Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-06

en del av La Villa

Att gifta sig i Italien i miljöer som tillhör några av världens absolut vackraste, är obeskrivligt. Våra oslagbara styrkor är vår närvaro på plats och vår långa erfarenhet, mer än 30 år, av Italien och logistik. Lyckan, glädjen och känslan av oändlighet just den här dagen, är något vi har tagit fasta på. Vi lyssnar på era önskningar och behov och ger er förslag. Ingenting är omöjligt! Läs mer

Läs vad 90 Läs vad Bröllop och fest

• Danielle W skrev om Bröllop och fest en del av La Villa

2019-11-05

La Villa hjälpte oss att planera och koordinera vårat bröllop i Italien. Vi träffade Johan i ett tidigt skede och kände väldigt tidigt att det var La Villa vi ville arbeta med. Vi fick mycket tips och råd och dem hjälpte oss att plocka fram flera olika ställen i Italien som passade våra önskemål och sedan kunde vi sålla ut våra favoriter som vi valde att åka och besöka. Det har varit väldigt smidigt med all kontakt framför allt då Maria, den ena koordinatorn bor i Italien och pratar både flytande svenska och Italienska och hon kunde väldigt smidigt och lätt översätta åt oss och hålla all kontakt med de olika leverantörerna i Italien vilket var skönt.
    Stort plus är att vi mötte upp både Maria och Carola i Italien när vi varit där igen för att provsmaka meny etc, och dem har varit väldigt delaktiga i hela processen. Detta har i sin tur också gjort att dem lärt känna oss och vad vi gillar och det var mycket uppskattat på själva bröllopet då dem lätt kunde ta egna beslut baserat på vad dem vet att vi gillar etc. Vi skulle absolut rekommendera att anlitat en bröllopskoordinator om ni planerar att gifta er utomlands samt att det var värt varenda krona att under själva bröllopshelgen få känna sig som en gäst på sitt egna bröllop och släppa kontrollen och bara njuta.

Det finns alltid några punkter man kan förbättra, och det ena är att tajmingen med att skicka ut fakturor till gästerna för boende etc kanske bör vara mer genomtänkta om när i tiden de skickas ut samt att priserna i offerten bör skruvas upp på olika "kring kostnader". Detta är såklart väldigt svårt att veta i förhand men som brudpar som aldrig gjort detta innan så är det omöjligt och veta vad saker och ting faktiskt kostar.

Allt som allt är vi supernöjda och glada att vi anlitade La Villa och vårt Bröllop i Parma blev såå mycket bättre än vad vi hade kunnat önska oss! Läs mer
  • Annika S skrev om Bröllop och fest en del av La Villa

2019-11-01

Som gäst på ett bröllop var allt superlyxigt och perfekt. Vi njöt i fulla drag av fantastisk omgivning, supergod mat och finfin service. Var som sagt bara gäst. Läs mer
  • Siv N skrev om Bröllop och fest en del av La Villa

2019-10-30

Hej det var ett helt magiskt bröllop allt var jättebra ordnat Kommer nog inte att få uppleva något liknande igen Läs mer
  • Camilla W skrev om Bröllop och fest en del av La Villa

2019-10-30

Vi var ditbjudna på bröllop.
    Vilken magisk plats! Fantastiskt trevlig personal, romantiska rum, skön säng. Helt enkelt otroligt bra!!! Läs mer
  • Karl August G skrev om Bröllop och fest en del av La Villa

2019-10-30

Lyxigt, trevligt, mysigt, härligt och bra! Läs mer
  • Jan W skrev om Bröllop och fest en del av La Villa

2019-10-30

Bröllop i härlig miljö och bra service. Läs mer
  • Juliette T skrev om Bröllop och fest en del av La Villa

2019-09-06

Det var min son bröllop i det magiska Borgo Poggiaccio
    platsen var underbar och likadant med bemödandet av personalen.
    Upplägget,maten städning allt var bara bra.

Juliette Läs mer
  • Fabian S skrev om Bröllop och fest en del av La Villa

2019-09-05

bra anordnad och bra bemötande av personal. Festen upplevde till mina förväntningar. Läs mer
  • Isabelle L skrev om Bröllop och fest en del av La Villa

2019-09-04

Så fint uppstyrt. Ett magiskt bröllop som inte kunde blivit bättre(ur vårt synsätt som gäster:) )bra information och hjälp på plats! Kändes väldigt genuint och äkta, jättefina arrangörer på plats! Läs mer
  • Anne R skrev om Bröllop och fest en del av La Villa

2019-07-08

Underbar upplevelse med många fina minnen!!! Läs mer
Stora hus och gårdar
Aktiviteter