Alla kategorier Sängar Dalarna Falun KungSängen KungSängen Falun
Rekommenderat företag 2016 - KungSängen Falun
Rekommenderat företag 2015 - KungSängen Falun

KungSängen Falun

Ryckepungsvägen 9, 791 77 Falun — Visa karta

Butiken i Falun ligger i industriområdet precis i utkanten av staden. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 45 kunder tycker om KungSängen Falun

• Yvonne D
    Yvonne D skrev om KungSängen Falun
    Allt gick bra med bemötandet, är väldigt nöjd
    2016-12-04 KungSängen Falun svarar Yvonne D
    Vad kul att allt gick bra med bemötandet och att du är väldigt nöjd! Vi tackar för din feedback och välkommen igen, Yvonne!
  • Admir B
    Admir B skrev om KungSängen Falun
    Jag är inte nöjd. När det var att sälja gick det bra men när jag skulle vilja byta bäddmadrassen ett par dagar innan leveransen gick det inte. Fast jag skulle välja dyrare bäddmadrass. När jag fick leverans bad jag killar som levererade sängen att jag vill att dem tar av skorna när dem går inn i lägenhet. Dem var oartiga och bara lämnade sängen i hallen utan att ta av skorna eller bära in i sovrummet. När jag frågade om hjälp att montera sängen svarade dem att dem har inte tid. Så jag är inte nöjd och skulle aldrig mer köpa någonting hus kungsängen och inte heller rekomendera. Tack. Admir Besic
    2016-12-04 KungSängen Falun svarar Admir B
    Det var tråkigt att du inte är nöjd och att det blev problem med din madrass! Hör av dig till butiken, så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig. Se gärna vår information om hemleveransen på hemsidan www.kungsangen.com och den informationen står även i vår garanti pärm som bifogas vid köp/beställning av din säng. Tack för din feedback.
  • Hillevi G
    Hillevi G skrev om KungSängen Falun
    Vi fick bra hjälp när vi skulle köpa våran säng. Sängen var fin och skön nöjda.
    2016-12-04 KungSängen Falun svarar Hillevi G
    Kul att höra att du fick bra hjälp när ni köpte er säng och härligt att sängen är fin och skön! Välkomna till oss igen, Hillevi!
  • Ida J
    Ida J skrev om KungSängen Falun
    Bra service med hemkörning om man bor i stan
    2016-12-04 KungSängen Falun svarar Ida J
    Vad kul att du fick bra service, samt hemkörning! Tack, Ida för din feedback!
  • Ove A
    Ove A skrev om KungSängen Falun
    Inhandlat dubbelsäng.
    Bemötandet var väldigt proffsigt.
    Både vid förfrågan och vid beställningen.
    Och även när vi gjorde en revidering av madrasstyp.
    m.a.o. trevligt att gör affärer med dem!
    2016-11-30 KungSängen Falun svarar Ove A
    Vad härligt att vårt bemötande var proffsigt och kul att det var trevligt att göra affären här hos oss! Välkomna till oss igen, Ove!
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om KungSängen Falun
    Jag har köpt en dubbelsäng. Toppenservice från början till leverans. Eftersom jag byggde ut mitt sovrum i samband med beställningen fick jag lov att skjuta fram leveransen ett par gånger. Men det var inga problem.
    Jag är toppennöjd med sängarna, bemötandet, service samt leverans!!!
    2016-11-30 KungSängen Falun svarar Gunilla W
    Vad kul att du är toppen nöjd med vår service och sängarna, samt vårt bemötande!! Härligt att allt känns toppen, välkommen till oss igen Gunilla!
  • Maud Irene T
    Maud Irene T skrev om KungSängen Falun
    Blev mycket nöjda,mycket kunnig personal
    2016-07-13 KungSängen Falun svarar Maud Irene T
    Vad härligt att du blev mycket nöjd och att det var mycket kunnig personal! Vi tackar för din feedback och välkommen till oss igen, Maud!
  • Jenny K
    Jenny K skrev om KungSängen Falun
    Toppen bemötande fr köp t leverans av säng
    2016-07-13 KungSängen Falun svarar Jenny K
    Vad kul att du fick ett toppen bemötande av Kungsängen Falun och att allt fungerade bra! Tack, för din feedback och välkommen till oss igen!
  • Stefan T
    Stefan T skrev om KungSängen Falun
    Vi fick vänta länge på våran tur att få hjälp. Var ingen höjdare. Kan bero på att dom bara var två personer varav den ena var ny och inte inkörd i deras rutiner som vi upplevde det. Hon som vi beställde sängen av var duktig och kunnig. Sängen verkar vara av hög kvalitet till ett bra pris.
    2016-05-28 KungSängen Falun svarar Stefan T
    Det var tråkigt att ni fick en lång väntan i butiken, innan ni fick den hjälp ni behövde! Vi tar till oss det, men vad härligt att säljaren som ni beställde sängen av var duktig och kunnig! KungSängen Falun lär upp nya säljare vid olika tillfällen i butiken. Vad kul att sängen blev till ett bra pris och av hög kvalitet, tack Stefan för din feedback!
  • Ann-charlotte S
    Ann-charlotte S skrev om KungSängen Falun
    Hej! Vi var in i butiken vid två tillfällen och blev väldigt bra bemötta vid båda tillfällena. Vi var där för att köpa en ny dubbelsäng. Sängen levererades i mitten av mars och vi är mycket nöjda så här långt med den.
    2016-05-14 KungSängen Falun svarar Ann-charlotte S
    Vad kul att ni blev väldigt bra bemötta i butiken och att ni är mycket nöjda med er säng! Tack för din feedback, Ann-Charlotte!
  • Lars R
    Lars R skrev om KungSängen Falun
    Köpte kontinentalsäng och extra bäddmadrasser till gamla sängar samt lite annat. Bra bemötande av personal med kompetens. Vid leveransen fick vi dock fel färg på benen som vi var tvungna att åka och byta.
    2016-05-14 KungSängen Falun svarar Lars R
    Härligt att vårt bemötande var bra och personal har kompetens. Tråkigt att höra om leveransen, vi tar till oss den!
    Tack, för din feedback Lars.
  • Eddie N
    Eddie N skrev om KungSängen Falun
    Köpet avsåg leverans och installation av 2 st motorsängar 90*200 cm inkl gavel och bäddmadrasser.
    Leveransen kom vid avtalad tid och aviserades innan leverans.
    Installationen gjordes snabbt och proffsigt med trevlig personal som gjorde ett mycket bra arbete. Allt emballage togs om hand.
    Leveransen levde upp till förväntningarna och gav en positiv upplevelse som kund.
    Enda smolken i bägaren är att vid ev. garantifel så skall kunden ombesörja transport till närmaste KungSängen-butik, vilket drar ner helhetsintrycket i betyget .
    Eddie Nilsson
    2016-05-14 KungSängen Falun svarar Eddie N
    Vad kul att leveransen levde upp till förväntningarna och gav en positiv upplevelse. Tack för din feedback, Eddie!
    Om det uppstår garantifel, hör av dig till butiken så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig!
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om KungSängen Falun
    Fruktansvärt dåligt kundbemötande och okunnig personal.
    2016-05-14 KungSängen Falun svarar Fredrik T
    Det var tråkigt att höra om vårt bemötande i butiken, vi tar till oss det!
    Hör gärna av dig till butiken och framför din feedback till butikschefen för Falun/Valbo.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om KungSängen Falun
    Kanonservice i butiken, tyvärr var det en liten skada vid leveransen men det fixade butiken galant :)
    2016-05-14 KungSängen Falun svarar Daniel J
    Vad kul att det var kanonservice i butiken och att skadan fixades galant! Tack för din feedback, Daniel!
  • Appelqvist P
    Appelqvist P skrev om KungSängen Falun
    Mycket trevlig och hjälpsam personal
    Vi har köpt en säng, Lakan, kuddar
    2016-05-14 KungSängen Falun svarar Appelqvist P
    Vad kul och höra att personalen var mycket trevlig och hjälpsam! Tack för din feedback och välkommen tillbaka!
  • Robert S
    Robert S skrev om KungSängen Falun
    Madrass till en tidigare inköpt säng. Bara bra
    2016-04-10 KungSängen Falun svarar Robert S
    Vad kul att din madrass till en tidigare säng blev bara bra! Tack för din feedback Robert!
  • Christine L
    Christine L skrev om KungSängen Falun
    Bra service, de lyssnade på mina behov.
    2016-04-06 KungSängen Falun svarar Christine L
    Härligt att allt är bra med vår service! Tack, för din feedback Christine!
  • Ullabritt J
    Ullabritt J skrev om KungSängen Falun
    Det är kunnig och trevlig personal, men inte samma personal från gång till annan. Lite för mycket sängar i lokalen, svårt att få en bra överblick.
    2016-04-06 KungSängen Falun svarar Ullabritt J
    Kungsängen Falun butiken, har fler anställda som säljare. Det var tråkigt att det var lite för mycket sängar i butiken, vi tar till oss det! Tack för din feedback!
  • Veronica R
    Veronica R skrev om KungSängen Falun
    Trevlig och kunnig personal, smidig hemleverans och framförallt väldigt skön säng.
    2016-04-06 KungSängen Falun svarar Veronica R
    Vad kul att din säng är väldigt skön och vår leverans var smidig! Tack, för din trevliga feedback Veronica!
  • Anders S
    Anders S skrev om KungSängen Falun
    Köpt en madrass för att lösa ett sängproblem hemma, det bemötande vi fick var positivt och personalen löste vårat problem. Jag tycker att leveranstiden var lång, en och halv månad, vet inte vad normal leveranstid är.
    2016-04-06 KungSängen Falun svarar Anders S
    Vad kul att vi kunde lösa ditt problem med madrassen. Vid högbelastning i Kungsängen fabriken, kan tyvärr kunderna ibland drabbas av lite längre leverans tid än normalt (ca 2 veckor). Är det en special madrass, så är leveranstiden längre på grund av egen tillverkning i specifika mått. Tack, för din feedback och välkommen igen!
  • Anna-marie K
    Anna-marie K skrev om KungSängen Falun
    Ett mycket bra bemötande av tålmodig och vänlig personal.
    2016-04-06 KungSängen Falun svarar Anna-marie K
    Vad kul att vårt bemötande var mycket bra av vår vänliga personal! Tack, för din feedback, Anna-Marie.
  • Peter B
    Peter B skrev om KungSängen Falun
    Det var bra och skönt att gick prov ligga sängarna och att ni har annoserat så att man inte missar detta sjukt bra priser som är på sängarna och många år garanti
    MVH Nöjd kund
    2016-04-06 KungSängen Falun svarar Peter B
    Vad kul att du är nöjd med våra bra priser med många års garantier! Tack för din feedback och välkommen igen!
  • Kenneth P
    Kenneth P skrev om KungSängen Falun
    bemötandet var bra,vi fick hjälp med vilken madrass typ vi borde ha i våran ålder när vi köpte våran säng.
    2016-03-20 KungSängen Falun svarar Kenneth P
    Tack för din feedback och kul att du är nöjd!
  • Lena S
    Lena S skrev om KungSängen Falun
    Jag är mycket nöjd med min säng från KungSängen. Den bästa säng jag någonsin haft. Bemötandet har varit mycket bra i affären och hemleveransen var perfekt.
    2016-03-20 KungSängen Falun svarar Lena S
    Kul att du är mycket nöjd och tack för din feedback, Lena och välkommen igen!
  • Nils O
    Nils O skrev om KungSängen Falun
    vi har tidigare varit kund och varit nöjd med stugsängen, beställde en ny
    dec 2015,en annan modell, den var för hård i min smak, och vi väntar nu på ett byte i dagarna,inga problem med att byte, vi har blivit bra bemötta, och kan rekommendera butiken till vänner och bekanta
    2016-03-20 KungSängen Falun svarar Nils O
    Tack för din feedback och vad bra att vår sov-gott garanti finns för byte!
  • Doris M
    Doris M skrev om KungSängen Falun
    Fick ett trevligt bemötande men upplevde att det var svårt att få svar på de frågor vi ställde kanske p g a extrapersonal vid tillfället. Vi köpte nya sängar och blev rekommenderade en fast madrass som vi sedermera bytt ut mot medel. Bytet fungerade bra utan problem.
    2016-03-12 KungSängen Falun svarar Doris M
    Tack för din feedback! Det var tråkigt att höra om vårt bemötande, vi tar till oss den! KungSängen Falun lär upp nya säljare vid olika tillfällen och din feedback betyder mycket för oss.
  • Anders T
    Anders T skrev om KungSängen Falun
    Vi är nöjda med vår dubbelsäng vi köpte. Säljaren lät oss upptäcka de olika sängarna som fanns i sortimentet, lät oss prova på egen hand tills vi ställde frågor. Berättade lugnt och tydligt alla alternativen som fanns att välja mellan. Vi valde att få sängarna monterade och det var vi mycket nöjda med. Det hade tagit för lång tid att få ihop det på egen hand och bära upp det för trappan inne i villan. Till slut är vi glada att jag och min fru har valt olika mjukhet på våra madrasser. - VI är glada att det gick att prova olika hårdhetsalternativ även efter en månads sovande i sängarna.
    2016-03-12 KungSängen Falun svarar Anders T
    Vad kul att höra att ni är nöjda och glada! Tack för din feedback Anders!
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om KungSängen Falun
    hej , sån dyr madrass tycker jag man ska få prova den hemma på nåt sätt med skydd på , den känns redan nerlegad efter så kort tid , har en ryggskada så därav viktigt , talade om det i affären , hon visade ju bara vad som fanns , önskat mer kunskap av personalen. undrar hur den känns om 5 år , ska man köpa ny igen då eller? känns inte så där jättebra , men men. den måste beställas , väntan förstås vi bor i mora resor fram o tillbaks alltså inte så kul , får bara hoppas att den håller bra , kan inte nåt annat. vänligen kerstin nilsson i mora
    2016-03-20 KungSängen Falun svarar Kerstin N
    Det var tråkigt att höra om din madrass. Hör av dig till butiken, så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig! Tack för din feedback, vi tar till oss den!
  • Anneli D
    Anneli D skrev om KungSängen Falun
    Ett fantastiskt bemötande.
    Sängarna är jätte sköna.
    Har rekommenderat företaget till våra vänner.
    2016-03-12 KungSängen Falun svarar Anneli D
    Kul att höra att ni är nöjda och har rekommenderat KungSängen Falun! Tack för din feedback och välkommen tillbaka!
  • Patrik H
    Patrik H skrev om KungSängen Falun
    Vi köpte nya sängar. Mycket trevligt bemötande och bra service
    2016-03-12 KungSängen Falun svarar Patrik H
    Tack för din feedback, Patrik! Vad kul att du är nöjd, välkommen tillbaka!
  • Niklas G
    Niklas G skrev om KungSängen Falun
    Trevligt
    120 cm säng
    Enkelt att montera benen, stadig och bra
    2016-03-12 KungSängen Falun svarar Niklas G
    Kul att du är nöjd och att det var enkelt att montera benen, tack för din feedback!
  • Maria H
    Maria H skrev om KungSängen Falun
    Trevligt bemötande i butiken. Leveransen kom som utlovat. Själva sängen är SUPER!!
    2016-03-12 KungSängen Falun svarar Maria H
    Härligt att sängen är super och att du är nöjd! Tack för din feedback, Maria!
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om KungSängen Falun
    Bra service och hjälp av serviceinriktad personal!
    2016-03-12 KungSängen Falun svarar Ulrika L
    Kul att du är nöjd med vår service! Tack för din feedback och välkommen igen!
  • Peter E
    Peter E skrev om KungSängen Falun
    Bra bemötande från företaget. Men...dålig flexibilitet ang leveranser. Hur ska någon kunna vara ledig 2h för att passa en leverans?? Detta blev vi rejält upprörd över...
    2016-03-12 KungSängen Falun svarar Peter E
    Tack för din feedback, Peter! Har KungSängen Falun varit otydlig om vår fria hemleverans, tar vi till oss det! Mer info. om den fria hemleveransen står det om på www.kungsangen.com.
  • Bengt G
    Bengt G skrev om KungSängen Falun
    Kunnigt och vänligt bemötande!
    2015-11-15 KungSängen Falun svarar Bengt G
    Tack för din feedback Bengt! Välkommen åter!
  • Marie R
    Marie R skrev om KungSängen Falun
    Fick ett mycket bra bemötande av försäljaren, vi köpte en säng som vi är mycket nöjda med. Försäljaren gav mycket bra information om olika sängar och vad som skilde olika modeller åt. Så vi är mycket nöjda med vårt val.
    2015-11-15 KungSängen Falun svarar Marie R
    Kul att du är nöjd och tack för din feedback!
  • Carina W
    Carina W skrev om KungSängen Falun
    Jag köpte en säng. God service och gott tålamod hos butikssäljaren. Hemleveransen som jag beställde var smidig och helt utan problem.
    Sängen är inte lika skön som i butiken, den är lite för hård - men helt ok.
    2015-11-15 KungSängen Falun svarar Carina W
    Kul att du är nöjd med vår service och leverans, Carina. Hör gärna av dig till butiken, så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig.
  • Sven Å
    Sven Å skrev om KungSängen Falun
    Jag fick ett bra bemötande. Jag köpte sängen Sunnebo. Det är för tidigt att uttala sig om produkten.
    2015-10-23 KungSängen Falun svarar Sven Å
    Kul att du fick ett bra bemötande och tackar för din feedback!
  • Katarina E
    Katarina E skrev om KungSängen Falun
    Jag o min man kan verkligen rekommendera Kungsängen. Bra service av Anette i Falun. En kanon säng.
    2015-10-23 KungSängen Falun svarar Katarina E
    Kul att ni är nöjda med vår service och tack för er feedback!
  • Jan E
    Jan E skrev om KungSängen Falun
    Mycket trevlig och kunnig personal, med ett enormt tålamod, kunden före oss var verkligen omständig och krävande. Vi köpte sängar och gavel, enda problemet är att sängarna är så sköna att det är problem att gå upp på morgonen. Vi är jättenöjda.
    2015-10-23 KungSängen Falun svarar Jan E
    Tack för din feedback! Kul att ni är jättenöjda med sängarna och välkomna tillbaka!
  • Kristin A
    Kristin A skrev om KungSängen Falun
    Bra o trevlig service samt grymma öppettider
    2015-10-23 KungSängen Falun svarar Kristin A
    Kul att du är nöjd och gillar våra öppettider, Kristin!
  • Camilla S
    Camilla S skrev om KungSängen Falun
    Bra bemötande.
    Dubbelsäng.
    Vi är jättenöjda med sängen, men fick vänta en vecka efter ordinarie orderdatum.
    2015-10-23 KungSängen Falun svarar Camilla S
    Tack för din feedback! Vi tar till oss den. Välkommen igen, Camilla!
  • Monica T
    Monica T skrev om KungSängen Falun
    Jättefint bemötande och jättebra hjälp av personalen
    2015-09-14 KungSängen Falun svarar Monica T
    Kul att du är nöjd Monica T. Välkommen tillbaka!
  • Susanne L
    Susanne L skrev om KungSängen Falun
    Vi har fått väldigt bra bemötande av den dam som hjälpte oss. Vi köpte en dubbelsäng som vi är mycket nöjda med.
    2015-06-23 Kungsängen svarar Susanne L
    Kul att du är nöjd Susanne! Välkommen tillbaka!
    Kungsängen gillar detta
  • Clementina C
    Clementina C skrev om KungSängen Falun
    Jag har inte varit in i butiken i Falun och har endast haft telefonkontakt med personalen där, som jag upplever som trevlig. Svarstiden har varit kort och jag har alltid fått svar på mina frågor. Vi är nöjda med möblerna som vi köpte hos er och de pryder sin plats i vårt gästhus, enligt föväntan. Tack Annette i Valbo för bra service!
    2015-06-23 Kungsängen svarar Clementina C
    Tack för din feedback Clementina! Du är välkommen att handla hos oss igen!
    Kungsängen gillar detta

Ryckepungsvägen 9, 791 77 Falun