Alla kategorier Sängar Västmanland Västerås KungSängen KungSängen Västerås
Rekommenderat företag 2016 - KungSängen Västerås

KungSängen Västerås

Traversgatan 4, 721 38 Västerås — Visa karta

Butiken i Västerås ligger i Erikslunds "gamla" del. Här har vi stolt tillverkat sängar och hjälpt våra kunder att sova gott i mer än 15 år. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 53 kunder tycker om KungSängen Västerås

• Mats E
    Mats E skrev om KungSängen Västerås
    Mycket fint och kunnigt bemötande. Lyhördhet för våra önskemål.
    Köpte två motorsängar.
  • Birgit H
    Birgit H skrev om KungSängen Västerås
    Bemötande i butik bra, jag fick svar på alla frågor direkt, pris, leverans etc. Blev även lovad att få sängen levererad till den plats i huset där den skulle stå (på övervåningen). Fick besked dag innan leverans och bestämde tid för leverans. När sängen sedan levererades fanns där varken tid eller vilja att hjälpa till att bära sängen på plats envåningsbyggnad upp. Den dumpades i hallen på nedervåningen sedan var det tack och adjö. Detta gav en dålig eftersmak till ett i övrigt trevligt bemötande. Detta gör tyvärr så att jag INTE kommer att rekommendera er till mina vänner! Sängen är i sig till belåtenhet.
  • Johan E
    Johan E skrev om KungSängen Västerås
    Mycket bra service...en liten miss vid leveransen bara som drar ner betyget lite
  • Mirja H
    Mirja H skrev om KungSängen Västerås
    KungSängen i Västerås har levererat alla våra sängar på Skultuna Brukshotell. Vi är mycket nöjda med både servicen och produkterna och har även fått skräddarsytt våningssängar och sänggavlar. Vi får mycket beröm från våra gäster och för oss som driver hotell är det enormt viktigt att gästerna har fått en god natts sömn. Flera gäster frågar vilka sängar vi har och det går inte en dag utan att vi hör att vi har speciellt goda sängar här på hotellet. Ett gott val med andra ord!
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om KungSängen Västerås
    Blir alltid väl bemött,mina behov går i första hand!
  • Anna J
    Anna J skrev om KungSängen Västerås
    Bra och trevlig hjälp. Snabb leverans.
  • Eva B
    Eva B skrev om KungSängen Västerås
    Trevligt bemötande. Leverans av sängar vid avtalad tid. Tyvärr var tyget på sidorna färgade av lim men KungSängen levererade nya vid två tillfällen eftersom även de andra som kom var färgade men den tredje gångenmar de ok.
  • Annlouise M
    Kristin A skrev om KungSängen Västerås
    Jätte bra service och snabb leverans ! Riktigt nöjd
  • Lena N
    Lena N skrev om KungSängen Västerås
    Har köpt sängar vid två tillfällen och vid båda tillfällena blivit både professionellt och personligt bemött.
    Önskar nu ev byta senast inköpta säng vad gäller hårdheten och även i s m detta blivit vänligt bemött.
  • Maria L
    Maria L skrev om KungSängen Västerås
    Värdigt bra och kunnig personal.
  • Johnny H
    Johnny H skrev om KungSängen Västerås
    Bra med allt.Är väldigt nöjd med sängen1
  • Ewa. L
    Ewa. L skrev om KungSängen Västerås
    Mitt behov av sängen kom lätt i skymundan för försäljningsnack. Tråkigt, men med en trevlig försäljare är det svårt att hålla fokus på det jag vill ha och det jag inte vill ha!!
  • Åsa L
    Åsa L skrev om KungSängen Västerås
    Bra kundbemötande å hjälp samma också
  • Anna E
    Anna E skrev om KungSängen Västerås
    Sängen är skön, bra personal på erisklund, Nöjd kund här!
  • Stefan L
    Stefan L skrev om KungSängen Västerås
    Bra hjälp vid val av säng. Dock känns inte prissättningen av varorna seriös. Utan att ens fråga så var det närmare 30-40% rabatt
  • Kristiina K
    Kristiina K skrev om KungSängen Västerås
    Bra bemötande vid både beställning och leverans. Mycket nöjd med köpet.
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om KungSängen Västerås
    Vi är nöjda med sängleveransen och har nu sovit 1 natt nästan lika sköna som våra carpediemsängar som vi har hämma
  • Anna-Karin W
    Anna-Karin W skrev om KungSängen Västerås
    Trevligt och kunnig personal. Är nöjd och belåten med sängen.
  • Anna G
    Anna G skrev om KungSängen Västerås
    Kunnig personal med ett bra bemötande! Hela familjen sover numera som kungar!
  • Marianne K
    Marianne K skrev om KungSängen Västerås
    Lugnt och sakligt. Bara positivt.
  • Eva F
    Eva F skrev om KungSängen Västerås
    Jaghar i år köpt en sänggavel som jag är mycket nöjd med. Är även nöjd med mottagandet och hjälpen vid köptillfället.
  • Alberto M
    Alberto M skrev om KungSängen Västerås
    Bemötandet var jättefint från början till slut.
    Vi köpte en säng vid namn Haga (om jag minns rätt). Den är fantastisk.

Vi visste redan från början vart vi skulle köpa sängen då vi tidigare fått samma fantastiska bemötande.
  • Leif L
    Leif L skrev om KungSängen Västerås
    Vi beställde en säng via email den 5 feb för leverans v.9 (1 mars), eftersom vi flyttade in i en ny lägenhet den dagen. Ordern hanterades av Simon Lennartsson på butiken i Länna. Simon förklarade att det egentligen var för kort leveranstid, men kontaktade fabriken och fick dom att göra ett undantag för oss. När ordern var lagd "gav han bort" den till butiken i Västeras då den skulle byggas i deras fabrik. Sängen levererades på utlovad dag.
    Simon skötte kontakten på ett utomordentligt sätt, med snabba svar och kontakt. Vi kände att att han brydde sig på det sätt man önskar som kund.
    KungSängen Länna gillar detta
  • Marie E
    Marie E skrev om KungSängen Västerås
    Jag tycker det var ett bra bemötande i butiken och jag fick den information som behövdes för mitt val av säng. Det var bra service och sängen fanns för avhämtning inom två veckor.
  • Christer O
    Christer O skrev om KungSängen Västerås
    Vi är överförtjusta i vårat nya sängköp och supernöjda med allt från köpet till leveransen.
  • Birgitta V
    Birgitta V skrev om KungSängen Västerås
    Hej! Jag köpte en extra säng 140 cm med bäddmadrass och två nya bäddmadrasser till vår gamla dubbelsäng. Underbart sköna . Vi är mycket nöjda med bemötandet. Trevliga säljare i affären och en lika trevlig person som körde ut sängen och hjälpte till att bära in den. Absolut inget att klaga på.
  • Folke L
    Folke L skrev om KungSängen Västerås
    Mycket nöjd med personalen och deras kunnighet.
    Köpet blev bra.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om KungSängen Västerås
    Köpte en säng hos kungsängen V-ås och blev väl bemött av personal.
    Fick hjälp att prova ut rätt säng och modell. Det fanns många olika exemplar i butiken så det var lätt att förestålla sig hur ens egna säng skulle se ut och kännas.
  • Esbjörn S
    Esbjörn S skrev om KungSängen Västerås
    Bra service och mycket bra priser
  • Lena W
    Lena W skrev om KungSängen Västerås
    Köpte en ny säng åt vår son som då var 17 år. Bra och trevligt bemötande. Talade på ett bra sätt om skillnaderna mellan olika typer av sängbottnar. Kan mycket väl tänka mig att handla där igen om det behövs. Har tidigare också köpt två ställbara sängar. Hemkörning och montering fungerade mycket bra.
  • Darko B
    Darko B skrev om KungSängen Västerås
    Trevlig personal med bra service. Köpte nyligen en säng hos dem och är jättenöjd med den.
  • Milena M
    Milena M skrev om KungSängen Västerås
    Bra helhetsintryck av allt! Personalen kunde dock vara mer serviceminded.
  • Bertil O
    Bertil O skrev om KungSängen Västerås
    Vi blev väl bemötta förevisades objekt enligt våra tankar , fick kostnadföslag och själva välja leverans tid.
    Alla dokument och faktura togs fram snabbt ,betalades kvittot i mappen och allt var klart
  • Oswald D
    Oswald D skrev om KungSängen Västerås
    The service was very good and professional.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om KungSängen Västerås
    Väldigt varierande bemötande av en & samma man i butiken men på det hela taget trevlig personal!
  • Lotta F
    Lotta F skrev om KungSängen Västerås
    Gott bemötande o bra service.
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om KungSängen Västerås
    Proffsig hjälp från början till leverans.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om KungSängen Västerås
    Bra bemötande, kunnig säljare, samt höll vad de lovade och inga leveransproblem, det var en miss men det ordnade de upp samma dag, nöjd kund.
  • Hannes L
    Hannes L skrev om KungSängen Västerås
    Fick fel huvudgavel och det tog ca 3 v att få fram den rätta och fick ingen ersättning för väntan.
  • Louise M
    Louise M skrev om KungSängen Västerås
    Det var snabba ryck. Jag visste vad jag ville ha, dom grejade detta o leverarade hem på önskad tid. Perfekt.
  • Per V
    Per V skrev om KungSängen Västerås
    Bra bemötande i affären. Köpte en en dubbelsäng som vi ville ha levererad ett visst datum och det höll dom.
    Det var en bra affär, rekomenderar dom.
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om KungSängen Västerås
    Jag berättade vilka mina krav och önskemål var, och personalen rekommenderade den-och-den sängen med den-och-den utrustningen. Det lät rätt, så det blev lätt att slå till. Enklare kan jag inte beskriva det hela. Dessutom fick jag ett dubbelsängslakan på köpet utan att behöva gapa om det. Snyggt!
  • Tobias L
    Tobias L skrev om KungSängen Västerås
    Bra service, god kundkontakt och leverans som planerat.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om KungSängen Västerås
    Sängen var bra, men att alltid ha en "tillfällig" rea på 50% känns riktigt ruttet. Kommer aldrig handla där igen, då jag inte gillar att känna mig lurad.
  • Tobias H
    Tobias H skrev om KungSängen Västerås
    Jätte bra bemötande. Vi köpte en säng i prisklass 35 000kr ( 18 000kr - 50% rabatt). Kan verkligen rekommendera dem då vi har fått en säng som är otroligt skön och de hjälpte oss att prova ut rätt, som säker tog en timme.
  • Lars A
    Lars A skrev om KungSängen Västerås
    Ett proffsigt bemötande trots att det var mycket folk i butiken. Förklarade skillnaden mellan de olika typerna. Vi diskuterade leveransdag och de lovade ett datum som fungerade.. Leveransen och ordningsställande av sängarna var kanon.
  • Marie E
    Marie E skrev om KungSängen Västerås
    Snabbt, enkelt och billigt och sover grymt bra. Så nöjd och trevlig personal.
  • Chi H
    Chi H skrev om KungSängen Västerås
    Bra service. Punktlig och trevlig personal.
    2016-07-07 KungSängen Västerås svarar Chi H
    Tack så mycket. Kul att få höra.

Med vänlig hälsning Personalen
  • Lena L
    Lena L skrev om KungSängen Västerås
    Vi har köpt en vändex dubbelsäng.
    Kände oss välkomna och fick ett perfekt bemötande i butiken. Vi hade tänkt att åka runt och kolla i olika butiker men det blev en snabb affär. Idag fick vi sängen levererade av 2 trevliga grabbar. Hoppas att det blir lika bra när vi lägger oss ikväll för första gången i vår nya säng! Eftersom min man precis har drabbats av cancer ser vi naturligtvis ett plus att ni skänker pengar till Barncancerfonden.
    Med vänlig hälsning Lena och Lars Lindqvist.
    2015-11-15 KungSängen Västerås svarar Lena L
    Tack Lena och Lars. Vi tar till oss av elogen. Hoppas ni fortfarande är nöjda med köpet.
    M.v.H. Personalen i Västerås
    KungSängen Länna, KungSängen Eskilstuna gillar detta