Webshop Stockholms län Stockholm Norrmalm La Villa Bröllop och fest
Aktiv på Reco.se sedan 2016

en del av La Villa

Att gifta sig i Italien i miljöer som tillhör några av världens absolut vackraste, är obeskrivligt. Våra oslagbara styrkor är vår närvaro på plats och vår långa erfarenhet, mer än 30 år, av Italien och logistik. Lyckan, glädjen och känslan av oändlighet just den här dagen, är något vi har tagit fasta på. Vi lyssnar på era önskningar och behov och ger er förslag. Ingenting är omöjligt! Läs mer

Läs vad 74 kunder tycker om Bröllop och fest

• Mattias K skrev om Bröllop och fest en del av La Villa
    Lavilla anordnade vårt bröllop i Italien och vi är helnöjda från början till slut! Levde verkligen upp till våra höga förväntningar! Läs mer
  • Daniel B skrev om Bröllop och fest en del av La Villa
    Jag och min sambo ville gifta oss i Italien. Vi gjorde reasearch och insåg att det vore bra med hjälp. Vi valde la villa att hjälpa oss med det papper, intyg, tolk etc. som krävdes för att få gifta oss borgligt i Italien. Vi ville ha hjälp med plats, vigselförrättare, så att vi kunde göra allt och det skulle vara giltigt i Sverige. Vår tolk/kontakt Malin på plats gjorde att vi fick ett resultat långt över förväntan. Det blev så mycket bättre och finare än vi tänkt. Läs mer
  • Inger Gunilla S skrev om Bröllop och fest en del av La Villa
    Jag köpte biljett till bröllopet det var helt Jag blev positivt överraskad det var ett helt lunderbart sagobröllop.Förväntningarna på personalen var helt ok.Maten var väl inte vad jag hade väntat mig.Jag hade nog önskat mig lite mer grönsaker.Jag beställde spagetti en dag fick klibbig spagetti med parmesanost.Annars ok. Läs mer
  • Ulrica G skrev om Bröllop och fest en del av La Villa
    Toppenservice hela vägen! Vi är väldigt nöjda med allt - det blev ett minne för livet! Läs mer
  • Gustaf S skrev om Bröllop och fest en del av La Villa
    Kanonbra allting.
    Superbra uppstyrt Läs mer
  • Ylva S skrev om Bröllop och fest en del av La Villa
    Väl genomförd 4 dagars bröllopshelg från början till slut. Proffsig service & koll även på de små detaljerna. Läs mer
  • Agneta W skrev om Bröllop och fest en del av La Villa
    Vi hade fantastiska dagar i Italien, superbra och trevlig personal som tog hand om oss på bästa sätt. Läs mer
  • Sofia S skrev om Bröllop och fest en del av La Villa
    Fantastisk byggnad, by, ö, sjö! Väl arrangerat med välkomstmiddag, vinprovning och bröllopsmiddag och fest. Mycket god mat alltigenom! Läs mer
  • Hans J skrev om Bröllop och fest en del av La Villa
    Var med som gäst på ett bröllop som La Villa ordnade. Mina förväntningar uppfylldes och mer därtill. Personalen organiserade all förträffligt så att allt flöt på. Läs mer
  • Daniel L skrev om Bröllop och fest en del av La Villa
    Helt fantastiskt uppstyrt och ett perfekt läge med allting, skulle vilja ha detta på ett eget bröllop må jag säga Läs mer
Stora hus och gårdar
Aktiviteter