Alla kategorier Kök Stockholms län Upplands Väsby Kvik Infracity

Kvik Infracity

Stockholmsvägen 35B, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

Vi på Kvik tycker att alla har rätt till ett häftigt kök!

Genom att erbjuda kök i dansk design till jämförelsevis låga priser kan vi erbjuda just det: snygga och genomtänkta kök för alla familjekonstellationer, plånböcker och hem. Köket är hemmets hjärta och det är här livet händer. Vi umgås, äter, pratar och skrattar i köket och det ska fungera för många olika tillfällen och ändamål.

Funktionell design, noga utvalt sortiment, miljösmart frakt och att vi ständigt optimerar vår verksamhet visar på att vi tänker smartare och mer innovativt än andra specialiserade köksleverantörer genom hela processen.
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 63 kunder tycker om Kvik Infracity

• Jan A
    Jan A skrev om Kvik Infracity
    Vi har köpt kök till ett nybyggt fritidshus. Bemötandet från affären har under hela processen varit väldigt bra. Samma säljare har ritat, justerat efter våra önskemål samt hjälpt till med tillval etc. Hjälp med lastning , enkel hantering av komplettering efter beställning och bra hantering av ett lådstycke som var skadad vid leverans.
  • Georges M
    Georges M skrev om Kvik Infracity
    Jag kom i kontakt med Kvik 2006, Jag och min fru bara slant in i butiken i Uppl.Väsby och där inne träffade vi på en underbar person nämligen Marie, personkemin passde direkt och strax därefter så lärde vi känna en lika trevlig manlig medarbetare till Marie nämligen Sebastian, bättre än så kan man inte ha det med dom vid sin sida och behöver deras råd och kunnande när jag behöver något.
    Så tummen upp för mina "vänner" på kvik Uppl.Väsby vi ses säkert igen.
    MVH Georges
  • Sussane T
    Sussane T skrev om Kvik Infracity
    Kanonservice!
    Bra kvalitet och goda kontakter med hantverkare!
  • Anders M
    Anders M skrev om Kvik Infracity
    Fantastiskt duktiga och alltid trevligt bemötande. Med erfarenhet och profession guidar dom bland alla val som det innebär. Har använt Kvik Infracity vid två olika tillfällen för kök och garderober och är mycket nöjd.
  • Cava B
    Cava B skrev om Kvik Infracity
    Mkt bra. Engagerade, kunniga och serviceminded. Leveranserna 100%-iga. Och, sist men inte minst, väldigt trevliga.
  • Maria J
    Maria J skrev om Kvik Infracity
    Jag fick jättebra hjälp hela vägen!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Kvik Infracity
    Väldigt proffesionella är dom på kvik Upplands Väsby ,
    Trevlig och bemötande personal
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Kvik Infracity
    Köpte en badrums kommod och 4 st skjutdörrar. Allt funkade bra tycker jag.
  • Josef Ö
    Josef Ö skrev om Kvik Infracity
    Gör om gör rätt. Bemötandet var "ok" när vi ritade upp vårt kök från grunden. Det saknades en hel del saker med i kökets initiala leverans, vilket resulterade i flera olika hämtningar med bil från vår sida. Ritningarna med köket var medelmåttiga, särskilt finliret, som att sätta på push-open och soft-close. Ta inte själva vitvarorna från Kvik, vi sparade flera tusen på att istället köpa samma och bättre vitvaror från Elgiganten istället. De har väldiga överpriser på just vitvaror och säger själva att "våra vitvaror är speciellt uttagna för våra kök". Så är inte fallet, de är bara köpa samma/bättre vitvaror någon annanstans istället. På Elgiganten förhandlade vi ner våra vitvaror till ett otroligt lågt pris eftersom vi köpte ALLT till köket. Säljarna på Kvik Infracity gjorde sitt jobb, inget mer. Hjälpsamma så klart men väldigt opersonliga och stundtals rentav dryga och försökte pracka på tillägg. Skulle jag göra om allt igen skulle jag helt klart välja bort Kvik helt och istället lägga till några tusen för ett bättre kök och bemötande, tex Marbodahl eller HTH.
  • Robert T
    Robert T skrev om Kvik Infracity
    jag sökte efter luckor som utgått ur sortiment och personalen skulle undersöka och återkomma. Det gjorde man efter att ha hittat det jag ville ha längst in på lagret. Väldigt behjälpliga när jag kom dit och tog sig tid att kolla så jag verkligen fick det jag behövde.
    Trevligt bemötande!
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Kvik Infracity
    Bra produkter och fantastisk personal!
  • Hans G
    Hans G skrev om Kvik Infracity
    Bolaget har köpt ca 15 kök och badrum från kvik infracitty
    Det hade vi inte gjort om inte allt fungerat utan problem
  • Benjamin A
    Benjamin A skrev om Kvik Infracity
    Bra personal och kök, dock lite trassel med beställning som ordnade sig senare.
  • James J
    James J skrev om Kvik Infracity
    Jag skulle renovera mitt kök och åkte förbi hos Kvik Infra City för att se på deras produkter.

Fick genast bra hjälp och guidning, efter några hade jag bestämt mig och bokade en tid för att rita mitt kök.
    Bemötandet och hjälpen jag fick var mycket bra. Hade en och samma kontakt hela tiden och det underlättade eftersom hon visste vad jag var ute efter och hade koll på mitt kök.

Jag var mycket nöjd med servicen, leveransen och kvaliteten på mitt nya kök.
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Kvik Infracity
    Trevligt bemötande från början till slut.
    Smidigt med återköp, kompletteringar mm
    Rekommenderas starkt !
  • Christian G
    Christian G skrev om Kvik Infracity
    De har tagit fram en prisvärd garderobslösning till mig.
    De skidade en lösning som sedan blev bra på plats.
  • Mikael Pekka P
    Mikael Pekka P skrev om Kvik Infracity
    Bra service från start, med hjälp av planering och uppritning.
    Stora kunskaper som de gärna delar med sig av.
    Punktlig leverans kan varmt rekommendera för både kök och badrum.
  • Roger S
    Roger S skrev om Kvik Infracity
    Trevligt bemötande, bra produkter till vettiga priser.
  • Maria D
    Maria D skrev om Kvik Infracity
    Jag köpte ett nytt kök. Hjälpen jag fick var medelmåtta men tack vare rabatten som var på bänkskivor just då valde jag kvik ändå.
  • Christer H
    Christer H skrev om Kvik Infracity
    Jag anser att Kvik Infracity är helt outstanding i sin bransch. Vi har varit kunder sedan 2006 och vi har fram till idag köpt fyra kök - villan (som nu sålts), vinterhuset i Tänndalen, nya lägenheten (som vi bor i) och svärmors lägenhet (som vi renoverar och ska sälja). Förväntningarna har överträffats - men kanske inte idag då vi har enorma förväntningar (vi har vant oss!). Numera infrias förväntningarna. Kan bara sammanfatta med ett ord: Supernöjda!
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Kvik Infracity
    Köpte lite utgående handfat och fick superpriser. Trevlig personal.
  • Inger F
    Inger F skrev om Kvik Infracity
    Mycket proffsigt och kundvänligt. Köpt helt nytt kök inkl. vitvaror och är supernöjd!
  • Dahlkar Bygg
    Dahlkar Bygg skrev om Kvik Infracity
    Trevlig personal, kanon fina kök
  • Hans N
    Hans N skrev om Kvik Infracity
    Ojämnt!
    Bra bemötande, delvis.
    Bra service, delvis.
    Köpte en supersnygg köksö som skräddarsyddes utifrån eget önskemål. Bekräftelse och betalning ok. Leverans drar ut på tiden, det visar sig att köksön har bott i lokala butikens lager i en månad. Trots det ej komplett när jag kört hem paketen, efter 4 besök i butiken är samtliga delar hittade och hemkörda (av mig själv). Trevligt bemötande samtliga gånger. Noll ursäkter och noll försök till kompensation under dessa besök, dock lite väl snabbt så skyller man på "någon annan". Produkten är jag dock supernöjd med och det är det viktigaste.
  • Bahram T
    Bahram T skrev om Kvik Infracity
    Vi har köpt kök från Kvik i Infracity som samband med inköp av köket haft väldigt fint och trevligt möte med ansvariga på Kvik och personalen, de har hjälpt oss utmärkt med planering, ritning och goda lösningar till nya köket och leverat köket under exakt tiden som har utlovat.
    Framför allt fantastiskt support efter leverans, vilket Sebastian som är butikschef hos Kvik Infracity alltid kommer med goda lösningar när vi behöver hjälp till detaljer eller annat tillhörande.
    Vi värm rekommenderar Kvik i Infracity till alla som intresserar en fint med stora möjligheter samt trevlig och hjälpsam support till nya sin kök .
    Vi önskar att kan ha en trevlig samarbete ingen i en annan tillfället med de.
  • Mekonomen Bilverkstad / Sollentuna Bil och motor
    Supernöjd kund.
    Mycket trevliga och kundorienterade.
  • Peter S
    Peter S skrev om Kvik Infracity
    Sämsta kundservice och bemötande jag någonsin varit med om. Personalen är inte intresserade av att hjälpa kunden för kundens bästa.
    Riktigt otrevlig jargong från butikschefen som jag träffat på vid två tillfällen.
    Fick inte med mig alla nödvändiga småsaker till installation av köksö som man behöver och som dom lätt borde kunna förutsett.
    Sämsta butik jag vet! Kommer aldrig återvända.
  • Anders S
    Anders S skrev om Kvik Infracity
    Mycket positivt och proffsigt bemötande.
  • Vivian L
    Vivian L skrev om Kvik Infracity
    Vi fick verkligen bra hjälp . Kontaktades av personalen som kontrollerat att det blev rätt vara . Vi köpte en alliansfläkt .Vi är mycket nöjda med den hjälp och bemötande vi fick
  • Katarina V
    Katarina V skrev om Kvik Infracity
    Bra och proffsigt bemötande.
    Mitt kök är så fint.
  • Olof L
    Olof L skrev om Kvik Infracity
    Helt ok proffsigt bemötande och hjälp. Toppen
  • Paavo P
    Paavo P skrev om Kvik Infracity
    Vi köpte ett nytt kök till företaget. Fick mycket bra hjälp med både beställning och planering. Överlag mycket bra bemötande, professionellt. Vi fick direkt bra hjälp när det visade sig att vi behövde hjälp med montering av köket vilket vi inte beställt initialt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna dem.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Kvik Infracity
    Kvik i infracity levererar alltid med proffisonelt bemötande och mycket duktigt personal, jag är en återkommande nöjd kund med ett kök i ryggen och nu skjutdörrar. Det spelar ingen roll om man köper för 1000 kr eller 100.000kr man får alltid ett bra och personligt bemötande. Det är värt väldigt mycket i mina ögon. Sedan skall Marie på kvik ha ett extra tack för fina idéer och goda tips & råd.
  • Linus B
    Linus B skrev om Kvik Infracity
    Hög service och snabb återkoppling genom hela processen, trots att höll diskussionen igång i nästan ett år från första besöket till köp. Även bra efterservice när en del saknades i leveransen var de snabba och enkla att ha att göra med.
  • Tengvall Interiör
    Tengvall Interiör skrev om Kvik Infracity
    Mycket glada o trevliga har ett positivt bemötande
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Kvik Infracity
    vi har fått fantastiskt bemötande genom hela resan. Från Sebastian i första hand men även från kollegor som Marie om Sebastian inte varit på jobbet.
    Att S har gjort flera hembesök och kommit med bra förslag till lösning har varit otroligt uppskattat.
    När vi satte igång med köksrenovering där funktioner skulle flyttas (bor i gammalt 20tals hus upptäcktes hussvamp) så allt fick ta paus under lång period när väggar, bjälklag, syll etc revs och byttes. Det var aldrig några problem och vi uppskattade också att köket fanns på plats hos Infra Citybutiken till dess att vi kunde ta hem det mitt i den oredan som rådde. Att Sebastian åkte till butiken och öppnade upp för vår snickare att hämta en list redan kl. 7 på morgonen. Fantastisk service. Vi rekommenderar Kvik Infracity alla dagar i veckan.
  • Bengt-Göran Z
    Bengt-Göran Z skrev om Kvik Infracity
    Första gången vi köpte nytt kök var år 2007 och då valde vi Kvik efter att ha tittat runt lite hos andra konkurrenter men fick ett bra intryck när vi träffade Sebastian på Kvik.Därför var valet ganska enkelt när det återigen var dags för ett nytt kök i vårt nya hus.
  • Christina R
    Christina R skrev om Kvik Infracity
    Fantastisk personal och superfin service. Byggde hus 2006 och köpte både kök, vitvaror, badrumsinredning och även inredning till tvättstugan. Har sedan kompletterat med garderober och lite nya vitvaror under åren. När huset var klart kom Marie tom ut och tittade på resultatet. Då känner man sig som en viktig kund! Jättekul.Kan varmt rekommendera Kvik-butiken i InfraCity.
    Med vänlig hälsning,
    Tina Rundqvist
  • John E
    John E skrev om Kvik Infracity
    Säljaren Theodor Sjöberg har varit helt avgörande för att mitt kök skulle bli så fint som det blev. Han var med från skiss till leverans och dessutom fanns han där när detaljfrågorna dök upp vid monteringen.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Kvik Infracity
    Grymt bra service av alla och speciellt Sebastian!
    Köket blev som vi ville ha det.
  • Lars B
    Lars B skrev om Kvik Infracity
    Hej
    Vi fick ett bra bemötande med mycket hjälp och förståelse för det kök vi ville ha.
  • Jari H
    Jari H skrev om Kvik Infracity
    Köpte ett nytt kök med spishäll, kombiugn och diskmaskin.
    Fick mycket bra hjälp med uppställningen av köket då jag funderade på två olika alternativ till utformning. Alternativen var L-form eller ett rakt kök.
    Jag upplevde den hjälp jag fick som behaglig, enkel och bra.
    Även leveranserna gick bra on den hjälp jag fick under montaget som jag utförde själv. Det jag dock vill att ni förbättrar är montage instruktionerna som i vissa delar är svårtolkad. Tex montaget av diskmaskinens front var mycket krånglig att få ihop.
  • Coco T
    Coco T skrev om Kvik Infracity
    Snabb respons på beställning av offert per mail. Fick bra mycket bättre prisförslag hos Kvick i Infracity jämfört med Kvik i Arninge. Tror det beror på att man i infracity var mer kreativa i val av skåp och material. Det gick snabbt och smidigt att göra beställningen och i butiken fick vi trevligt bemötande, även på lastkajen var den engelsktalande killen hjälpsam och såg till att all kom på plats på flaket.
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Kvik Infracity
    Väldigt kunniga och hjälpsamma. Tyvärr lite strul med leveransen där vissa saker saknades samt var försenade. De löste dock Lasse bra genom hemleverans.
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Kvik Infracity
    Köpt köksskåp, alla maskiner, nya. skåp i tvättstugan och där också montering ingick. Bra hjälp från början till slut.
    Mycket nöjd kund!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Kvik Infracity
    Bra service och bra leveranstider.
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Kvik Infracity
    Mycket bra bemötande, attraktiva produkter med mycket nytänkande till bra kostnader! Bra visuell hjälp att 'bygga upp' sitt framtida kök i en viriruell miljö. Kvik var dessutom väldigt hjälpsamma även trots att vi valt att köpa exempelvis bänkskivor och vitvaror från annan leverantör. Helt OK leveranstider. Vi kan varmt rekommendera Kvik.
  • Dewi S
    Dewi S skrev om Kvik Infracity
    Mkt bra bemötande. Köpte ett badrumsskåp inkl. handfat. Önskade dörr som var övermålningsbar och fick en utgående modell de hade på lagret.
  • Frida F
    Frida F skrev om Kvik Infracity
    Köpte ett kök. Bra bemötande från start. Fick hjälp att planera ett kök efter vårt önskemål och det blev precis som vi önskat. Vi monterade köket själva och så fort vi stötte på problem fick vi hjälp och vägledning.
  • Mary B
    Mary B skrev om Kvik Infracity
    Jag köpte ett högskåp till badrummet och fick bra hjälp.

Stockholmsvägen 35B, 194 61 Upplands väsby