Alla kategorier Vårdcentral Västra Götaland Göteborg Kvarterskliniken Husaren

Husargatan 44, 411 22 Göteborg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Kvarterskliniken Husaren

• carita r
    carita r skrev om Kvarterskliniken Husaren
    FANTASTISKA och duktiga! Helt chockad! Måste berätta! Har du eller ditt barn läkarskräck? Gå dit! Var där med liten nervös kille, 2år, som hade halsfluss. Läkaren märkte att han mådde väldigt dåligt å var skraj, så han satt å småpratade med grabben en stund så han slappnade av. Vi ställde dumma frågor, han svarade glatt, kollade i sin bok och på datorn. Tog sig GOD tid för oss. Väldigt lugn och avslappnad atmosfär, läkarna promenixar in till varandra för att dubbelkolla och småprata, de verkar tycka om varandra. Och BRYR sig VERKLIGEN om patienten! När vi skulle ta halsprov (lilla killen livrädd sen dålig erfarenhet av det innan) så såg sköterskan genast att han var väldigt rädd, så hon ville inte ens göra ett misslyckat försök för hans skull. Så hon ringde läkaren. Som avslappnat kom strosande satte sig framför pojken, småpratade lite till med snäll röst...sen sa han lugnt till kollegan: -Nu kör vi. På 3 sekunder hade de försynt greppat pojken i ett fast grepp, fått honom att öppna munnen FRIVILLIGT!, in med topsen, ut igen. Grabben sa inte ett pip! Jag är väldigt imponerad! Har du små sjuka barn så är de HELT fantastiska!

Husargatan 44, 411 22 Göteborg