La Venue Festvåning

La Venue Festvåning

Ring 031-389 20 70 www.lavenue.se

Välkommen till La Venue - din festlokal mitt på Avenyn i Göteborg! Vi tar fester och god stämning på största allvar. Hos oss kan du anordna allt från företagsevent till födelsedagsfester, bröllop eller banketter. Dessutom erbjuder vi både catering och julbord. Lokalerna med sina kungliga valv har anor från 1800-talet och är...

11 omdömen om La Venue Festvåning

Tall C
Skrev om La Venue Festvåning

Varit på LaVenue med jobbet på jullunch. Så gott och rikligt med mat, bra blandning. Jag som är feg när det gäller mat, blev övertalad att testa grönkålschipsen - mycket smarriga. Men bäst är ändå chokladpralinerna. Gudomliga! Mycket bra service och trevlig personal.

Pierre L gillar detta
Daniel H
Skrev om La Venue Festvåning

Körde vår bröllopsfest där, oslagbart!

Beatrice S
Skrev om La Venue Festvåning

Vi hade vår bröllopsmiddag På La Venue och vi kunde inte varit mer nöjda. Redan från början blev vi bemötta fantastiskt. På själva dagen så var personalen så trevliga och maten var otroligt god, lokalerna är så vackra. Vi är glada att vi hade vår bröllopsmiddag där och kan varmt rekommendera La Venue!

David O
Skrev om La Venue Festvåning

- Jag var evenemangsansvarig för Rekonmässan 2018 och valde att arrangera vår avslutningsbankett 2018. - De ville verkligen lyssna på våra tankar och verkligen se till så att kvällen blev på bästa sätt. Mina förväntningar överträffades verkligen!

Per L
Skrev om La Venue Festvåning

Gravöl/Minnesstund för min syster 34 personer. Ett fantastiskt bemötande av personalen, en underbar lokal och en mycket god måltid, 3 rätters. Detta överträffade min förväntningar och vi fick mycket beröm av våra gäster för mat, lokal och personal. Till och med egen "doorman". Jag kan verkligen rekommendera LaVenue Festvåning Per G Lindberg.

Daniel R
Skrev om La Venue Festvåning

Väldigt bra service och upplägg, lyhörda för våra önskemål och gjorde kvällen oförglömlig.

Marita T
Skrev om La Venue Festvåning

Jag firade min 50-årsdag och vi var totalt 34 personer. En helt fantastisk upplevelse. Dom hade pyntat med 20-tals rema och lyssnat på hur jag ville ha det. Maten super god och en special kost. Hon var helt överlycklig att hon fick sån fin mat. Serviscen får bara fullt betyg. Hela vägen från start med planering och till utförande. Lokalen får full pott. Rekommenderar varmt detta ställe

Isabelle H
Skrev om La Venue Festvåning

Ett helt fantastiskt ställe som drivs av fantastiska personer! La Venue Festvåning har allt man kan önska sig: enastående service, otroligt god mat och de absolut vackraste lokalerna. Jag hade mitt 25-årsfirande här och kunde inte haft en mer underbar kväll! Jag kan inte tänka mig ett bättre ställe att ha sin fest eller sitt bröllop på. Kan varmt rekommenderas till alla! Stort tack till samtliga på La Venue för en helt magisk och oförglömlig kväll!

Gosskören K
Skrev om La Venue Festvåning

Lätt att jobba tillsammans med. Trevliga och kompetenta med en lokal av högsta klass.

Malin M
Skrev om La Venue Festvåning

Fantastisk mat o service, som alltid. Här finns kvalité och matnöje tillsammans otroligt fin service. Fina krögare i finfin tjusig matsalsmiljö. Man känner sig bortskämd .. precis som det ska vara!

Malin U
Skrev om La Venue Festvåning

Om vill ha ett smidigt samarbete och ta festen utöver det vanliga kan vi varmt rekommendera La Venue Festvånings Elisabeth, Pierre och Jenny med personal. Toppbetyg eftersom det blev ett oförglömligt minne! Vill ni se mer hur kvällen var gå in på #rymdrichard50