Webshop Stockholms län Stockholm Norrmalm La Villa Konferens och event
Aktiv på Reco.se sedan 2016

en del av La Villa

Det händer något när vi åkerutomlands och konfererar. Den gemenskap som skapas leder till starkarelojalitet mellan kollegor och företaget i sig. Vår oslagbara styrka är att vi är med dig från första kontakten framtill och under arrangemanget på plats i Italien. För din trygghet och för attdu ska kunna slappna av och närvara fullt ut. Läs mer

Läs vad 23 kunder tycker om Konferens och event

• Peter F skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Företags event med mycket god mat o trevlig personal Läs mer
  • Gabriella W skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Vi har köpt företagsresor till Italien med La Villa två ggr och är otroligt nöjda. De är fantastiskt proffsiga och bra. Jag rekommenderar verkligen företaget till den som vill ha en väl genomförd resa med hög kvalitet. Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Konferens och event en del av La Villa
    - Har sedan många år tillbaka anlitat La Villa Travel för våra återkommande vinresor till Italien med förslag på resornas programinnehåll, vingårdsbesök, hotell samt restauranger m.m.
    Allt har fungerat perfekt och man blir alltid bemött på ett proffsigt sätt och med stor väldighet.
    Mina förväntningar på de resor vi har gjort under en lång rad av år har alltid infriats.

En sammanfattning kan bli: Engagemang, proffsigt bemötande, stor kunskap. Läs mer
  • Lena N skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Konferensresa Lago D’iseo.
    Mycket bra hjälp vid bokning, under resan med lokal reseguide.
    Välordnat och bra mat. Läs mer
  • Göran F skrev om Konferens och event en del av La Villa
    staden nettuno låg för långt från Rom därav ett medelbetyg Läs mer
  • Magnus N skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Trevlig researrangör med trevliga och kunniga guider. Läs mer
  • Carina A skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Vi köpte ett helt paket med boende, konferens och aktiviteter.
    Vi var ganska sena med bokningen men fick till ett bra paket. Servicen var snabb och vi fick snabbt svar på de frågor som vi hade.

Några saker missades i kommunikationen och det ställde ibland till det för oss med mat och boende. Men detta löstes relativt snabbt.

Väl på plats blev vi ordentligt bemötta av både LaVillas representant och hotellet.Vi kände oss varmt välkomna och fick våra rum allt eftersom vi anlände från olika delar utav världen.
    Det som vi upplevde som klara förbättringsmöjligheter var bland annat konferensrummet. Det var gammalmodig utrustning (projektortavla och projektor) och trots att vi meddelat att vi alla hade datorer med oss så fick vi leta fram sladdar där vi kunde hålla våra datorer igång.

Representanten hjälpte oss oerhört mycket - och som ett stort plus - var hon väldigt trevlig.

På sista restaurangen, blev vår enda Vegan serverad rökt kött, trots att detta påvisades så togs rätten inte bort, och köket hävdade att det inte var kött. Det hade varit mycket uppskattat om man bara tagit rätten och gjort om istället för att påstå motsatsen.

På det stora hela var vi nöjda med det mesta. Vi rekommenderar AlRocol och området till vem som helst. Läs mer
  • Emelie O skrev om Konferens och event en del av La Villa
    La Villa levde upp till förväntningarna vi hade på denna resa. Uppstyrt alla dagar med allt från transporter till restaurangbesök och vandring. De uppträdde väldigt professionella och ödmjuka mot alla som var med på resans gång och gav information likväl som dom lyssnade och svarade på frågor som kom upp. Mycket trevlig resa, alla nöjda och glada. Läs mer
  • Marika B skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Allt var klappat och klart från företagets sida, tyvärr hade vi ett späckat schema så vi inte hann använda anläggningen i den mån jag kanske önskat. Superfint, bra frukost och fint på alla sätt och vis. Läs mer
  • Sussi L skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Vi bokade en konferensresa till Italien via La Villa och det överträffade våra förväntningar som ändå var högt ställda.

All personal som jag hade kontakt med uppträdde på ett professionellt sätt och de var strukturerade och engagerade.

Totalt sett är vi mycket nöjda med vår konferens och med La Villa som arrangör. Jag kommer absolut använda dem igen om det blir aktuellt och jag kan varmt rekommendera dem till andra. Läs mer
Stora hus och gårdar
Bröllop och fest