KVA Bygg AB

Hälleflundregatan 8, 426 58 Västra frölunda — Visa karta

1.0 i betyg av av 3 omdömen

KVA har i dagsläget över 22 anställda och arbetar med diverse arbeten inom snickeri, plåt, rör, el och byggnation.

Läs vad 3 kunder tycker om KVA Bygg AB

• CHRISTER S

2020-12-01

CHRISTER S skrev om KVA Bygg AB
    Uselt företag. Debiterar fler timmar och dyker inte upp vid avtalade tider Läs mer
  • 2020-07-02

JOHANNA F skrev om KVA Bygg AB
    Dålig erfarenhet av detta företaget. Läs mer
  • 2020-01-06

MARIA P skrev om KVA Bygg AB
    Anlitade KVA för att sätta upp två väggar samt ordna ytskikt. Under arbetet gipsar dom väggar i rummet bredvid som inte skulle röras. Vi påpekade detta och fick de avdraget på fakturan. När arbetet sedan va klart gjorde dom ingen besiktning på sitt arbete. Vi har efter avslutat uppdrag hittat många allvarliga fel där dom lämnat kontakter ej korrekt inkopplade samt aktiva sladdar lösa i väggen. Vi har påpekat dessa fel till KVA och först ville dom inte höra och sedan lyssnade dom och skulle återkomma. Vi har fortfarande inte hört något från dom. Sista fakturan kom också 3 månader efter avslutat arbete.
    Så i kort KVA har inte koll på varken arbetet dom utför eller administrationen. Läs mer

Bästa snickarna i Göteborg:

Fredrik E Fredrik E tycker:
“Trapprenovering. Blev bemött b...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte