Bröllop och Fest

Bröllop och Fest

Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Att gifta sig i Italien i miljöer som tillhör några av världens absolut vackraste, är obeskrivligt. Våra oslagbara styrkor är vår närvaro på plats och vår långa erfarenhet, mer än 30 år, av Italien och logistik. Lyckan, glädjen och känslan av oändlighet just den här dagen, är något vi har tagit fasta på. Vi lyssnar på era önskningar och behov och ger er förslag. Ingenting är omöjligt!

153 omdömen om Bröllop och Fest

Rosanna R
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Fantastiskt event, välplanerat, den locala personen på plats var superproffsig, härligt genuint!!

Christina S
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Mycket bra och trevligt bemötande!

Carl-Erik M
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Fantastiskt miljö, makalöst bra service och kvalitet på hela arrangemanget.!,,,👍👍👍

Louise S
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Jag och min man tog hjälp av La Villa för att vi ville ha fest i Italien. Den festen gick av stapeln för två veckor sedan och det var fantastiskt lyckat. La Villa har varit helt fantastiska med upplägg, information om hur allt skulle gå till. Personalen på plats, min mail kontakt på La Villa och den underbara gården Al Rocol vid Lake Iseo.. We loved it....

Ricky V
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Allt va super bra förutom maten den va ingen höjdare . Va lite mat till lunch och smaklöst .

Thomas L
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Bra ordnat. Förväntningarna blev uppfyllda.

Tony A
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Fantastiskt miljö.Supergott vin. Maten sådär och en frukost med nästan bara sötsaker. Skön säng och kuddar.. Fantastiskt utsikt, trevliga pooler

Maarit E
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Trevligt bemötande men saknade information, vi var barnvakt till festen och kände oss lite bortglömda gällande information var vi kunde befinna oss och maten serverades knappt till oss. Personalen hade inte information om oss uppfattade vi. Eller så var de så stressade att de inte hann. Vi köpte övernattning med måltider Det löste sig tillslut och vi fick ta del av middagen.

Svar från Bröllop och Fest

Hej Maarit. Självklart ska ni som följer med som barnvakter också få den servicen som alla andra gäster får under ett bröllop. Jag är glad att vi fick den här feed-backen som vi tar till oss och ska se hur det blev så här. Hälsningar, Johan/La Villa

Åke V
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Trevligt bemötande på en urmysigt plats Mycket välkomnande härliga vyer gott vin och förtjusande glada gäster och ett härligt badrum God mat och bröllopsmiddagen i det fria var som att sitta en stadsgata utan trafik tack

Britt S
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Helt fantastiskt att få vara på plats o uppleva detta bröllop! Sagolikt vackert o varmt. Två fina ungdomar ingå äktenskapet tillsammans, inte ett öga torrt, kärlek kärlek kärlek ❤️❤️❤️Kram fr Nonna o Kurt