Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Ring 040-22 04 10 www.kvadratmeter.com

23 omdömen om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Karen A
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Bemötandet i butiken var mycket bra. Handläggningen av min beställning har därefter fungerat sämre.

Claudia S
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Alltid personlig kontakt, bra priser och väldigt lätta att ha att göra med!

Jenny N
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Trevlig o kunnig personal. Har handlat där 1g tidigare o är fortsatt nöjda m det golvet

Malin L
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Kvadratmeter är en professionell golv och matt återförsäljare i centrala Malmö. En fysisk butik med omfattande urval och bra presenterade produkter. Personalen är kunnig, trevlig, tillmötesgående och man känner att man får den rätta personliga servicen. Jag har handlat mattor och golv av Kvadratmeter vid olika tillfällen, men även rekommenderat vänner att köpa sina golv och mattor hos dem.

Jörgen A
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Fick bra service och Fick snabbt fram golvet jag ville köpa.

Berga A

Bästa service jag har fått på länge. Duktig personal. Rätt priser Betyg 5/5

Steffen J
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Der har været god vejledning og hurtig service på alle faser i købet. Jeg vender tilbage igen.

Natasha P
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Otroligt bra service. Kunnig och svarade på massor av frågor. Fick inte intrycket att de ville ”upsell” utan snarare ville att jag skulle bli helt nöjd. Kommunikationen vid beställning var utmärkt. Priser bra och otroligt bra med tanke på den kunskap och service jag fick jämfört med tex Hornbach. 5/5!

Linus H
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Bra och kunnig personal. Snabb och smidig leverans. Rekommenderar!

Samra S
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Bra service och bemötande De håller det de har lovat Mycket nöjd

Tomas W
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Proffsigt bemötande och snabb kommunikation - som det ska vara. 👍🏻

Christian H

Trevligt och hjälpsamt bemötande

Maria I
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Personlig och mycket bra service.

Stefan N
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Proffsigt och trevligt bemötande av kunnig personal. Fick enkelt den produkt jag önskade.

Jessica F
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Bra sortiment men ganska usel service och kunnighet hos säljarna

Jakob F
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Butiken hade så pas bra leverantörskontakt att det gick att skaffa material när det inte gick för de stora varuhus. Butiken noterade mina frågor och krav och återkom personligt när svar hade anförskaffats

Mats N
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Trevlig butik med kunnig personal där man känner sig välkommen

Peggy E
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Vi på Gnistor & Ljus är så nöjda med vårt samarbete vi har med Kvadratmeter. Enkelt och smidigt.

Uros M
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

From the first contact I felt that I am working with people that know their job. Communication was clear and transparent. I got all the explanations that I asked for and all the way I was aware what is included in the price and why. They delivered on time on quite tight schedule as agreed. All this is putting them above the rest of the competition. We purchased the wooden floor for the whole house and later had to orders several sq meters on top.

Helena E
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Jag fick hjälp direkt. Är supernöjd med allt och min matta. De var trevliga och tillmötesgående.

Patrik N
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Oerhört lyhörda och hjälpsamma i köpet av vårt golv

Mohamed N
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Kompetent och proffsig personal som hjälpte oss med val av parkettgolv och klinker till badrum, WC och hall. Bra priser! Rekommenderas starkt!

Klas R
Skrev om Malmö Kvadratmeter Golvbutik AB

Kunnig expertis och bra sortering