder oss att höra att du är nöjd! Varmt Välkommen tillbaka! Med Vänliga Hälsningar Caroline KungSängen Arninge

Elin W
Wrote about KungSängen Arninge

Fantastisk säng! Hade önskat mer flexibla datum för leverans.

Svar från KungSängen Arninge

Hej Elin! Tack för din rekommendation. Härligt att du är nöjd med din nya säng! Vi har bestämda veckodagar i alla områden för att kunna fortsätta att erbjuda Fri Hemleverans i närområdet. Det är en service som vi vet att våra kunder uppskattar. Hoppas det löste sig bra med leveransen ändå. Varmt välkommen igen! Med vänliga Hälsningar Caroline S KungSängen Arninge

Lena G
Wrote about KungSängen Arninge

Jag blev trevligt bemött och fick också bra svar på mina frågor. Det blev ett köp av säng eftersom det kunde ordnas med att få en både prisvärd och bra säng. Det var en trevlig upplevelse att handla säng där.

Per-olov J
Wrote about KungSängen Arninge

Köpte dubbelsäng samt senare också sänggavel. Bra o professionell personal, snabb hjälp och leverans på avtalad dag o tid Allt fungerade perfekt

Adrian T
Wrote about KungSängen Arninge

Vare sig ni stöder barncancerfonden eller inte så kommer ni få samma svar utav mig gällande Kungsängen Arninge. Jag fick proffessionel hjälp med valet av säng. Priset var väldigt rimligt och sängens effekter var desamma som dom beskrev att den skulle vara dvs bättre och skönare sömn helt enkelt! Killarna var väldigt trevliga och såg verkligen till att köpet sköttes på ett korrekt sätt! Med andra ord ert stort plus för min upplevelse som kund hos Kungsängen Arninge! Mvh Adrian

Svar från KungSängen Arninge

Tack så mycket för din fina feedback :) Du vet var vi finns om du skulle behöva lite mer tillbehör till sovrummet. Sov så gott. MVH Ioannis & Pejman

Anonym M
Wrote about KungSängen Arninge

Bra bemötande och råd. Säljaren kändes kunnig och kunde förklara sängarna tekniska detaljer och skillnaden mellan kungssängens modeller även jämfört med andra tillverkare. Jag skulle vilja de ett större utbud av bambu produkter.

Svar från KungSängen Arninge

Hej! Kul att du är nöjd med våra produkter och tack att du tog dig tid att skriva ! =) Nu kan vi säga att vi håller på att ta fram fler bambu produkter tex underlakan samt påslakan. Med vänlig hälsning Personalen i Arninge !

Magnus H
Wrote about KungSängen Arninge

Hon som jag till slut köpte av var jättetrevlig. Innan jag köpte var jag inne på flera olika Kungsängenbutiker som alla hade lite olika priser vilket gör att jag snabbt insåg att man inte ska bry sig så mycket om vad ni först säger att det kostar - lite konstig prispolicy kan jag tycka

Svar från KungSängen Arninge

Tack så mycket för din feedback! Detta är en viktig fråga som vi själklart kommer att ta upp med ledningen. Skulle det vara något så är du alltid välkommen till oss i Arninge butiken. MVH Ioannis

Tobias K
Wrote about KungSängen Arninge

Hej, Servicen var bra och kunnig. Först var man lite tveksam pga. att vi hade en gammal Kungsängen som vi ville komplettera med en ny till. Säljaren avrådde först från att köpa pga dålig matchning. Men sedan fick vi bra service andra gången vid köp. Vid lämning av sängen hade man först slarvat bort en liten skruv som man sedan hittade utanför vår dörr. Allt som allt kunde det kanske varit lite bättre service. Men sängen kan jag inte klaga på, den är mycket bra!

Svar från KungSängen Arninge

Tack för din Feedback! Vi jobbar aktivt med leveransfrågor då man alltid vill göra bättre ifrån sig. Vad kul att du är så nöjd med din säng. Du vet alltid var vi finns fall det skulle vara något. MVH teamet i Arninge

Christina W
Wrote about KungSängen Arninge

Trevligt bemötande. Kunnig vägledning vid sängköp gjorde att vi som tur var ändrade våra första planer. Hög förväntan genom oändliga reklamsnuttar på TV, men det höll!

Svar från KungSängen Arninge

Hej tack för feedback, ledsen för ett sen respons av oss. Du är alltid välkommen tillbaka om det är något. Ha en fortsatt bra dag och sov så gott.

Säfström H
Wrote about KungSängen Arninge

Betyg 5 Butiken får högsta betyg för sitt kundbemötande samt att leverantiden hölls enligt bestämt darum Betyg 1 Leveransen av plast som kund skulle täcka in på gamla sängar var på tok för trånga att kränga över Betyg2 Killarna som levererade nya sängar levererar enligt avtal och skiter i om kund ej klarar sina uppgifter. Ex: lägga ned köpt säng i kundens sängram eller ta med sej embalaget från levererade sängar

Svar från KungSängen Arninge

Hej tack för feedback, ledsen för ett sent respons av oss. Kul att du var nöjd med butikspersonalen. Ang att du ville ha sängen i en ram så ska man säga till det i butiken och för det så tar vi en avgift och då ingår det att dom tar emballaget med sig. Chaufförerna planerar sin körning på morgonen när dom går igenom sina ordrar så ser dom på ett ungefär hur lång tid det tar hos varje kund, är det då någon som vill att dom ska hjälpa en kund och det inte står på ordern, då blir dom andra kunderna sura pga att dom inte...

Annika W
Wrote about KungSängen Arninge

Vi har köpt en säng. Vi tycker att det var bra hela vägen bra produkt bra säljare och mycket bra med leveransen.Tack ska ni ha

Svar från KungSängen Arninge

Tack för din feedback. Förlåt för ett sent respons av oss. Du är alltid välkommen om det är något. Ha en fortsatt bra dag och sov så gott.

Johan M
Wrote about KungSängen Arninge

Bra service, trevlig personal, leverans på rätt tid.

Kungsängen arninge gillar detta
Svar från KungSängen Arninge

Hej Johan! Tack för din feedback och varmt välkommen tillbaka!

Soheila Y
Wrote about KungSängen Arninge

Bemötandet var vänligt. Vi är nöjda med vår val om sängen. Det var bara ensak som jag tyckte är det var märkligt. När vi köpte sängarana frågade om man fick hjälp med att flytta dem till övervåningen i huset. Killen jag pratade med sa att om ni ber snällt kan dem hjälpa er att flyya sängarna till övervåningen men vid leverans sa killen att det skulle kosta 500 kr att hjälpa till med flytten av sängarna.

Svar från KungSängen Arninge

Hej Sohelia! Tack för din feedback! Va kul att ni är nöjda med er säng! De va mindre kul att höra att de uppenbarligen skett ett missförstånd gällande leveransen. Hoppas det löste sig på bästa sätt för er tillslut. Varmt välkommen tillbaka!

Christina H
Wrote about KungSängen Arninge

Mycket bra hjälp i butiken. Kunnig och trevlig personal. Sängen levererades av två personer. Den ena var effektiv, trevlig och serviceminded. Den andra betedde sig mindre bra, vilket också drar ner mitt helhetsintryck av produkten/tjänsten. Vad gäller sängen så är den utmärkt.

Svar från KungSängen Arninge

Hej Christina! Tack för din feedback! Det var kul att höra att du blivit bra bemött i butiken och att du trivs med valet du gjort. Vi försöker hela tiden att förbättra oss på alla plan och omdömet vi nu fått av dig kommer hjälpa oss att bli ännu bättre. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till butiken!

Catrin T
Wrote about KungSängen Arninge

Sedan jag köpte min säng har jag varit missnöjd och fått ont i ryggen, eftersom den var för mjuk. Jag hade dovk inga möjligheter att få reklamera den enligt Kungssängen. Efter två års lidande köpte jag därför en ny mellandel. Den är dock helt annorlunda och så hård att vare sig jag eller min man kan använda den. Jsg är djupt missnöjd och ångrar att jag köpte hos Kungssängen. Väldigt tråkig upplevelse

Svar från KungSängen Arninge

Hej Catrin! Tack för din feedback! Tråkigt att du känner dig så pass missnöjd med din produkt, hoppas vi kunnat hjälpa dig på bästa sätt när du senast besökte oss. Förhoppningsvis kommer det att bli bättre och om inte är du varmt välkommen in till butiken så ska vi försöka hjälpa dig att hitta rätt i största möjliga mån. Du är varmt välkommen tillbaka till butiken!

Åsa G
Wrote about KungSängen Arninge

Tillmötesgående personal, lite rörig butik.

Svar från KungSängen Arninge

Hej Åsa! Tack för din feedback! Arninge butiken är under uppbyggnad just nu för att de ska bli så lätt för alla kunder som möjligt att hitta rätt i vårt sortiment. Du är varmt välkommen tillbaka!

Hans O
Wrote about KungSängen Arninge

Bemötandet var utmärkt. Vi köpte 2 st höjd/sänkbara sängar. Produkten levererades på utsagd dag levde upp helt enligt förväntan.

Kungsängen gillar detta
Anders Ö
Wrote about KungSängen Arninge

Bra. Kontinentalsäng. Försenad leverans i 2 omgångar, inte ok. Sängen är ok.

Karin W
Wrote about KungSängen Arninge

Trevligt och kunnigt bemötande vid besök i butik. Vi skulle senare bli uppringda ang. transportkostnad vilket vi inte blev. När vi sedan själva kontaktade butiken via telefon fick vi tydlig information och trevligt bemötande. Leverantören av sängen hörde inte av sig de dagar som det informerades om utan några dagar senare. Däremot var överlämnandet av sängen mycket bra.