Alla kategorier Sängar Uppsala Uppsala KungSängen KungSängen Uppsala

Bolandsgatan 20, 753 23 Uppsala — Visa karta

Välkommen till KungSängen!

Här är vi fast övertygade om att människor bygger skönare och bättre sängar än maskiner och varje säng tillverkas för hand. Har du specifika önskemål för din säng kan du till och med få den byggd specifikt för dig. Du slipper dyra mellanhänder när du handlar hos oss och vi kör sängen i våra egna lastbilar hem till dig.

Vår butik i Uppsala ligger i Boländerna. Här får du råd av trevlig personal medan du provar ut en säng som passar just dig. Dessutom ger vi gärna dig som ska göra om eller inreda ditt sovrum lite extra inspiration när du kommer förbi butiken.

Läs vad 142 kunder tycker om KungSängen Uppsala

• Ola K
    Ola K skrev om KungSängen Uppsala
    Vi köpte en kontinentalsäng och blev trevligt och professionellt bemötta. Läs mer
    2018-06-19 KungSängen Uppsala svarar Ola K
    Hej Ola

Tack för din fina feedback. Det är alltid roligt att höra när våra kunder är nöjda med sitt besök hos oss!

Sov så gott i din nya KungSängen säng.

• Magnus K
    Magnus K skrev om KungSängen Uppsala
    Oväntat bra service efter att leveransen blivit fel. (Fel bredd på bäddmadrassen)
    Fick en ny hemkörd samma dag som jag upptäckte att jag hade fått fel. Och jag bor ca 60 km från Enköping. Läs mer
    2018-06-19 KungSängen Uppsala svarar Magnus K
    Hej Magnus

Vad härligt att du är så nöjd med vår service och att vi kunde hjälpa dig så snabbt när det råkat bli så tokigt.
    Vi hoppas att du ska sova gott många år framöver!

Varmt välkommen åter och glad sommar!

• Jessika N
    Jessika N skrev om KungSängen Uppsala
    Köpte en ny säng och fick hjälp att välja den som skulle passa bäst. Det blev väldigt bra. Läs mer
    2018-06-17 KungSängen Uppsala svarar Jessika N
    Hej Jessika

Tack för din fina Reco!

• Eva L
    Eva L skrev om KungSängen Uppsala
    En säng
    Mycket bra
    Ville ha en skön säng och fick det.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2018-06-15 KungSängen Uppsala svarar Eva L
    Hej Eva,

Tack för din reco!
    Kul att du är nöjd med besöket hos oss och att sängen du fick hem känns bra.
    Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp några frågor!

• Kerstin S
    Kerstin S skrev om KungSängen Uppsala
    Köpte 2 sängar och en stor bäddmadrass av 2 trevliga duktiga tjejer i Boländerna. Perfekt leverans. Mycket nöjd med mina nya sängar. Läs mer
    2018-06-15 KungSängen Uppsala svarar Kerstin S
    Hej Kerstin,
    Tack för din fina reco!

Vad kul att du är nöjd med servicen i butiken och att leverensen nådde upp till dina förväntningar.
    Vi hoppas att du kommer att få sova många sköna nätter i din säng och skulle det dyka upp några frågor längs vägen är det bara att höra av dig till oss så ska vi göra allt vi kan för att hjälpa till.

• Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om KungSängen Uppsala
    Vi blev väldigt proffsigt bemötta. Därför var det roligt att göra affär där. Läs mer
    2018-06-14 KungSängen Uppsala svarar Torbjörn J
    Hej Torbjörn

Din Reco värmer verkligen. Det är så roligt när våra kunder är så nöjda!
    Vi önskar dig många goda nätters sömn i din KungSängen säng.

Varmt välkommen åter om vi kan hjälpa dig med något mer.
    Glad sommar!

• Gunnilla L
    Gunnilla L skrev om KungSängen Uppsala
    Kunnig personal som hjälpte till med utprovning av säng.
    Bästa butiken i Uppsala då vi var runt till flera. Läs mer
    2018-06-14 KungSängen Uppsala svarar Gunnilla L
    Hej Gunnilla

Tusen tack för din fina Reco. Det är jättekul att höra att du är så nöjd med ditt besök hos oss!
    Skulle det finnas något mer vi kan hjälpa dig med är du varmt välkommen in igen.

Ha en härlig sommar.

• Lars Ö
    Lars Ö skrev om KungSängen Uppsala
    Vi köpte två sängar. Personalen var jättetrevlig. Men, när vi kom hem upptäckte vi att vi hade en rabattkupong som gällde för ett köp. Vi ringde då upp och fick till svar att det var för sent att utnyttja den. Vi tycker att det var väldigt småaktigt att inte ge oss möjlighet att utnyttja rabattkupongen. Läs mer
    2018-06-01 KungSängen Uppsala svarar Lars Ö
    Hej Lars

Vad roligt att du var nöjd med bemötandet inne i butiken. Vad gäller kupongen så är det ju så att den inte kan kombineras med andra erbjudanden, och de sängar ni köpte var redan rabatterade med ett ännu bättre erbjudande. Därför tjänade ni på att ta det erbjudandet istället för att utnyttja kupongen på ordinarie pris.

Vi hoppas att ni sover gott i era nya KungSängen sängar och är varmt välkomna åter.

• Edvin D
    Edvin D skrev om KungSängen Uppsala
    Köpte säng och sänggavel. Personalen kändes kunnig och gjorde det enkelt att välja vilken säng som passade bäst. Hittills har vi sovit väldigt bra i sängen som vi köpte. En negativ sak är att tyget väldigt enkelt kloas sönder av katterna, de kloar inte mycket på möblerna hemma men händer någon gång ibland och det blev direkt lösa trådar på sängen. Läs mer
    2018-06-01 KungSängen Uppsala svarar Edvin D
    Hej Edvin

Så roligt att höra att ni sover gott i era KungSängen sängar. Det gläder verkligen att vi kunde hjälpa er hitta rätt för just er!
    Tråkigt att katten lyckats klösa upp sängen. Det är tyvärr inte mycket man kan göra mot vassa klor.
    Skulle det med tiden se alltför tokigt ut går det ju att klä om sängen mot en kostnad. Annars kan jag rekommendera
    en sängkappa!

Fortsätt sov gott! :)

• Maria S
    Maria S skrev om KungSängen Uppsala
    Väldigt hjälpsam o engagerad personal i butiken . Leverans kom på utlovad tid och vi är väldigt nöjda med vår sköna säng Läs mer
    2018-05-14 KungSängen Uppsala svarar Maria S
    Hej Maria,

Vad kul att höra att allt gick som det skulle och att ni är nöjda med valet av säng. Vi önskar er många fler härliga nätter i er nya säng och hoppas att ni kommer tillbaka hit om det är något mer vi kan hjälpa till med.

• Jan O
    Jan O skrev om KungSängen Uppsala
    -Continentalsäng i dyrare klass
    -Blev bra bemött i butiken i Uppsala
    -Tålmodig och vinnande personal som ej var för på men väldigt serviceminded
    2018-05-14 KungSängen Uppsala svarar Jan O
    Hej Jan,

Tack för din feedback.
    Vi blir så glada av att höra att du är nöjd med besöket i vår butik och vi hoppas att du sover gott i din nya säng!
    Välkommen tillbaka om det dyker upp några frågor eller om vi kan hjälpa dig att hitta något annat.

• Inga Ö
    Inga Ö skrev om KungSängen Uppsala
    Har köpt 2 sängar vid 2 olika tillfällen. Super trevlig personal. Mycket hjälpsamma. Sängarna är jättesköna. Allt funkade väldigt bra. Läs mer
    2018-05-14 KungSängen Uppsala svarar Inga Ö
    Hej Inga,

Tack för din fina rekommendation. Det värmer verkligen att höra att allt har gått bra och att du är nöjd med sängarna!
    Välkommen åter om det skulle vara något mer vi kan göra för dig.

• Nina L
    Nina L skrev om KungSängen Uppsala
    Jag specialbeställde en större sängmadrass, personalen var väldigt hjälpsam och trevlig! Dessutom var det mycket billigare än på Sova så jag rekommenderar Kungsängen alla dagar i veckan! ;) Läs mer
    2018-05-14 KungSängen Uppsala svarar Nina L
    Hej Nina,

Vad kul att vi kunde hjälpa till att hitta rätt madrass samt att priset levde upp till dina förväntningar.
    Vi tackar för din positiva feedback och du är så välkommen tillbaka om det skulle vara något annat vi kan hjälpa till med!

• Margareta F
    Margareta F skrev om KungSängen Uppsala
    Höj-och-sänkbar säng 160 cm i slutet av 2017
    Jättetrevlig service i affären. Leverans OK. Köpte fjärrkontroll i efterskott då den inte fanns hemma vid köptillfället av sängen. Väntar fortfarande på att få hjälp med att aktivera den ( 18 april )
    Margareta Foyer
    Uppsala Läs mer
    2018-05-14 KungSängen Uppsala svarar Margareta F
    Hej Margareta,

Kul att höra att du är nöjd med servicen i butiken och hoppas att sängen lever upp till dina förväntningar. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för dröjsmålet och hoppas att problemet nu, efter besöket från vår servicekille, är löst.

Skulle det uppstå något mer problem så är det bara att höra av dig till oss.
    Vi önskar dig en härlig fortsättning med din nya säng!

• Conny S
    Conny S skrev om KungSängen Uppsala
    Bästa servicen i hela Uppsala, kunnig och problemlösande personal Läs mer
    2018-04-21 KungSängen Uppsala svarar Conny S
    Hej Conny!

Tack för dom fina orden! Det gör oss superglada!

Välkommen igen!

Med Vänliga Hälsningar
  • Erik A
    Erik A skrev om KungSängen Uppsala
    Köpte en säng där i mellandagarna. Bra service och trevlig personal. De fixade hemkörning genom annan kungsängen butik då vi inte bor i Uppsala. Läs mer
    2018-04-18 KungSängen Uppsala svarar Erik A
    Hej Erik

Det gläder att höra att du är så nöjd med oss här i Uppsalabutiken.
    Vi hoppas att du ska sova gott i många år framöver!

Besök gärna våra kollegor i Linköpingsbutiken om du skulle behöva något mer till sängen.

• Reena B
    Reena B skrev om KungSängen Uppsala
    Nöjd/ mycket nöjd. Sängen är fast, bekväm och fin.
    Minus för illa anpassade, något ostadiga ben till ryggstödet. Läs mer
    2018-04-18 KungSängen Uppsala svarar Reena B
    Hej Reena

Kul att höra att du är så nöjd med din säng!
    Angående gavelbenen så låter det som att något kan ha blivit tokigt för så ska det inte vara.
    Så kom in till oss med benen så kikar vi på vad som kan ha hänt!

Varmt välkommen in!

• Ethel W
    Ethel W skrev om KungSängen Uppsala
    Perfekt bemötande av kunnig personal. Alla löften om leverans och montering, av våra ställbara sängar, uppfylldes.
    Vi kan varmt rekommendera Kungsängen i Uppsala Läs mer
    2018-04-18 KungSängen Uppsala svarar Ethel W
    Hej Ethel

Ditt omdöme värmer verkligen. Det är så roligt att höra när våra kunder är nöjda!
    Sov gott i många år framöver och varmt välkommen in igen!

• Jerry M
    Jerry M skrev om KungSängen Uppsala
    Korrekt bemötande an aning falsk, oäkta "säljsvada"

Prickfri logistik, från beställning till leverans/betalning

Sammanfattningsvis ganska nöjd Läs mer
    2018-04-18 KungSängen Uppsala svarar Jerry M
    Hej Jerry!

Roligt att du valde att köpa säng hos oss! Vi ber om ursäkt för "säljsvadan".
    Ibland kanske vi kan bli lite ivriga i vårt sätt att vilja berätta om våra suveräna produkter. :)
    Det tar vi med oss och ska tänka på i framtida kundbemötanden.

Du kan i alla fall känna dig trygg i ditt val av en riktigt bra kvalitétssäng.
    Välkommen igen om vi kan hjälpa dig med något.

• Ulla H
    Ulla H skrev om KungSängen Uppsala
    Jättefin säng och skön. Fick hjälp med leverans och med sängbenen so krånglde i början. Vänligt bemötande. Allt bra. Läs mer
    2018-04-11 KungSängen Uppsala svarar Ulla H
    Hej Ulla

Så roligt att höra att du är nöjd med allt. Det gläder oss!
    Tveka inte att höra av dig om det finns något mer vi kan hjälpa dig med!

• Charlott A
    Charlott A skrev om KungSängen Uppsala
    Väldigt nöjd med servicen. Upplevde personalen som mycket kunnig. Läs mer
    2018-04-11 KungSängen Uppsala svarar Charlott A
    Hej Charlott

Vad roligt att du är nöjd med allt och att vi kunde hjälpa dig att hitta rätt säng för just dig.
    Varmt välkommen åter!

• Ingela K
    Ingela K skrev om KungSängen Uppsala
    Linnea i Uppsala bemötte oss med ett stort och aktivt kunnande !
    Vi kände oss trygga under hela resans gång . Läs mer
    2018-04-11 KungSängen Uppsala svarar Ingela K
    Hej Ingela

Vilken underbar feedback. Så otroligt roligt att höra! Att ni känt er trygga hos oss är det bästa betyg man kan få.
    Skulle det finnas något mer vi kan hjälpa er med är ni varmt välkomna åter!
    Sov så gott i många år framöver. :)

• Anita H
    Anita H skrev om KungSängen Uppsala
    Allt var jätte bra! Leverans och bemötande i butiken! Sover gott nu!!😁 Läs mer
    2018-04-11 KungSängen Uppsala svarar Anita H
    Hej Anita

Vad härligt att du sover så gott! Då har vi verkligen gjort vårt jobb. :)
    Om det finns något mer vi kan hjälpa dig med är du varmt välkommen in igen.
    Vi önskar dig många goda nätters sömn i din KungSängen säng!

• Anders G
    Anders G skrev om KungSängen Uppsala
    Mycket bra. Kunnig personal. Punktlig leverans Läs mer
    2018-04-11 KungSängen Uppsala svarar Anders G
    Hej Anders

Så glädjande att höra att du är så nöjd med din KungSängen upplevelse!
    Du är varmt välkommen åter när det är dags för påfyllning i linneskåpet eller om du skulle ha någon fundering.

• Sandra F
    Sandra F skrev om KungSängen Uppsala
    Service i butik var bra, priserna var ganska höga, sängen är väldigt bra Läs mer
    2018-04-11 KungSängen Uppsala svarar Sandra F
    Hej Sandra

Tack för din Reco. Kul att hör att du är nöjd med servicen i butik och med själva sängen.
    Vi hoppas att du ska sova gott i många år framöver!

Varmt välkommen åter.

• Torbjörn E
    Torbjörn E skrev om KungSängen Uppsala
    Snabbt och bra bemötande, jag förstår ert problem, sängar byts inte så ofta utan ni får börja bli lika duktiga på tillbehören, speciellt drapålakan (som vi köpte av er) Ikea har bara det som passar deras sängar. Vi är väldigt nöjda med sängarna, både jag och min hustru.
    Lycka till Torbjörn Läs mer
    2018-04-09 KungSängen Uppsala svarar Torbjörn E
    Hej Torbjörn

Det är så otroligt roligt att få höra när våra kunder är så nöjda och sover gott i våra sängar.
    Då har vi verkligen gjort vårt jobb!

Ni är varmt välkomna in igen om ni behöver påfyllning av något eller har någon fundering.
    Tack för lyckönskningarna.

• Petter O
    Petter O skrev om KungSängen Uppsala
    Väldigt hjälpsamma vid köp utav ny säng. Tydlig info. Produkt motsvarar förväntningar och vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-04-09 KungSängen Uppsala svarar Petter O
    Hej Petter

Tack för er Reco. Det är väldigt roligt att höra att ni är så nöjda med ert besök hos oss och med den säng ni köpt!
    Vi hoppas att du sover gott i många år framöver!

• Lennart B
    Lennart B skrev om KungSängen Uppsala
    Personalen mycket alärta och hjälpsamma. Vi skulle köpa en ny säng till sovrummet. Personalen beskrev olika typer av sängar och priser. De kom med erbjudande rabatter och vad för typ av madrass vi skulle ha. Vi tog en som var anpassad för våra vikter. Det var en 160 madrass som vart för våra vikter. Vi är väldigt nöjda med sängen. Det företaget kan man handla flera gånger. Läs mer
    2018-04-09 KungSängen Uppsala svarar Lennart B
    Hej Lennart

Det är en riktig djungel bland dagens sängar, därför finns vi här för att underlätta för våra kunder.
    Det är väldigt roligt att höra att detta uppskattats och att ni är så nöjda! Varmt välkomna in om vi kan hjälpa er med något mer.

• Eva E
    Eva E skrev om KungSängen Uppsala
    Jag köpte en säng i butiken.
    Allt fungerade toppenbra från början till slut! Läs mer
    2018-04-09 KungSängen Uppsala svarar Eva E
    Hej Eva

Så roligt att du är nöjd med allt! Du är varmt välkommen in igen om vi kan hjälpa dig med något mer.
    Sov gott i många år framöver!

• Mathias L
    Mathias L skrev om KungSängen Uppsala
    Resårmadrasser och bäddmadrass.

Kunnig och hjälpsam.

Hade inga förväntningar. Levde absolut upp till de.

Prossigt, angagerande, hjälpsam Läs mer
    2018-04-07 KungSängen Uppsala svarar Mathias L
    Hej Mathias!

Kul att vi kunde hjälpa till! Roligt att höra att du är nöjd.
    Tack för din feedback!

Välkommen åter!

• Hanna T
    Hanna T skrev om KungSängen Uppsala
    Bra. Fick hjälp m att välja fasthet. Läs mer
    2018-04-05 KungSängen Uppsala svarar Hanna T
    Hej Hanna

Kul att du är nöjd. Vi hoppas att du sover riktigt gott!
    Varmt välkommen in igen om du skulle behöva något mer!

• Britt-marie H
    Britt-marie H skrev om KungSängen Uppsala
    I januari beslöt jag att köpa en ny säng. Min gamla var 30 år! Min dotter följde mig till Kungsängen som haft en annons som jag föll för. Vi möttes av en mycket trevlig och kompetent säljare som övertalade mig att köpa En Tärnö MB motorsäng. 90 cm . Vi betalade för montering vilket jag tror var värt pengarna. Sängen kom och jag är mycket nöjd. Eftersom jag tidigare hade en bredare säng (105 cm) dröjde det några nätter innan jag vande mig vid den nya storleken. Men nu känns det bara bra och jag njuter av att kunna hissa upp och ner fot- och huvudändan. Är ibland lite rädd att snava på sladden som hör till kontrollen men har lärt mig att se upp! Sover gott och är glad för att jag gjorde detta inköp! Läs mer
    2018-04-04 KungSängen Uppsala svarar Britt-marie H
    Hej Britt-marie!

Kul att du är så nöjd med allt. Det känns underbart skönt för oss att veta.
    Tack för din reco och sov så gott i många år framöver!

• Fredric N
    Fredric N skrev om KungSängen Uppsala
    Fantastiskt bemötande och väldigt kunnig säljare ! Läs mer
    2018-04-04 KungSängen Uppsala svarar Fredric N
    Hej Fredric!

Tack för din Reco. Vad härligt att du är så nöjd. Det gör oss väldigt glada!
    Du är varmt välkommen in igen om det finns något mer vi kan hjälpa dig med.

• Kerstin J
    Kerstin J skrev om KungSängen Uppsala
    Bemötandet var väldigt bra.Bortforsling av min gamla säng och fått en ny monterad med motor när jag köpte ny säng som jag trivs med. Tillmötesgående personal. Läs mer
    2018-04-04 KungSängen Uppsala svarar Kerstin J
    Hej Kerstin

Så otroligt roligt att höra att du är så nöjd med allt. Det gläder oss verkligen!
    Vi önskar dig många år med god sömn i din nya KungSängen säng.
    Välkommen in igen om det skulle finnas något mer vi kan hjälpa dig med.

• Anneth B
    Anneth B skrev om KungSängen Uppsala
    Bra trevlig personal, fick hjälp fort och svar på våra frågor. Läs mer
    2018-04-03 KungSängen Uppsala svarar Anneth B
    Hej Anneth!

• Anna I
    Anna I skrev om KungSängen Uppsala
    Trevlig hjälpsam personal som ansträngde sig för att hitta rätt säng åt mig. Punktlig leverans och de hjälpte även till att bära in sängen i rätt rum. Mycket nöjd kund som numera sover fantastiskt gott. Läs mer
    2018-04-04 KungSängen Uppsala svarar Anna I
    Hej Anna!

Underbart att höra! Precis så vill vi att det ska vara när man köpt säng hos oss!

• Lena S
    Lena S skrev om KungSängen Uppsala
    Kungligt bemötande i affären tillsammans med en kunglig leverans ger oss kungligt sovande Läs mer
    2018-04-03 KungSängen Uppsala svarar Lena S
    Hej Lena!

Tack för din kungliga feedback! Välkommen tillbaka Lena!

• Annika F
    Annika F skrev om KungSängen Uppsala
    Bra och kompetent säljare när vi köpte vår nya säng. Läs mer
    2018-03-28 KungSängen Uppsala svarar Annika F
    Hej Annika!

• Ewa W
    Ewa W skrev om KungSängen Uppsala
    Kontinentalsäng. Proffsigt och bra bemötande, tydlig info, möjlighet att prova i lugn och ro. Läs mer
    2018-03-27 KungSängen Uppsala svarar Ewa W
    Hej Ewa!

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss.
    Vi önskar dig många sköna nätter i din nya säng!

• Tomas B
    Tomas B skrev om KungSängen Uppsala
    Jag köpte en dubbelsäng (Engelholm). Jag fick ett mycket proffsigt bemötande av mannen i Uppsalabutiken. Från början tänkte jag lägga max halva summan men tack vare den övertygande försäljaren så blev det betydligt dyrare och bättre!

Jag var till tre andra sängförsäljare i Uppsala men Kungsängen var överlägset bäst, både när det gäller kvaliteten på sängarna och personalens kompetens! Läs mer
    2018-03-27 KungSängen Uppsala svarar Tomas B
    Tack Tomas för din feedback!
    Mycket trevligt att höra att du är nöjd, det är alltid vårt mål.

• Rasmus C
    Rasmus C skrev om KungSängen Uppsala
    Köpte säng hos Kungssängen. Mycket trevlig och kunnig personal som hjälpte mig. Skulle varmt rekommendera till andra. Läs mer
    2018-03-26 KungSängen Uppsala svarar Rasmus C
    Hej Rasmus!

Kul att du är nöjd med allt. Det känns skönt för oss att veta.
    Tack för ditt svar och sov så gott även i framtiden.

• Joakim Ö
    Joakim Ö skrev om KungSängen Uppsala
    Det var bra innan jag köpte min säng. Efter köpet fick jag reda på att jag skulle köpt ett msdrasskydd för att jag skulle få garanti. När jag påtalade att detta ej varit tydligt var de ej så tillmötesgående. De ville uppenbarligen sälja sängar, inte ge god service till sina kunder. Läs mer
    2018-03-26 KungSängen Uppsala svarar Joakim Ö
    Hej Joakim.

Vad tråkigt att du upplever det så. I ditt personliga kundkort, som vi har för alla våra kunder, har vi vid orderläggandet skrivit en notering om att vi pratat om just madrasskydd och att ni då skulle fundera på detta fram till leveransdagen. Detta är ju såklart något man kan glömma bort då man har mycket annat i livet att tänka på. Den 27/9 har jag också en notering om att du ringt in för att diskutera just detta. Då har vi, för att vara tillmötesgående och vilja lösa detta på bästa sätt, sagt att vi kan lösa detta med sov gott garantin utifall ni kommer in och köper ett madrasskydd hos oss inom en vecka. Vi hade ett undanlagt med ert namn på under den veckan. Men då ingen kom in under den tiden ställdes den tillbaka i hyllan. Vi vill verkligen att alla våra kunder ska vara nöjda. Så kom in till oss så ska vi se vad vi kan göra för att lösa detta på bästa sätt!

• Cecilia F
    Cecilia F skrev om KungSängen Uppsala
    Köpte en mycket bekväm dubbelsäng och har fått utmärkt service både vid köpet och vid leverans. Läs mer
    2018-03-26 KungSängen Uppsala svarar Cecilia F
    Hej Cecilia

Så roligt att höra att du är så nöjd med både besöket hos oss, leveransen av din säng och med själva sängen!
    Det gläder oss verkligen.

Du är varmt välkommen in igen om det finns något mer vi kan hjälpa dig med.

• Dino K
    Dino K skrev om KungSängen Uppsala
    Brukar inte skriva recensioner. Men var för bra service för att inte göra det denna gång. Bra hjälp där säljarna tog sig tiden med att förklara om vad en bra säng är, utan att stressa eller vara för på. Dessutom upplevde vi en stark närvaro vid bemötande. Vi fick bättre hjälp av kunnig personal på Kungsängen än när vi skulle köpa en bil. Läs mer
    2017-10-17 KungSängen Uppsala svarar Dino K
    Hej Dino

Tusen tack för er Reco. Det värmer verkligen att höra att ni är så nöjda.
    Skulle det finnas något mer vi kan hjälpa er med, tveka inte att höra av er!

Vi önskar er många goda nätter i er nya KungSängen säng!

• Christer W
    Christer W skrev om KungSängen Uppsala
    vi har köpt 2 bottnar. bra bemötande Läs mer
    2017-10-17 KungSängen Uppsala svarar Christer W
    Hej Christer
    Kul att du är nöjd med ditt besök här hos oss.
    Du är varmt välkommen åter!

• Marcus H
    Marcus H skrev om KungSängen Uppsala
    Fick hjälp att prova ut en ny säng. Bra bemötande, leverans på utsatt dag och en bra produkt. Läs mer
    2017-10-17 KungSängen Uppsala svarar Marcus H
    Hej Marcus

Fantastiskt roligt att du är så nöjd med oss här på KungSängen.
    Sov gott i många år framöver.
    Välkommen åter!

• Marko K
    Marko K skrev om KungSängen Uppsala
    Utmärk service vid köp av säng Läs mer
    2017-10-17 KungSängen Uppsala svarar Marko K
    Hej Marko

Tack för din Reco. Det värmer att du är så nöjd med ditt besök hos oss!
    Varmt välkommen åter!

• Kenneth A
    Kenneth A skrev om KungSängen Uppsala
    Det var ett bra bemötande av säljaren i butiken och saklig information. Föreskrivna leveranstider hölls och det var professionella montörer som kom hem till oss och monterade våra sängar. Läs mer
    2017-10-17 KungSängen Uppsala svarar Kenneth A
    Hej Kenneth

Det gläder oss verkligen att du är nöjd med din upplevelse av KungSängen.
    Vi önskar att du ska sova gott många år framöver och hoppas att vi får se
    dig här i butiken igen utifall det skulle finnas något mer vi kan hjälpa dig med! :)

• Yamina B
    Yamina B skrev om KungSängen Uppsala
    Toppen service och toppen säng. Kan verkligen rekommendera till alla! Läs mer
    2017-10-17 KungSängen Uppsala svarar Yamina B
    Hej Yamina

Vi är så glada att du är så nöjd! Fortsätt sova gott i din KungSängen säng. :)

• Anders J
    Anders J skrev om KungSängen Uppsala
    Proffsigt och lättsamt. Köpte säng i dyrare segmentet och fick bra hjälp. Allt fungerade som utlovat. Läs mer
    2017-10-17 KungSängen Uppsala svarar Anders J
    Hej Anders

Tack för din Reco. Det är alltid roligt att få höra att våra kunder är nöjda!
    Du är varmt välkommen åter om det finns något mer vi kan hjälpa dig med.
    Sov så gott! :)

Bolandsgatan 20, 753 23 Uppsala