KVA Bygg AB

Hälleflundregatan 8, 426 58 Västra frölunda — Visa karta

1.0 i betyg av av 2 omdömen

KVA har i dagsläget över 22 anställda och arbetar med diverse arbeten inom snickeri, plåt, rör, el och byggnation.

Läs vad 2 kunder tycker om KVA Bygg AB

• 2020-07-02

JOHANNA F skrev om KVA Bygg AB
    Oerhört oseriösa! Våra grannar anlitade dem och inte nog med att de gjorde massa saker fel, de kissade på våra saker, var respektlösa och hämtade stegar mm hos oss grannar. När vi band fast våra saker skar de av tamparna. Under all kritik! Anlita aldrig dem! Läs mer
  • 2020-01-06

MARIA P skrev om KVA Bygg AB
    Anlitade KVA för att sätta upp två väggar samt ordna ytskikt. Under arbetet gipsar dom väggar i rummet bredvid som inte skulle röras. Vi påpekade detta och fick de avdraget på fakturan. När arbetet sedan va klart gjorde dom ingen besiktning på sitt arbete. Vi har efter avslutat uppdrag hittat många allvarliga fel där dom lämnat kontakter ej korrekt inkopplade samt aktiva sladdar lösa i väggen. Vi har påpekat dessa fel till KVA och först ville dom inte höra och sedan lyssnade dom och skulle återkomma. Vi har fortfarande inte hört något från dom. Sista fakturan kom också 3 månader efter avslutat arbete.
    Så i kort KVA har inte koll på varken arbetet dom utför eller administrationen. Läs mer

Bästa snickarna i Göteborg:

Marita S Marita S tycker:
“Satt upp elemenskydd i tre rum...” Läs mer