Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm La Villa Konferens och event
Aktiv på Reco.se sedan 2016

en del av La Villa

Det händer något när vi åkerutomlands och konfererar. Den gemenskap som skapas leder till starkarelojalitet mellan kollegor och företaget i sig. Vår oslagbara styrka är att vi är med dig från första kontakten framtill och under arrangemanget på plats i Italien. För din trygghet och för attdu ska kunna slappna av och närvara fullt ut. Läs mer

Läs vad 34 Läs vad Konferens och event

• Christian S skrev om Konferens och event en del av La Villa

2019-05-13

Silex internkonferens i Saint-Vincent (Hotel Billia).
    Mycket bra val av hotell. Fina och rymliga rum, bra mat på hotellet och trevligt läge med bra utsikt. Kanske maten vid middagen i Aosta inte var den allra bästa, men läget var trevligt. La Villa skötte allt bra, trots alla problem med SAS-strejk. Mycket nöjd. Läs mer
  • Jerome B skrev om Konferens och event en del av La Villa

2019-05-13

Event: Kick-off med företag i Saint-Vincent
    Hotellet var riktigt bra
    Rafting och utflykten blev också riktigt bra
    Maten på restaurang i Aosta var inte bra
    Väntetiden på pizzerian första dagen var för lång men pizzan var god
    Maten på hotellet var bra
    Carola och Maria var trevliga och kunniga Läs mer
  • Albert L skrev om Konferens och event en del av La Villa

2019-05-12

Konferens i italien. Överlag bra och proffsigt, på många sätt lyckat. Vissa av resturangerna de hade ordnat mat på var kanske inte helt lyckade, men i övrigt bra. De löste dessutom en pilotstrejk på bra sätt med nya flygbiljetter bokade i tid. Läs mer
  • Gustav S skrev om Konferens och event en del av La Villa

2019-05-10

Företagskickoff till Italien. Mycket bra uppstyrt och väl mött av reseledarna som var med. Dock kom all information rätt så snävt inpå själva resan (flygtider och agenda etc.). Det hade kanske vart bra att få denna lite tidigare (kanske minst 2 veckor innan i alla fall, speciellt flygtiderna). Läs mer
    2019-05-10 La Villa svarar Gustav S
    Hej Gustav och tack för din feed-back.
    Normalt sänder vi all information tidigare men jag är medveten om att det blev lite kort inpå denna gången.
    Hälsningar, Johan/La Villa
  • Johan S skrev om Konferens och event en del av La Villa

2019-05-10

Företagsresa från Sverige till Italien. Utmärkt service och guidning under hela resan. Förberedd specialkost till alla måltider utan några problem. Läs mer
  • Donato C skrev om Konferens och event en del av La Villa

2019-05-10

Very well organised conference in a very beautiful scenario. Good mix of work and fun activities Läs mer
  • Sara H skrev om Konferens och event en del av La Villa

2019-05-10

Reste med ett stort gäng med jobbet genom La Villa till Italien. Ledarna Maria och Carola var väldigt trevliga, väldigt kunniga, hjälpsamma, de hade ett väldigt bra samarbete sinsemellan, de följde med gruppen på alla aktiviteter och fanns tillgängliga för frågor. Rekommendera. Läs mer
  • Mikael S skrev om Konferens och event en del av La Villa

2019-05-10

Det företag jag jobbar för arrangerade en konferensresa med hjälp av La Villa och de skötte allt på bästa sätt. Deras bemötande på plats var också utmärkt Jag kommer att rekommendera dem till bekanta på andra företag. Läs mer
  • Elisabet B skrev om Konferens och event en del av La Villa

2019-05-10

Bra bemötande, proffsig personal. Allt var uppstyrt på ett tydligt sätt som var lätt att följa. Rekommenderas! Läs mer
  • Louise L skrev om Konferens och event en del av La Villa

2019-05-10

Bra planerat med utflykter, mat, hotell m.m. Mycket nöjd. Läs mer
Stora hus och gårdar
Bröllop och fest