Alla kategorier Sängar Uppsala Uppsala KungSängen KungSängen Uppsala

Bolandsgatan 20, 753 23 Uppsala — Visa karta

Välkommen till KungSängen!

Här är vi fast övertygade om att människor bygger skönare och bättre sängar än maskiner och varje säng tillverkas för hand. Har du specifika önskemål för din säng kan du till och med få den byggd specifikt för dig. Du slipper dyra mellanhänder när du handlar hos oss och vi kör sängen i våra egna lastbilar hem till dig.

Vår butik i Uppsala ligger i Boländerna. Här får du råd av trevlig personal medan du provar ut en säng som passar just dig. Dessutom ger vi gärna dig som ska göra om eller inreda ditt sovrum lite extra inspiration när du kommer förbi butiken.

Läs vad 93 kunder tycker om KungSängen Uppsala

• Anders J
    Anders J skrev om KungSängen Uppsala
    Proffsigt och lättsamt. Köpte säng i dyrare segmentet och fick bra hjälp. Allt fungerade som utlovat.
  • Lars B
    Lars B skrev om KungSängen Uppsala
    Mycket kompetent och trevligt bemötande. Leverans på tid. Det visade sig att sängen blev för mjuk, men fick direkt besked att jag kunde byta. Nya överdelen kom på tid och jag fick hjälp att lasta på släpvagnen. Innan bytet var det som att ligga ovanpå en aladåb, ont i nacke och rygg.
    Nu ligger jag "som en kung" och sover mycket gott.
    Man är inte direkt van vid att kunden ska få hjälp nuförtiden. Här blev det tvärtom. Imponerande bra!
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om KungSängen Uppsala
    Bra bemötande och förståelse. Vi fick även bra hjälp med att hitta en säng som passade mig och min sambo.
  • Elsa B
    Elsa B skrev om KungSängen Uppsala
    Hej! Jag är otroligt nöjd med bemötandet på KungSängen. Vi fick ett personligt och professionellt bemötande och svar på alla frågor vi hade. Vi är också väldigt nöjda med vår säng som vi köpte.
  • Robert H
    Robert H skrev om KungSängen Uppsala
    bra bemötande, bra serive och engagemang hos personalen att hitta en produkt som passar mig som kund. Lite märklig prissättningar, i vissa lägen men överlag bra.
  • Sara A
    Sara A skrev om KungSängen Uppsala
    Tog lite tid tills jag fick hjälp i butiken, men sen flöt det på bra.
  • Py R
    Py R skrev om KungSängen Uppsala
    Toppen! God service, lättsamt, smidigt! Mycket nöjd! Har rekommenderar flera av mina vänner att besöka er och en av dom har gjort det och köpte också en säng.
    2017-05-19 KungSängen Uppsala svarar Py R
    Hej Py

Åh vad härligt att höra att du är så nöjd. Det värmer verkligen i hjärtat att få höra!
    Du är varmt välkommen in igen om du skulle ha några funderingar, behöver komplettera
    med något mer till din nya sköna säng eller bara vill komma in och säga hej! :)

• Peter E
    Peter E skrev om KungSängen Uppsala
    Allt fungerade mycket bra från början till slutet av beställningen.
    2017-05-19 KungSängen Uppsala svarar Peter E
    Hej Peter

Det gläder oss verkligen att du är nöjd med din upplevelse hos oss.
    Du är varmt välkommen in igen utifall det finns något mer vi kan hjälpa dig med.

• Jonas N
    Jonas N skrev om KungSängen Uppsala
    Trevlig och bra bemötande. God kännedom om det dom säljer.
    2017-03-25 KungSängen Uppsala svarar Jonas N
    Hej Jonas!

Tack för ditt omdöme och för att du valde att köpa säng hos oss!

Vid ett sängköp är det jätteviktigt att man som kund får bra hjälp och
    vi utbildar oss kontinuerligt för att kunna ge så bra vägledning som möjligt.

Välkommen in igen om det är något mer vi kan hjälpa dig med!

• Sofia S
    Sofia S skrev om KungSängen Uppsala
    Hej, vi köpte sängar av er och fick en fantastiskt bra säljare. Han var lugn och vi kände oss trygga. Toppbetyg!!!
    2017-03-25 KungSängen Uppsala svarar Sofia S
    Hej!

Tack snälla för toppbetyget!
    Det betyder mycket för oss att ni känner er trygga med ert sängköp.

Varmt välkomna igen!

• Ulf W
    Ulf W skrev om KungSängen Uppsala
    Bra bemötande överlag. För att få en 5:a så hade ett mer flexibelt mottagande varit på plats när vi försökte senarelägga leveransdagen.
    2017-02-17 KungSängen Uppsala svarar Ulf W
    Hej Ulf!

Härligt att höra att ni känner att ni blivit bra bemötta!

Det går alltid att senarelägga en redan bestämd leveransdag.
    Men tyvärr har vi inte alltid möjlighet att tillgodose önskemål
    om leveransdag eller tidpunkt.

Vi har Fri Leverans inom butikens närområde, men däremot kör våra
    chaufförer olika områden på olika dagar. Därav kan man som kund
    inte helt välja dag.

Hoppas i alla fall att ni uppskattade att få sängen hemlevererad och
    att ni sover gott!

Varmt Välkomna igen!

Med Vänliga Hälsningar

• Kristina H
    Kristina H skrev om KungSängen Uppsala
    Väldigt bra och personligt bemötande.
    2016-12-08 KungSängen Uppsala svarar Kristina H
    Hej Kristina!

Tack för din rekommendation!

• Björn B
    Björn B skrev om KungSängen Uppsala
    Den var min första kontakt med företaget och var i behov att byta säng.
    Bemötandet av säljaren i butiken var mycket vänligt och professionellt. Kände hon kunde produkterna, förklarade skillnader och ingav förtroende som resulterade i köp.
    Företaget rutiner kring köpet förstärkte intrycket.
    Leverans och rutinerna kring det var också helt perfekta.
    Jag är mycket positivt till bemötandet av personal och företag/produkt.
    2016-12-08 KungSängen Uppsala svarar Björn B
    Hej Björn!

Fantastiskt kul att höra att du är så nöjd! Vi på KungSängen strävar alltid efter
    att ge en service utöver det vanliga!

Välkommen in igen om vi kan hjälpa dig med något i framtiden!

• Tobias E
    Tobias E skrev om KungSängen Uppsala
    Trevlig och serviceminded personal. Bra säng!
    2016-12-08 KungSängen Uppsala svarar Tobias E
    Hej Tobias!

Jättekul att höra att du är nöjd med både servicen i butiken och din nya säng!

Varmt välkommen in om det är något mer vi kan hjälpa dig med!

• Jimmy K
    Jimmy K skrev om KungSängen Uppsala
    Jättebra service, trevligt bemötande och bra hjälp från personalen. Vi har nu en underbar säng och riktigt sköna kuddar som en bonus efter råd från personalen!
    2016-12-08 KungSängen Uppsala svarar Jimmy K
    Hej Jimmy!

Härligt att höra att ni känner att ni fick bra hjälp vid ert sängköp och att ni sover skönt i er nya
    säng.Det betyder mycket för oss!

Välkomna igen om det är något vi kan hjälpa er med!

• Johan E
    Johan E skrev om KungSängen Uppsala
    Toppen butik och bemötande tummen upp
    2016-11-29 KungSängen Uppsala svarar Johan E
    Hej Johan

Vad roligt att du är nöjd med din upplevelse i vår butik.
    Det gläder oss verkligen!

Varmt välkommen in igen om vi kan hjälpa dig med något mer!

• Joachim B
    Joachim B skrev om KungSängen Uppsala
    bra bemötande och hjälp med att välja "rätt" säng för våra behov.
    Vi valde tillfället för sängköp så vi skulle hinna ta emot den på semestern, men utlovad leveranstid var inte från beställningsdagen.
    Vi kom för sent "den veckan" och leveransen ut till Öregrund gick bara en dag i veckan och det inföll efter vår semester slutat. Det fick till följd att vi fick problem med mottagandet.
    Sängen som sådan är vi nöjda med, vi sover skönt i den.
    Bemötande och produkt +
    Leveranstid i förhållande till våra förväntningar -
    2016-11-29 KungSängen Uppsala svarar Joachim B
    Hej Joachim

Tack för din feedback!
    Det gläder oss verkligen att ni är nöjda med ert besök hos oss och att ni sover gott i era KungSängen sängar.
    Tråkigt att det blev tokigt med leveransen. Vi ska föra detta vidare till transportavdelning så att vi kan lära oss
    av detta och utvecklas på den fronten.

Vi önskar er många sköna nätter i era nya sängar. Skulle ni behöva komplettera med något mer till sovrummet
    eller har några frågor angående någon av våra produkter är ni varmt välkomna in igen!

• Åsa K
    Åsa K skrev om KungSängen Uppsala
    Trevligt bemötande av kunnig personal. Gick jättesmidigt att få hem den beställda sängen.
    2016-07-08 KungSängen Uppsala svarar Åsa K
    Hej Åsa!

Det glädjer oss verkligen att du känner dig nöjd med ditt besök hos oss.
    Vi önskar dig god natts sömn i många år framöver! :)

Välkommen in igen om du skulle behöva komplettera med något.
    Trevlig sommar!

• Gert N
    Gert N skrev om KungSängen Uppsala
    BRa bemötande. Bra kunskap om produkten och informativ
    2016-07-07 KungSängen Uppsala svarar Gert N
    Hej Gert!

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss.
    Vi önskar dig många sköna nätter i din nya säng!

Skulle det finnas något mer vi kan hjälpa dig med är du varmt välkommen in!

• Olle G
    Olle G skrev om KungSängen Uppsala
    okay , varken bra eller dåligt. leverans möjligheten var lite dålig från Uppsala till Alunda. Sängen känns bra och är nöjd med köpet.
    2016-05-18 KungSängen Uppsala svarar Olle G
    Hej Olle

Kul att du är nöjd med sängen. Om det finns något du undrar över eller behöver hjälp med är du varmt välkommen in igen.
    Då alla våra sängar utgår från Enköping och vi täcker ett väldigt stort leveransområde måste vi tyvärr sätta vissa områden på specifika dagar. Men vi ska självklart föra din åsikt vidare till transportavdelningen.

• Jacob C
    Jacob C skrev om KungSängen Uppsala
    Jag fick ett otroligt bra bemötande av personalen som tog sig tid att på ett mycket proffsigt sätt och med bra tillvägagångssätt hitta bästa möjliga sätt för mitt ändamål.
    2016-05-14 KungSängen Uppsala svarar Jacob C
    Hej Jacob!

Vad härligt att du är nöjd med ditt besök hos oss, det gör oss väldigt glada!
    Skulle det finnas något mer vi kan hjälpa dig med är du varmt välkommen in igen.

Ha en trevlig helg

• Pär Z
    Pär Z skrev om KungSängen Uppsala
    Bra bemötande och bra service.
    Benen till sängen vi fick var dock dåliga, men vi fick dom bytta utan problem.
    2016-04-21 KungSängen Uppsala svarar Pär Z
    Hej Pär
    Kul att du är nöjd med den service du fick.
    Vi hoppas att du ska ha många långa sköna nätter i din nya KungSängen säng! :)

Varmt välkommen in om det skulle vara något mer vi kan hjälpa dig med!

• Oliwer E
    Oliwer E skrev om KungSängen Uppsala
    Nöjd med min säng. Har alltid köpt kungsängen
    2016-04-07 KungSängen Uppsala svarar Oliwer E
    Hej Oliwer

Kul att du är nöjd med din nya KungSängen säng.
    Vi hoppas att du ska sova gott i många år framöver.

Välkommen in om det finns något mer vi kan hjälpa dig med!

• Andras B
    Andras B skrev om KungSängen Uppsala
    Det är en säng. Orsaken att Kungsängen valdes är att den är tillverkad i närområdet. Någon annan djupare analys eller jämförelse med andra tillverkare gjordes inte.
    2016-04-07 KungSängen Uppsala svarar Andras B
    Hej Andras

Tack för att du valde KungSängen.
    Vi hoppas att du ska trivas i din nya säng.
    Du är varmt välkommen åter.

• Mikael V
    Mikael V skrev om KungSängen Uppsala
    mycket trevligt bemötande och stor förståelse samt god kunskap
    2016-03-15 KungSängen Uppsala svarar Mikael V
    Hej Mikael

Tack för din rekommendation. Du verkar nöjd och det gillar vi :)
    Varmt välkommen åter!

• Johan K
    Johan K skrev om KungSängen Uppsala
    Superbra bemötande, jättenöjd med sängen!!
    2016-03-09 KungSängen Uppsala svarar Johan K
    Hej Johan

Det låter toppen, Verkligen kul att höra!

Välkommen åter

• Ninni L
    Ninni L skrev om KungSängen Uppsala
    Jag har köpt en Rosendalsäng, bäddmadrass Charlotte ,kuddar och täcke.Efter en natt i nya sängen kändes den för mjuk trots att jag valt en fast säng. Stelhet i ryggen och ont i nacken blev följden. Efter ytterligare några dagar kontaktade jag butiken för att få råd . Enligt butiksföreståndaren fanns inget att göra eftersom man aldrig återtar madrasser. På min fråga om jag kunde återlämna madrassen så butiken kunde ha den som ett demoexemplar och jag i gengäld kunde få ett demoex. av fastare slag , var föreståndaren mycket motvillig och rentav sur. Det fanns inget att byta med i butiken. Motvilligt gick hon med på att jag kunde ta över en smalare madrass men av sämre kvalitet. Personen som sålde varan gjorde ett bra jobb men hon hade inga befogenheter att lösa mitt problem. Jag upplevde att när mitt sängköp blev ett problem för mig var jag ointressant som köpare. P g a. den tråkiga attityden hos butiksföreståndaren gjorde att jag avstod från något som helst madrassbyte. Jag har nu en madrass för 1850kr som jag inte kan använda och har fått lov att köpa en ny hos ett annat företag. Självklart återvänder jag aldrig till Kungsängen i Uppsala.
    2016-03-09 KungSängen Uppsala svarar Ninni L
    Hej Ninni

Vad tråkigt att du inte känner att vi inte kunnat komma överrens om en lösning på ditt problem.

Företagets policy är dessvärre att vi inte tar tillbaka bäddmadrasser pga hygienskäl. När en sådan
    produkt varit ute hos kund och förpackningen blivit bruten kan vi inte säkerställa att produkten uppnår
    våra höga hygienkrav.

Då du redan hade införskaffat en annan bäddmadrass till din nya säng och inte hade användning av den
    du beställt av oss så gjorde vi ju överenskommelsen att du skulle få byta till en smalare som skulle passa
    din extrasäng.

Vi ber om ursäkt för om du uppfattade att föreståndaren inte kändes hjälpsam. Givetvis vill vi att alla våra
    kunder ska vara nöjda. Men samtidigt har vi vår hygienpolicy som vi måste efterfölja.

Vi hoppas att du sover gott i sängen i alla fall.

• Mikael J
    Mikael J skrev om KungSängen Uppsala
    Bra bemötande, leverans på utsatt dag, produkterna motsvarade i mycket hög grad våra förväntningar.
    2016-03-09 KungSängen Uppsala svarar Mikael J
    Hej Mikael

Vad kul att allt har motsvarat dina förväntningar.
    Vi i personalen brinner för att våra kunder ska sova gott.

Du är varmt välkommen åter.

• Gustaf Y
    Gustaf Y skrev om KungSängen Uppsala
    Extremt skön säng! Allt i enhet med vad som avtalades, smidigt och bra!
    2016-03-09 KungSängen Uppsala svarar Gustaf Y
    Hej Gustaf

Härligt att höra att allt funkat och att du är nöjd.

Välkommen åter

• Katarina E
    Katarina E skrev om KungSängen Uppsala
    Det var enkelt att hitta säng på Kungsängen. Bra säljare och inte för många alternativ. Helt ok pris och som kund känns det bra att få några extra detaljer gratis.
    Sängen är underbart skön från första natten. Bäddmadrassen ligger still och är lagom mjuk. Sen har det ju blivit extra snyggt i sovrummet.
    2016-03-09 KungSängen Uppsala svarar Katarina E
    Hej Katarina!

Kul att du är nöjd och att du sover skönt i din nya KungSängen säng.

Välkommen in om du vill komplettera med något mer till ditt "nya sovrum".
    Vi har många nya fina bäddset i härliga vårfärger.

• Gitte A
    Gitte A skrev om KungSängen Uppsala
    Jag är jättebesviken, har en tvåfärgad säng som jag inte fått rätsida på.
    2016-03-09 KungSängen Uppsala svarar Gitte A
    Hej Gitte

Vi försökte nå dig för några veckor sedan för att se om du fortfarande upplever nyansskillnad.
    Vi lämnade ett meddelande på din telefonsvarare.

Givetvis ska du inte ha olika färger på din säng! Vi kontaktar dig igen för att få ordning på detta!

• Daniel E
    Daniel E skrev om KungSängen Uppsala
    Kunnig personal, kanonskön säng, känns som bra kvalitet.
    2016-03-14 KungSängen Uppsala svarar Daniel E
    Hej Daniel!

Kul att du är nöjd med allt. Det känns skönt för oss att veta.
    Tack för ditt svar och sov så gott även i framtiden.

• Pernilla G
    Pernilla G skrev om KungSängen Uppsala
    Jag fick mycket bra hjälp från säljaren i butiken.
    Leveransen hem funkade också bra.
    2016-03-07 KungSängen Uppsala svarar Pernilla G
    Hej Pernilla!

Kul att höra att du är nöjd!

Det är vår ambition att du som kund ska vara nöjd hela vägen från butik till
    leverans och även sova gott många år framöver!

• Rosita E
    Rosita E skrev om KungSängen Uppsala
    Bemötande vid köp i butik bra. Men sen när jag har frågor gick det inte så vidare bra. Kampanjen som kördes då var 50% på ALLT. Sen visar det sig att jag får betala fullt pris för benen. När jag ringer och påtalar detta hänvisas jag till butiken om 10 dagar då alla är på ledighet? Den jag pratar med kan inte ta fram aktuellt kampanjmaterial då jag hävdar att det var 50% på ALLT inklusive benen i det marknadsföringsmaterial som skyltades med i butiken vid köpet. Jag fick alltså inte hjälp med min fråga. På den punkten fyllde de inte min förväntning. Att jag får betala fullt pris för benen är inte hela världen men det var inte rätt. Sammanfattningsvis blev inte den totala upplevelser hos KungSängen Uppsala bra.
    2016-03-07 KungSängen Uppsala svarar Rosita E
    Hej Rosita!

Tråkigt att du fått den uppfattningen att du inte fått tillräcklig hjälp med din fråga.

På allt kampanjmaterial i butiken samt även i TV och Tidningsreklamen står det att
    det var 50 % på allt. Men sedan stod också en stjärna och läser man under texten så
    står det också klart och tydligt att Ben och även Madrasskydd var undantaget kampanjen på
    50 %.

Sen borde vi givetvis även ha informerat dig muntligen vid köpet, vilket vi brukar göra.
    Har vi inte gjort det så ber vi givetvis om ursäkt för detta!

Om den du pratade med i telefonen inte kunde ta fram aktuellt kampanjmaterial så har vi verkligen
    brustit någonstans i kommunikationen då hela butiken var uppskyltad med detta material där det
    står att ben och madrasskydd är undantaget i kampanjen. Det får vi i sådana fall ta till oss!

Vi hoppas i alla fall att du sover gott i din nya säng och hälsar dig välkommen åter!

• Erland L
    Erland L skrev om KungSängen Uppsala
    Bra service och mycket vänligt bemötande.
    2015-12-01 KungSängen Uppsala svarar Erland L
    Hej Erland.
    Tack för din Reco.
    Kul att hör att du är nöjd med oss.
    Du är så varmt välkommen in igen om det är något mer vi kan hjälpa dig med! :)

• Marina R
    Marina R skrev om KungSängen Uppsala
    Vi fick ett mycket bra bemötande när vi köpte vår säng. En vänlig, lyssnande försäljare som inte försökte köra över oss. Det bidrog en hel del till att vi valde Kungssängen. Vi hade samma dag besökt ett antal andra sängförsäljare.
    Sängen blir bättre och bättre med tiden. Dels så vänjer man sig och den formar sig.
    Leveransen fungerade bra.
    2015-10-28 KungSängen Uppsala svarar Marina R
    Hej Marina!

Fint att höra att du är så nöjd med allt från butik till leverans och att sängen är skön!

Vi tycker det är en självklarhet att lyssna på hur du vill att din säng ska kännas. Därefter
    är det vårt jobb att hitta rätt säng just för dig.

Hoppas du kommer att fortsätta sova gott i din nya säng framöver!

• Göran P
    Göran P skrev om KungSängen Uppsala
    Köpt en kontinentalsäng med tillbehör. Fick ett bra bemötande och service i affären.
    Har haft sängen ca en vecka och den känns bra en så länge.
    2015-10-27 KungSängen Uppsala svarar Göran P
    Hej Göran!

Det gläder oss att höra att du kände att du fick bra bemötande och service.

Du kommer att fortsätta sova gott, det törs vi lova!

• Mats S
    Mats S skrev om KungSängen Uppsala
    Bra bemötande från kunnig och trevlig personal.
    Vi köpte en dubbelsäng försedd med motor samt diverse tillbehör.
    2015-10-27 KungSängen Uppsala svarar Mats S
    Hej Mats!

Tack för din Reco!

Njut av era nya sängar!

• Robert U
    Robert U skrev om KungSängen Uppsala
    Kunniga säljare. Bra produkter. Dock väldigt dåligt att embalaget lämnades kvar efter installationen av sängarna! För ett pris på över 30 tusen borde de kunna ta med skräpet när de är klara.
    2015-10-26 KungSängen Uppsala svarar Robert U
    Hej Robert!

Härligt att höra att ni är nöjda med sängarna!

Vi håller helt med dig om att vi även ska ta bort emballaget efter montering av motorsängar.
    Detta kommer vi på KungSängen börja med inom kort.

Hoppas ni kommer att fortsätta sova gott!

Välkomna åter om ni behöver komplettera med något.

• Nehad S
    Nehad S skrev om KungSängen Uppsala
    Mycket trevlig personal med ett hjälpsamt genuint bemötande. Fann produkten vi letade efter och köpte den på plats.
    2015-10-26 KungSängen Uppsala svarar Nehad S
    Hej Nehad!

Tack snälla för din rekommendation och för att du tog dig tid.
    Roligt att höra att ni känner att ni fick bra hjälp och hittade det ni
    ville ha.

Välkommen åter!

• Claes-göran S
    Claes-göran S skrev om KungSängen Uppsala
    Vi köpte två sängbottnar, + madrasser, täcken och kuddar. Bemötandet var mycket professionellt och råden vi fick var noggrant anpassade till oss som kunder.
    Vi har nu haft sängarna c:a två veckor och är mycket nöjda. Vi sover som kungar.
    2015-10-26 KungSängen Uppsala svarar Claes-göran S
    Hej!

Kul att höra att ni är så nöjda!

Eftersom alla är olika och har olika behov så är det viktigt att anpassa sängen till just er som
    ska sova i den. Det är vi mycket glada över att kunna hjälpa till med.

Tack för att ni tog er tid att ge oss feedback!

Ni kommer att sova som kungar många år framöver.

• Maria P
    Maria P skrev om KungSängen Uppsala
    Köpt säng, proffsigt och trevligt bemötande, sängen är kanon
    2015-10-26 KungSängen Uppsala svarar Maria P
    Hej Maria!

Härligt att höra att du är så nöjd med allt från vårt bemötande i butik
    till att du sover bra i din nya säng.

Välkommen åter om du behöver komplettera med något.

• Maria B
    Maria B skrev om KungSängen Uppsala
    Sängen är helt fantastisk. Äntligen sover jag en hel natt utan att vakna av värk i axlar.
    2015-10-26 KungSängen Uppsala svarar Maria B
    Underbart! precis så ska det vara när man köpt säng hos oss!

• Therese H
    Therese H skrev om KungSängen Uppsala
    Väldigt bra kundservice. Man märker att personalen har kunskap om det dem säljer. Otroligt mysig stämning och vi kommer att handla där igen.
    2015-10-26 KungSängen Uppsala svarar Therese H
    Hej Therese!

Kundservice ligger oss varmt om hjärtat, vi tycker givetvis att man ska få bra hjälp vid val av sin nya säng.
    Det är en del att tänka på och då finns vi där!

Vi är säkra på att du kommer sova gott i många år framöver!

• Caroline H
    Caroline H skrev om KungSängen Uppsala
    Personalen var duktig och hjälpsam, kan sin sak. Helt OK utbud, men hittade det jag ville ha så behövdes inget mer vad jag kommer på nu. Nöjd med mitt köp!
    2015-10-26 KungSängen Uppsala svarar Caroline H
    Tack Caroline för din rekommendation!

Jättekul att höra att du är nöjd med ditt köp!

• Susanne S
    Susanne S skrev om KungSängen Uppsala
    Trevlig personal, sålde dock medar som har varit restade under lång tid enligt transportören.
    2015-09-23 KungSängen Uppsala svarar Susanne S
    Hej Susanne S

Vad tråkigt att det blev tokigt med medarna. Vi i butikerna jobbar efter vad som står i systemet och just dessa medarna stod det att det fortfarande skulle gå att beställa.
    En miss i kommunikationen får vi tyvärr skylla på här. Vi har fört detta vidare och det är nu åtgärdat i systemet.

Tack för att du hjälper oss bli bättre genom din feedback!
    Vi önskar dig många sköna nätter i din nya säng
  • Thomas G
    Thomas G skrev om KungSängen Uppsala
    Bemötandet var mycket bra. Jag fick hjälp med det jag ville då jag skulle köpa säng. Produkten lever dessutom bra upp till mina förväntningar.
    2015-09-22 KungSängen Uppsala svarar Thomas G
    Hej Thomas!

Tack för din rekommendation, toppen att du är nöjd!

• Siw L
    Siw L skrev om KungSängen Uppsala
    tycker det var helt ok ,men tyvärr valde jag fel säng!
    köpte en mjuk och den funkar inte alls.(vet ej märket, men ej kontinentaläng)
    blev övertalad att ta en mjuk pga min vikt:57 kg...
    väntar nu på en hård och hoppas den passar bättre.
    2015-09-18 KungSängen Uppsala svarar Siw L
    Hej Siw!

Vad bra att du fått hjälp med att byta säng!
    Det är det fina med vår Sov Gott garanti, att man vid köp
    av madrasskydd kan byta sängen till en annan fasthet inom 90 dagar om det inte skulle fungera.

Vi hoppas att den lite fastare sängen du snart får hem ska få dig att sova riktigt gott!

Välkommen åter!
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om KungSängen Uppsala
    Trevliga, kunniga och hjälpsamma. Tar sig tid för att hjälpa kunden och låter en fundera över sitt eventuella inköp.
    2015-09-18 KungSängen Uppsala svarar Jennifer H
    Hej Jennifer!

Det viktigaste för oss i butiken är att kunden känner att vi tar oss tid att hitta rätt säng för just dig.
    Roligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande!

Välkommen in igen om du behöver komplettera med något!
  • Karina P
    Karina P skrev om KungSängen Uppsala
    jätte trevligt bemötande och bra service
    2015-09-18 KungSängen Uppsala svarar Karina P
    Hej Karina!

Jätteroligt att höra! Tack för det!

Bolandsgatan 20, 753 23 Uppsala