Alla kategorier Sängar Västernorrland Sundsvall KungSängen KungSängen Sundsvall

Norra vägen 101, 863 33 Sundsvall — Visa karta

Butiken ligger i den östra delen av handelsområdet Birsta. Här får du råd och tips från vår kunniga personal, som även kan bygga din säng på plats i butiken. Det är det som är KungSängens melodi - handtillverkade sängar till bra priser. Vi tycker det ska vara prisvärt att sova gott.

Vill du så levererar vi sängen direkt till dörren. Dessutom kan du hitta ett stort utbud av sängtillbehör som sängkläder, kuddar, täcken eller sängbord. Varmt välkommen till oss om du vill sova gott - vår kunniga personal guidar dig bland alla modeller!
Öppet just nu
Lör: 10:00-17:00
Sön: 11:00-17:00

Läs vad 126 kunder tycker om KungSängen Sundsvall

• Emil N
    Emil N skrev om KungSängen Sundsvall
    Superbra bemötande och toppenhjälp!
    Säljaren var mycket trevlig och överträffade verkligen våra förväntningar. Kan verkligen rekommendera KungSängen till mina bekanta. Läs mer
    2018-07-04 KungSängen Sundsvall svarar Emil N
    Hej Emil!
    Superskoj att få höra att ni hade det bra i butiken.
    Tack för en fin Reco!

• Åke O
    Åke O skrev om KungSängen Sundsvall
    Missade en rabatt från villaägarna och fick handla varor i stället för att få tillbaka kontanter. En kompromiss som är lite si o så. Varit bättre med lägre pris. Sängarna är sköna men kanske lita i högsta laget. Det är vi själva som valt höjd på benen. Sover gott. Möjligen känns kvalliten lite enkel med rader av synliga häftor. Annars rätt nöjda. Läs mer
    2018-07-04 KungSängen Sundsvall svarar Åke O
    Hej Åke!
    Tack för din Reco.
    Hoppas kompromissen ändå var er tillfreds.

• Gudrun V
    Gudrun V skrev om KungSängen Sundsvall
    Hejsan jag hade i uppdrag av Gudrun att inhandla
    en säng till henne .Jag valde att köpa den oss
    er för jag vet ni har bra kvalitet och det är
    en fröjd att handla hos er man blir bemött
    på ett trevligt sätt och mycket kunnig
    personal. Läs mer
    2018-05-09 KungSängen Sundsvall svarar Gudrun V
    Tusen tack för din Reco! Vi hoppas att Gudrun får många fina nätter i sin KungSängen säng! :)
  • Birgitta C
    Birgitta C skrev om KungSängen Sundsvall
    vi köpte en säng som vi är jättenöjda med. Personalen hade god kunskap och lyssnade på våra behov. så högsta poäng på säng och personalen, Birsta Sundsvall Läs mer
    2018-04-17 KungSängen Sundsvall svarar Birgitta C
    Hej Birgitta, vad roligt att ni ville ge oss högsta poäng! Vi hoppas ni får sova gott i er fina säng många år framöver.

• Annica L
    Annica L skrev om KungSängen Sundsvall
    Köpte en Kontinentalsäng
    Blev mkt bra bemött av trevlig personal
    Inga förväntningar när vi gick in
    En bra upplevelse och bra o kunnig personal som fick oss att välja säng o fatta snabbt beslut Läs mer
    2018-04-16 KungSängen Sundsvall svarar Annica L
    Hej hopp Annica!
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd med både säng och bemötande!

• Fredrik L
    Fredrik L skrev om KungSängen Sundsvall
    Det blev fel leverans av madrasser men så snart man upptäckte felet var man oerhört hjälpsamma och gav mig dessutom ett presentkort som plåster på såren. Mycket hjälpsamma och kunniga. Läs mer
    2018-04-16 KungSängen Sundsvall svarar Fredrik L
    Hej Fredrik!
    Vilken tur att det kunde fixas till på ett bra sätt för er! Vi hoppas ni får sova gott i många år framöver. Har du några funderingar så är det bara att höra av sig på mejl eller telefon.
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om KungSängen Sundsvall
    En dubbelsäng med kuddar täcken lakan och sängöverkast
    Mkt bra bemött av personalen
    Uppfyllde alla mina förhoppningar vid sängköpet
    Mkt nöjd med både sängen och bemötandet Läs mer
    2018-04-16 KungSängen Sundsvall svarar Elisabeth N
    Hej Elisabeth!
    Tack för din Reco! Vad kul att höra att du känner dig nöjd med både säng och bemötande! Välkommen åter!
  • Kenneth P
    Kenneth P skrev om KungSängen Sundsvall
    Vi köpte en motorsåg, fick mycket bra hjälp av personalen. Bemötandet i butiken var perfekt och ingav förtroende. Även med efter arbete (montera sladdlösa kontroller) och med lite andra efter besök i butiken. Förväntningarna vi hade var att personalen skulle hjälpa oss fram till rätt beslut i frågan om valet av säng, dyna och bäddmadrass. Och det måste vi säga att Dom verkligen gjorde.Vi är helnöjda! Bra varor, bra och hjälpsam personal har gett oss god vila och nattsömn! Läs mer
    2018-04-16 KungSängen Sundsvall svarar Kenneth P
    Hej Kenneth!
    Tack för din fina Reco! Vad skönt att allt verkar ha gott rätt till både vid köp och leverans. Vi önskar er flera goda nätters sömn och välkommen åter!
  • Robert S
    Robert S skrev om KungSängen Sundsvall
    Helt enastående service. Allt från hjälp med att välja rätt säng till hela processen tills att den stod monterad i mitt hem. Många företag skulle behöva gå på kurs hos gänget i Sundsvall i hur man behandlar dina kunder på ett episkt bra sätt. Vansinnigt nöjd. Läs mer
    2018-04-16 KungSängen Sundsvall svarar Robert S
    Hej Robert!
    Så kul att höra! Vi sträcker på oss lite extra och tackar för förtroendet! Välkommen åter!
  • Benjamin N
    Benjamin N skrev om KungSängen Sundsvall
    Köpte stor kontinentalsäng. Blev väl bemött och fick den service jag önskade. Läs mer
    2018-04-16 KungSängen Sundsvall svarar Benjamin N
    Hej Benjamin!
    Vad kul att du blev väl bemött! Vi hoppas du får sova i din stora kontinentalsäng i många år framöver!

• Tomas R
    Tomas R skrev om KungSängen Sundsvall
    Det började bra med en jättetrevlig säljare. Själva leveransen gick också bra men vid montage förfarandet saknades det info. Vad är upp och ner, mjukt o hårt så att säga.

Hade också vart addon ifall KungSängen hört av sig mail/tel ledes efteråt bara för att stämma av. Men icke.

Trots allt en säng för 25tkr ish. Läs mer
    2018-04-16 KungSängen Sundsvall svarar Tomas R
    Tjenare Tomas och tack för er recension av butiken!

Vad roligt att du blivit väl bemött och att leveransen gått bra, men ang informationen om sängen skulle dom som levererade ut sängen informera dig om, vilket dom måste glömt. Skulle det vara några frågetecken nu eller framöver är ni alltid välkommen att ringa till butiken på 060 – 53 60 30 eller mejla oss på sundsvall@kungsangen.com .

Kungsängen Birsta
  • Anna J
    Anna J skrev om KungSängen Sundsvall
    Köpte en säng av Kungssängen, den dyraste investeringen jag gjort i mitt liv hitills. Vi gick runt på alla sängåterförsäljare och fick hjälp av samtliga, men det var bemötandet av säljaren på Kungssängen som gjorde att vi köpte vår säng där. Han var trovärdig, på vår nivå i sitt sätt att prata och ärlig i sina svar. Hans kunnande om produkten gjorde oss överraskade. Vi hade ingen aning om att Kungssängen byggde sängarna själva bakom kulisserna. Nu rekommenderar vi dem till alla som ska köpa säng. Läs mer
    2018-04-16 KungSängen Sundsvall svarar Anna J
    Hej Anna och tack för en fin recension av butiken :)
    Vi hoppas ni kommer att få sova gott i många år framöver!

Kungsängen Birsta
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om KungSängen Sundsvall
    Otroligt bra bemött, både i butiken och vid hemleverans. Hade fått en skada på tyget men både hämtning och lämning av sängen gick smidigt. Läs mer
    2018-04-03 KungSängen Sundsvall svarar Cecilia S
    Hej Cecilia!
    Tack för din Reco! Vad bra att det löste sig med tyget. Vi hoppas du får sova gott länge framöver!
  • Elise K
    Elise K skrev om KungSängen Sundsvall
    Trevlig på telefon.

Besviken på bemötandet i butik. Läs mer
    2018-04-03 KungSängen Sundsvall svarar Elise K
    Hej Elise!
    Har du lust att utveckla detta med ett mejl till oss så vi kan bli bättre?
    Tack för din reco!
    sundsvall@kungsangen.com
  • Annika S
    Annika S skrev om KungSängen Sundsvall
    Lättsamma men seriösa. Tycke också att de verkade sakkunniga. Mycket tillmötesgående och serviceminded. Läs mer
    2018-04-03 KungSängen Sundsvall svarar Annika S
    Hej Annika!
    Tack för din fina reco!
  • Johan L
    Johan L skrev om KungSängen Sundsvall
    Bra säljare i butik, tråkigt att leveransen inte gick att styra mer flexibelt från det att den leveras från fabrik. Tråkigt att transportörerna inte är serviceminded Läs mer
    2018-04-03 KungSängen Sundsvall svarar Johan L
    Hej Johan!
    Tack för din reco! Ibland har vi tyvärr inte möjligheten att styra leveranserna efter allas önskemål. Skulle du vilja mejla till oss med dina synpunkter, så vi kan bli bättre?
    sundsvall@kungsangen.com
  • Peter K
    Peter K skrev om KungSängen Sundsvall
    Måttbeställt en säng med extra höga ben. Mycket trevligt bemötande och kundvänligt. Läs mer
    2018-04-02 KungSängen Sundsvall svarar Peter K
    Hej Peter! Tusen tack för din fina Reco!
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om KungSängen Sundsvall
    Jag är nöjd, så här långt. jag trivs med min säng Läs mer
    2018-04-02 KungSängen Sundsvall svarar Gunilla M
    Hej Gunilla!
    Tack för din reco! Vi hoppas du får trivas i din nya säng i många år framöver!
  • Anneli S
    Anneli S skrev om KungSängen Sundsvall
    Ett helt suveränt fantastiskt bemötande både av personal i butiken vid köpet samt av de som levererade och satte ihop sängen på plats hemma hos mig. En av sängarna hade trasigt tyg vilket resulterade i att samma trevliga och glada personal kom hem med en helt ny sängdel och bytte ut den några veckor senare. Har bara mycket gott att säga om Kungsängen. En butik med sängar jag helt klart kan tänka mig att handla hos igen och rekommendera till mina vänner. Tack för service i världsklass! Läs mer
    2017-05-20 KungSängen Sundsvall svarar Anneli S
    Hej Anneli!
    Tack för din fina Reco! Vad kul att du känner så trots att det blev lite hinder på vägen. Vi tackar så mycket för förtroendet och välkomnar er åter igen!
  • Pär K
    Pär K skrev om KungSängen Sundsvall
    En mycket bra upplevelse. Trevlig och kunnig säljare som hjälpte oss med våra funderingar. Helt ok lev.tid på ca: 3 veckor. Grstis utkörning och sängen bars in. Bra info vid leverans som inte lämnade några frågetecken.

Och sängen? Sover grymt skönt i den! Läs mer
    2017-05-19 KungSängen Sundsvall svarar Pär K
    Hej Pär!
    Tack för din Reco! Vad härligt att du sover gott och att ni verkar fått en kanonbra upplevelse av oss. Välkommen åter!
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om KungSängen Sundsvall
    Trevlig personal i butik och vid leverans. Fick bra råd vid valet av säng. Sover kanonbra i nya sängen. Extra plus för gratis hemleverans ca 14 mil från butiken. Läs mer
    2017-05-18 KungSängen Sundsvall svarar Elisabeth B
    Hej Elisabeth! Vad kul för oss att höra att allt verka ha gått bra vid val av säng. Fortsätt att sova gott och länge! Välkommen åter!
  • Leif N
    Leif N skrev om KungSängen Sundsvall
    Vi fick ett mycket bra bemötande vid besöket då vi köpte sängen och vi är fortfarande väldigt nöjd med den Läs mer
    2017-05-18 KungSängen Sundsvall svarar Leif N
    Hej Leif!
    Vad kul att ni känner er nöjda med ert köp av säng hos oss! Vi hoppas ni får sova många sköna nätter framöver!
  • Ulf N
    Ulf N skrev om KungSängen Sundsvall
    Trevligt och välkomnande. Bra visning av alternativ och vad vi var intresserade av.
    Hemkörning enligt överenskommelse.
    Vi trivs och sover bra med våra nya sängar. Läs mer
    2017-04-18 KungSängen Sundsvall svarar Ulf N
    Hej Ulf!
    Tack för din fina Reco! Vad bra att ni verkar ha fått en bra upplevelse hos oss och att leveransen fungerade som den skulle! Vi hoppas ni får sova gott i många år framöver!
  • Hans A
    Hans A skrev om KungSängen Sundsvall
    Bra service och bra och rätt säng lyckades vi hitta till slut tack vare er duktiga kille i butiken. Nu några månader senare så sover vi som aldrig förr..... Läs mer
    2017-04-03 KungSängen Sundsvall svarar Hans A
    Hej Hans!
    Vad härligt att ni till slut hittade rätt säng! Vi hoppas ni får sova många härliga nätter i många år framöver. Välkommen åter!
  • Eva V
    Eva V skrev om KungSängen Sundsvall
    Fantastiskt bemötande utan att vara "påfluget". Fick en mycket bra känsla inne i butiken. Chosefri och proffsig säljare som vi kände oss bekväma med. Sen levererade samma säljare sängen till vår bostad. Mycket bekvämt.
    Å dessutom är vi väldigt nöjda med sängen och sover riktigt skönt i den - det vet man ju aldrig i förväg.......Men det förstås, ni har ju 3-månadersgarantin...... Läs mer
    2017-04-03 KungSängen Sundsvall svarar Eva V
    Hej Eva!
    Tack för din fina Reco! Kul att du fått en bra upplevelse av oss och härligt att leveransen klaffade också!
    Vi hoppas ni får sova många sköna nätter i er KungSängen säng! Välkommen åter.
  • Magnus P
    Magnus P skrev om KungSängen Sundsvall
    Bra, sängen jag köpte var helt ok. Läs mer
    2017-04-03 KungSängen Sundsvall svarar Magnus P
    Hej Magnus!
    Tack för din Reco och välkommen åter!
  • Annica A
    Annica A skrev om KungSängen Sundsvall
    Bra och trevligt bemötande. Vi är nöjda. Läs mer
    2017-04-03 KungSängen Sundsvall svarar Annica A
    Hej Annica!
    Tack för din Reco! Vi hoppas ni får sova gott i er säng i många år framöver!
  • Hanna E
    Hanna E skrev om KungSängen Sundsvall
    Köpte en ny säng. Fick superbra hjälp av Stina. Kollade runt på flera ställen som säljer sängar och det var faktiskt bara hos er vi fick den hjälp vi behövde. Hon förklarade skillnaden mellan sängarna, vad vi skulle tänka på och vad hon tyckte passade oss i hårdhet. Kanon! Är supernöjd. Sover som en prinsessa. Läs mer
    2017-03-26 KungSängen Sundsvall svarar Hanna E
    Hej Hanna!
    Vad kul att höra att du sover som en prinsessa! :)
    Vi tackar för förtroendet. Välkommen åter!
  • Anna S
    Anna S skrev om KungSängen Sundsvall
    Allting gick bra vid köpet och leveransen gick ypperligt! Telefonkontakt gjorde att jag ej behövde vara hemma och vänta in sängen utan kunde åka hem för att ta emot sängen och sedan snabbt vara tillbaka på jobbet igen! Läs mer
    2017-03-26 KungSängen Sundsvall svarar Anna S
    Hej Anna!
    Vad kul att höra att vår leverans fungerat bra! Vi hoppas att ni får sova gott i er nya säng i många år framöver. Tack för din Reco!
  • Ulla W
    Ulla W skrev om KungSängen Sundsvall
    Mycket bra trevliga försäljare och bra leverans god kunskap av de som installerade sängarna inget att klaga på Läs mer
    2017-03-26 KungSängen Sundsvall svarar Ulla W
    Hej Ulla!
    Vad kul att du verkar nöjd med ditt köp av säng! Tack för din Reco!
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om KungSängen Sundsvall
    Bra service och bemötande, hög kunskap om sängar och behovet hos kunden. Är supernöjd av sängen. Både jag och min man sover äntligen väldigt bra. Tack Sofie på Kungsängen Sundsvall Läs mer
    2017-03-26 KungSängen Sundsvall svarar Margaretha B
    Hej Margaretha!
    Vad härligt att ni verkar fått en bra upplevelse hos oss! Kunskap om produkten och att lyssna på kunden är en grundpelare i god service tycker vi.
    Vi tackar för förtroendet och hälsar er varmt välkomna tillbaka!
  • Gösta P
    Gösta P skrev om KungSängen Sundsvall
    Bra kundbemötande, trevlig personal Läs mer
    2017-03-26 KungSängen Sundsvall svarar Gösta P
    Hej Gösta!
    Tack för din fina Reco och vad härligt att höra att du verkar fått en fin upplevelse hos oss!
  • Maria P
    Maria P skrev om KungSängen Sundsvall
    Utomordentligt god service. Mycket nöjd. Läs mer
    2017-03-26 KungSängen Sundsvall svarar Maria P
    Hej Maria!
    Tack för din Reco. Det värmer vår personal att få så fina omdömen.
  • Bella L
    Bella L skrev om KungSängen Sundsvall
    Tittade in till butiken för att se om det fanns någon säng till bra pris som vi ville ha. Blev då bemött av en väldigt kunnig och glad tjej. Vi fick verkligen den informationen och hjälp som man behövde. Köpte sängen och fick den levererad in till hemmet. Rekommenderar dom verkligen till bekanta. Så bra service. Läs mer
    2017-03-26 KungSängen Sundsvall svarar Bella L
    Hej Bella!
    Vad kul att du verkar fått en kanonbra upplevelse hos oss! Bra service är något som betyder väldigt mycket för oss.
    Fortsätt att sova gott och välkommen åter.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om KungSängen Sundsvall
    Bra hjälp och bemötande. Köpt säng och bäddmadrasser. Leveransen enl ök Läs mer
    2017-03-26 KungSängen Sundsvall svarar Henrik J
    Hej Henrik!
    Tack för din Reco! Vad härligt att du fått bra hjälp hela vägen vi val av säng.
  • Petri T
    Petri T skrev om KungSängen Sundsvall
    Bemötandet har varit strålande från första stund. Vi fick hjälp med att testa ut en komplett säng. Vi var till en konkurrent efter första besöket för att kunna jämföra, men vi kände direkt att vi skall tillbaks till KungSängen för att köpa våran nya säng. Leverans på utsatt datum och vi har inget att anmärka på. Personalen är helt fantastisk! Vi är hur nöjda som helst. Läs mer
    2017-03-26 KungSängen Sundsvall svarar Petri T
    Hej Petri!
    Tack för din fina Reco och vad roligt att du fick en bra upplevelse hos oss!
    Vi tackar för förtroendet och hoppas ni får sova gott i många år framöver!
  • Alexandra V
    Alexandra V skrev om KungSängen Sundsvall
    Kunnig personal, fin lokal. Försäljaren sålde väldigt bra, nästan lite för bra. Han höll inte undan information men han informerade inte om allt heller förrän det var "för sent" att ändra sig. Läs mer
    2017-02-20 KungSängen Sundsvall svarar Alexandra V
    Hej Alexandra,
    Vad kul att det verkar som att du fått en positiv upplevelse av oss. Vi hoppas du får sova gott i din nya säng i många år framöver! Har du några funderingar så är det bara att höra av sig.
  • Lars B
    Lars B skrev om KungSängen Sundsvall
    Toppen bemötande när vi köpte våra elsängar
    från början till leverans Läs mer
    2017-02-18 KungSängen Sundsvall svarar Lars B
    Hej Lars!
    Tack för din reco. Vad roligt att du varit nöjd med oss hela vägen.
    Välkommen åter.
    Hälsningar KungSängen
  • Anthony F
    Anthony F skrev om KungSängen Sundsvall
    Mycket bra, trevlig personal och professionellt bemötande från ax till limpa så att säga. Tack STINA <3 Läs mer
    2017-02-15 KungSängen Sundsvall svarar Anthony F
    Hej Anthony!
    Tack för att ni valde att handla hos oss och vad roligt att ni är nöjda :)
    Stina hälsar och tackar tillbaka!
  • Lena L
    Lena L skrev om KungSängen Sundsvall
    Jag fick hjälp med goda råd att köpa säng , mycket trevligt bemötande av personalen av hemleverans , montering av sängen....jag är jättenöjd :) Läs mer
    2017-02-15 KungSängen Sundsvall svarar Lena L
    Hej Lena!
    Vad härligt att du fått bra hjälp hela vägen :)
  • Mats H
    Mats H skrev om KungSängen Sundsvall
    Så bra bemötande hela vägen! Vi bor i Stockholm men valde att beställa våra sängar från Sundsvall!! Fantastisk hjälp och snabba trevliga dessutom personliga svar via mail! Alla rätt!!!
    Rekomenderar varmtteam sundsvall!! Läs mer
    2017-02-15 KungSängen Sundsvall svarar Mats H
    Hej Mats!
    Tack för din otroligt fina reco. Vi blir alldeles varma i hjärtat.
    Ni är varmt välkomna åter till oss i Sundsvall :)
  • Therese H
    Therese H skrev om KungSängen Sundsvall
    Mycket bra. Fick bra hjälp av personalen att välja ut de madrasser jag ville ha. Personlig och professionell service. Trivs väldigt bra i min nya säng. Läs mer
    2017-01-09 KungSängen Sundsvall svarar Therese H
    Hej Therese!
    Vad kul att du trivs i din nya säng! Vi tackar för förtroendet och hälsar dig välkommen åter.
  • Diana F
    Diana F skrev om KungSängen Sundsvall
    Mycket bra bemötande och kunnig personal. De respekterar ens budget och håller sig till den. I mitt fall som låg bra i två olika fastheter pratade vi mycket livsstil, träning och framtida viktmål mm för att sängen ska passa mig i alla år. Och många bra tips får man också utan att säljaren är för på. Mycket proffsigt. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2016-12-23 KungSängen Sundsvall svarar Diana F
    Hej Diana!
    Tack för din fina Reco, vad roligt att du fick en bra upplevelse hos oss.
  • Marie S
    Marie S skrev om KungSängen Sundsvall
    Jag upplevde att KungSängen var tillmötesgående redan i telefon. Jag ringde och frågade HUR snabbt jag kunde få en (160 cm) säng (helst redan idag) och de svarade "Kom in så tittar vi på det". Jag fick hjälp av Stina att hitta en bra säng till mig. Hon svarade tydligt, pedagogiskt och sakkunnigt på allt "en vanlig Svensson" frågar om. Man köper ju inte säng så ofta. Beställd, betald, och leverans redan nästa dag. Sover "så där", då mina tre barn säger att dom "..alltid ska sova i din säng, mamma". Lite trångt.
    Supernöjd! Läs mer
    2016-12-12 KungSängen Sundsvall svarar Marie S
    Hej Marie!
    Tack för din fina reco. Det är otroligt viktigt för oss att våra kunder känner sig nöjda.
    Det låter som du fått den perfekta upplevelsen hos oss.
    Kanske du ska köpa en till så du får sova supergott hela nätterna? ;)
    Välkommen åter!
    Vänliga hälsningar KungSängen Sundsvall.
  • Agneta T
    Agneta T skrev om KungSängen Sundsvall
    Mycket bra service och bemötande i butiken. Fick också bra tips och råd om sängar och sovande.
    Mycket nöjd och sängen vi köpte är toppenskön. Läs mer
    2016-11-30 KungSängen Sundsvall svarar Agneta T
    Hej Agneta!
    Tack så mycket för din fina reco. Dina ord värmer oss och vi ska fortsätta ge god service i många många år.
    Välkommen åter.
  • Elin A
    Elin A skrev om KungSängen Sundsvall
    Snabb leverans. Trevlig personal. Mycket positivt överlag! Läs mer
    2016-11-30 KungSängen Sundsvall svarar Elin A
    Hej Elin!
    Vi uppskattar verkligen dina fina ord.
  • Ove S
    Ove S skrev om KungSängen Sundsvall
    Bekväm och smidig motorsport säng. Lite tråkigt att bäddmadrassen vill glida ur sängen när man bara höjer upp i huvudänden. Läs mer
    2016-11-29 KungSängen Sundsvall svarar Ove S
    Hej Ove!
    Skönt att ni är nöjda med sängarna. Vad tråkigt att du upplever detta med bäddmadrasserna.
    Ring till vår butik så ska vi hjälpa dig att få stopp på glidandet.
  • Lars H
    Lars H skrev om KungSängen Sundsvall
    bra bemötande, 2st höj och sänkbara sängar, enkelt och bra, ok personal. Läs mer
    2016-11-29 KungSängen Sundsvall svarar Lars H
    Hej Lars!
    Tack för din reco. Det värmer vår personal att få så fina omdömen.
  • Maria S
    Maria S skrev om KungSängen Sundsvall
    Trevligt bemötande. Bra rådgivning. Lång beställningstid m.t.p. utgående tyger och utförsäljning. Men utförsäljning är nog normalhandeln för de flesta företag. Så länge man är medveten om det känner man sig mindre lurad. Läs mer
    2016-11-29 KungSängen Sundsvall svarar Maria S
    Hej Maria!
    Vad roligt att ni är nöjda med er upplevelse i vår butik. Vår utförsäljning av tyger är nu slut och vi har fått in 5 nya färger. De färgerna som var på utförsäljning kommer inte komma tillbaka då vi tömt våra lager.
    Välkommen åter!
    Vänliga hälsningar KungSängen Sundsvall.
  • Ewa L
    Ewa L skrev om KungSängen Sundsvall
    Vi köpte en Lindenäs Lyx efter att ha blivit hjälpta att prova olika sängar. Vi har fått ett fint och professionellt bemötande när vi provade sängarna vid båda tillfällena, vid inköpet och vid leveransen. Makens säng blev inte den rätta första gången, men vi fick god hjälp att byta den. Läs mer
    2016-11-29 KungSängen Sundsvall svarar Ewa L
    Hej Ewa!
    Vad härligt att höra. Service är något som betyder väldigt mycket för oss.
    Fortsätt att sova gott och välkommen åter.

Norra vägen 101, 863 33 Sundsvall