Kvik Infracity

Kvik Infracity

Ring 08-590 752 90 www.kvik.se

Vi på Kvik tycker att alla har rätt till ett häftigt kök! Genom att erbjuda kök i dansk design till jämförelsevis låga priser kan vi erbjuda just det: snygga och genomtänkta kök för alla familjekonstellationer, plånböcker och hem. Köket är hemmets hjärta och det är här livet händer. Vi umgås, äter, pratar och skrattar i köket...

81 omdömen om Kvik Infracity

Sara J
Skrev om Kvik Infracity

Köpte kök av Kvik Infracity. Mycket nöjd med bemötande och service.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Kalle F
Skrev om Kvik Infracity

Jag är så nöjd man kan bli. Jag har bara gott att säga och rekommenderar Kvik InfraCity till alla jag känner.

Gustav E
Skrev om Kvik Infracity

Köpte ett rimini kök. Riktigt bra bemötande från första början till slut. Förmonterade det och levererade hem det åt mig. Kanon support

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

Theresa R
Skrev om Kvik Infracity

Toppenbra service och hjälpsam personal . Sinne för smak och stil.Pernilla i Infracity hjälpte oss.

Nino M
Skrev om Kvik Infracity

Fick hjälp och super bemötande av Pernilla som jobbar där. Haft kontakt i flera omgångar med ändringar av min beställning, trots detta va hon tillmötesgående och problem lösare. Skulle rekommendera starkt Kvik i Väsby. Obs! Fråga gärna efter Pernilla. Hälsningar från en nöjd kund.

Svar från Kvik Infracity

Tack Nino, Vi blir mycket glada för dina rekommendationer. Vår Inredningskonsulent Pernilla kommer att bli minst lika glad som vi. Trevlig helg. Med vänliga hälsningar Mattias

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Stolpes Entreprenad Ab T

Toppen säljare, grym planering och snyggt utfört från ritning till färdig produkt. Trivs i mitt nya kök

Svar från Kvik Infracity

Tack så mycket för omdömet. Det glädjer oss att ni är nöjda. Er inredningskonsult Pernilla kommer att bli mycket glad. Trevlig helg Med vänliga hälsningar Mattias

Sofia L
Skrev om Kvik Infracity

Superbra service o svinbra grejer! Jättenöjda med vårt fina kök!

Svar från Kvik Infracity

Hej Sofia. Kul att höra att ni är nöjda med oss på Kvik Infra CIty. Varmt välkommen in på en kaffe och visa lite bilder. Johan Eriksson Kvik - Infra City

Jonas L
Skrev om Kvik Infracity

Trevliga och kunniga säljare, leverans på utsatt tid och supersnyggt!

Svar från Kvik Infracity

Tack Jonas. Det värmer att läsa ditt omdöme. Trevlig helg. :)

Uva H
Skrev om Kvik Infracity

Nytt kök. Otroligt hjälpsamma och rådiga. Vi är helnöjda.

Svar från Kvik Infracity

Ditt kök blev fantastiskt. Tack så mycket för din bedömning. Vi ser fram mot lite bilder att visa upp. ?

Albert J
Skrev om Kvik Infracity

Köpte (nästan) ett helt kök. Vänligt och kunnigt. Fick bra tips om installatör. Inga problem som inte kunde lösas.

Svar från Kvik Infracity

Hej Albert. Tack för er rekommendation. Glöm inte att skicka bilder till oss nu när allt är på plats. Kul att kunna göra er nöjda, välkommen åter. Ni vet att vi även säljer garderober och bad. Vänligen Johan Eriksson

Ammi S
Skrev om Kvik Infracity

Köpte xxl med alla fördelar de har. Blev hela tiden bemött på ett mycket välkomnande och trevligt sätt, även efter då jag haft frågor eller köpt mer. Vid planering av köket fick hela tiden svar på alla frågor och kynne diskutera olika lösningar. Kan bara ge högsta betyg!

Nina K
Skrev om Kvik Infracity

Vi köpte ett kök, å var supernöjda med allt vi hade med Kvik att göra. Så som bemötande, service, leverans för att inte tala om det fina kök vi nu har. Kvik = Alla rätt :)

Svar från Kvik Infracity

Hej Nina. Alla har rätt till ett häftigt kök är våran slogan. Kul att även vi i butiken slog era förväntningar när det gäller service och bemötande. "Alla Rätt" är den bästa rekommendation man kan få av en nöjd kund. Välkommen in på en kaffe när du har vägarna förbi, ta gärna med lite bilder på ert nya kök. Johan Eriksson

Ingela B
Skrev om Kvik Infracity

Proffsigt bemötande och rakt igenom topoenservice när jag köpte kök!

Eva G
Skrev om Kvik Infracity

Vi fick proffshjälp från början till slut.Fick fin arkitekthjälp.Hög och fin tillgänglighet under hela köksbygget! Sebastian var fantastisk! Slutresultatet blev magnifikt! Vi är så nöjda!

Svar från Kvik Infracity

Hej Eva. Det var kul att höra att du är nöjd med oss här på Kvik i InfraCity. Välkommen åter Johan Eriksson

Erik H
Skrev om Kvik Infracity

Jag har mycket goda erfarenheter av Kvick i Upplands Väsby. De är kompetenta, proffsiga och verkar genuint intresserade av att mitt projekt ska bli bra. Alltid lätta att ha att göra med. Jag har köpt ett kök och en garderobslösning av dem. Bägge i lösa delar där jag gjort all montering själv.

Svar från Kvik Infracity

Tack Erik! Vad roligt att du är nöjd med oss, det betyder väldigt mycket för oss. Välkommen åter. Vänliga hälsningar Mattias

Hanna P
Skrev om Kvik Infracity

Vi har köpt kök av Kvik Infra City och är mycket nöjda med resultatet och servicen. Bemötandet har varit hjälpsamt och trevligt från början till slut. Eftersom vi renoverade hela huset kunde vi inte riktigt veta när vi skulle vara så pass klara att vi kunde få köket på plats. På grund av det fick vårt kök stå och ta plats på Kviks lager ett antal veckor innan vi kunde hämta upp det. Detta hanterade Kvik problemfritt gentemot oss och den servicen uppskattades otroligt mycket av oss. Under hela affären har allt anpassats...

Svar från Kvik Infracity

Tack Hanna! Vi är mycket glada att ni är nöjda med oss. Vi hoppas på att få se er i butiken igen, och skulle verkligen vilja se lite bilder på slutresultatet. Kanske kan vi även få visa dem på hemsidan och sociala medier? :) Vänliga hälsningar Mattias

Richard S
Skrev om Kvik Infracity

Mycket tillmötesgående från början till slut. Mycket god service. När vi fick leveransen var chauffören superbra, hjälpte oss att bära in allt på plats. Vi har köpt ett stort speciellt kök och en stor tvättstuga. Vi har fått mycket bra suport från säljaren i våra val. Sammanfattningen blir, Toppen+++++++:-)

Svar från Kvik Infracity

Tack Richard! Det glädjer oss att du är nöjd, vilket är det absolut viktigaste för oss. Det skulle verkligen vara roligt att få några bilder på ert fina kök för att visa på vår Facebook, Instagram och hemsida. Vänliga hälsningar Mattias, Kvik InfraCity

Jan A
Skrev om Kvik Infracity

Vi har köpt kök till ett nybyggt fritidshus. Bemötandet från affären har under hela processen varit väldigt bra. Samma säljare har ritat, justerat efter våra önskemål samt hjälpt till med tillval etc. Hjälp med lastning , enkel hantering av komplettering efter beställning och bra hantering av ett lådstycke som var skadad vid leverans.

Georges M
Skrev om Kvik Infracity

Jag kom i kontakt med Kvik 2006, Jag och min fru bara slant in i butiken i Uppl.Väsby och där inne träffade vi på en underbar person nämligen Marie, personkemin passde direkt och strax därefter så lärde vi känna en lika trevlig manlig medarbetare till Marie nämligen Sebastian, bättre än så kan man inte ha det med dom vid sin sida och behöver deras råd och kunnande när jag behöver något. Så tummen upp för mina "vänner" på kvik Uppl.Väsby vi ses säkert igen. MVH Georges

Sussane T
Skrev om Kvik Infracity

Kanonservice! Bra kvalitet och goda kontakter med hantverkare!

Anders M
Skrev om Kvik Infracity

Fantastiskt duktiga och alltid trevligt bemötande. Med erfarenhet och profession guidar dom bland alla val som det innebär. Har använt Kvik Infracity vid två olika tillfällen för kök och garderober och är mycket nöjd.

Pär E
Skrev om Kvik Infracity

Fantastiskt service och mycket hjälpsam personal. Har köpt kök och badrumsinredningar ett flertal gånger från kvik infracity, både som privatperson och som företagskund då jag är snickare. Jag måste påstå att jag alltid känt/känner att backup och support finns att få om det är några oklarheter när monteringen görs. Kan rekommendera dem mycket varmt. /Pär

Cava B
Skrev om Kvik Infracity

Mkt bra. Engagerade, kunniga och serviceminded. Leveranserna 100%-iga. Och, sist men inte minst, väldigt trevliga.

Maria J
Skrev om Kvik Infracity

Jag fick jättebra hjälp hela vägen!

Andreas W
Skrev om Kvik Infracity

Väldigt proffesionella är dom på kvik Upplands Väsby , Trevlig och bemötande personal

Daniel J
Skrev om Kvik Infracity

Köpte en badrums kommod och 4 st skjutdörrar. Allt funkade bra tycker jag.

Erik B
Skrev om Kvik Infracity

Gör om gör rätt. Bemötandet var "ok" när vi ritade upp vårt kök från grunden. Det saknades en hel del saker med i kökets initiala leverans, vilket resulterade i flera olika hämtningar med bil från vår sida. Ritningarna med köket var medelmåttiga, särskilt finliret, som att sätta på push-open och soft-close. Ta inte själva vitvarorna från Kvik, vi sparade flera tusen på att istället köpa samma och bättre vitvaror från Elgiganten istället. De har väldiga överpriser på just vitvaror och säger själva att "våra vitvaror är speciellt...

Robert T
Skrev om Kvik Infracity

jag sökte efter luckor som utgått ur sortiment och personalen skulle undersöka och återkomma. Det gjorde man efter att ha hittat det jag ville ha längst in på lagret. Väldigt behjälpliga när jag kom dit och tog sig tid att kolla så jag verkligen fick det jag behövde. Trevligt bemötande!

Bengt R
Skrev om Kvik Infracity

Bra produkter och fantastisk personal!

Hans G
Skrev om Kvik Infracity

Bolaget har köpt ca 15 kök och badrum från kvik infracitty Det hade vi inte gjort om inte allt fungerat utan problem

Benjamin A
Skrev om Kvik Infracity

Bra personal och kök, dock lite trassel med beställning som ordnade sig senare.

James J
Skrev om Kvik Infracity

Jag skulle renovera mitt kök och åkte förbi hos Kvik Infra City för att se på deras produkter. Fick genast bra hjälp och guidning, efter några hade jag bestämt mig och bokade en tid för att rita mitt kök. Bemötandet och hjälpen jag fick var mycket bra. Hade en och samma kontakt hela tiden och det underlättade eftersom hon visste vad jag var ute efter och hade koll på mitt kök. Jag var mycket nöjd med servicen, leveransen och kvaliteten på mitt nya kök.

Thomas F
Skrev om Kvik Infracity

Trevligt bemötande från början till slut. Smidigt med återköp, kompletteringar mm Rekommenderas starkt !

Christian G
Skrev om Kvik Infracity

De har tagit fram en prisvärd garderobslösning till mig. De skidade en lösning som sedan blev bra på plats.

Mikael Pekka P
Skrev om Kvik Infracity

Bra service från start, med hjälp av planering och uppritning. Stora kunskaper som de gärna delar med sig av. Punktlig leverans kan varmt rekommendera för både kök och badrum.

Roger S
Skrev om Kvik Infracity

Trevligt bemötande, bra produkter till vettiga priser.

Maria D
Skrev om Kvik Infracity

Jag köpte ett nytt kök. Hjälpen jag fick var medelmåtta men tack vare rabatten som var på bänkskivor just då valde jag kvik ändå.

Christer H
Skrev om Kvik Infracity

Jag anser att Kvik Infracity är helt outstanding i sin bransch. Vi har varit kunder sedan 2006 och vi har fram till idag köpt fyra kök - villan (som nu sålts), vinterhuset i Tänndalen, nya lägenheten (som vi bor i) och svärmors lägenhet (som vi renoverar och ska sälja). Förväntningarna har överträffats - men kanske inte idag då vi har enorma förväntningar (vi har vant oss!). Numera infrias förväntningarna. Kan bara sammanfatta med ett ord: Supernöjda!

Tomas B
Skrev om Kvik Infracity

Köpte lite utgående handfat och fick superpriser. Trevlig personal.

Inger F
Skrev om Kvik Infracity

Mycket proffsigt och kundvänligt. Köpt helt nytt kök inkl. vitvaror och är supernöjd!

Dahlkar bygg AB
Skrev om Kvik Infracity

Trevlig personal, kanon fina kök

HANS N
Skrev om Kvik Infracity

Ojämnt! Bra bemötande, delvis. Bra service, delvis. Köpte en supersnygg köksö som skräddarsyddes utifrån eget önskemål. Bekräftelse och betalning ok. Leverans drar ut på tiden, det visar sig att köksön har bott i lokala butikens lager i en månad. Trots det ej komplett när jag kört hem paketen, efter 4 besök i butiken är samtliga delar hittade och hemkörda (av mig själv). Trevligt bemötande samtliga gånger. Noll ursäkter och noll försök till kompensation under dessa besök, dock lite väl snabbt så skyller man på "någon annan". Produkten är jag dock supernöjd med och det är det viktigaste.

Bahram T
Skrev om Kvik Infracity

Vi har köpt kök från Kvik i Infracity som samband med inköp av köket haft väldigt fint och trevligt möte med ansvariga på Kvik och personalen, de har hjälpt oss utmärkt med planering, ritning och goda lösningar till nya köket och leverat köket under exakt tiden som har utlovat. Framför allt fantastiskt support efter leverans, vilket Sebastian som är butikschef hos Kvik Infracity alltid kommer med goda lösningar när vi behöver hjälp till detaljer eller annat tillhörande. Vi värm rekommenderar Kvik i Infracity till alla...

Mekonomen Bilverkstad / Sollentuna Bil och motor

Supernöjd kund. Mycket trevliga och kundorienterade.

Peter S
Skrev om Kvik Infracity

Sämsta kundservice och bemötande jag någonsin varit med om. Personalen är inte intresserade av att hjälpa kunden för kundens bästa. Riktigt otrevlig jargong från butikschefen som jag träffat på vid två tillfällen. Fick inte med mig alla nödvändiga småsaker till installation av köksö som man behöver och som dom lätt borde kunna förutsett. Sämsta butik jag vet! Kommer aldrig återvända.

Anders S
Skrev om Kvik Infracity

Mycket positivt och proffsigt bemötande.

Vivian L
Skrev om Kvik Infracity

Vi fick verkligen bra hjälp . Kontaktades av personalen som kontrollerat att det blev rätt vara . Vi köpte en alliansfläkt .Vi är mycket nöjda med den hjälp och bemötande vi fick

Katarina V
Skrev om Kvik Infracity

Bra och proffsigt bemötande. Mitt kök är så fint.

Olof L
Skrev om Kvik Infracity

Helt ok proffsigt bemötande och hjälp. Toppen

Paavo P
Skrev om Kvik Infracity

Vi köpte ett nytt kök till företaget. Fick mycket bra hjälp med både beställning och planering. Överlag mycket bra bemötande, professionellt. Vi fick direkt bra hjälp när det visade sig att vi behövde hjälp med montering av köket vilket vi inte beställt initialt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna dem.