Alla kategorier Webshop Stockholms län Stockholm Norrmalm La Villa Konferens och event

Konferens och event
en del av La Villa

Det händer något när vi åkerutomlands och konfererar. Den gemenskap som skapas leder till starkarelojalitet mellan kollegor och företaget i sig. Vår oslagbara styrka är att vi är med dig från första kontakten framtill och under arrangemanget på plats i Italien. För din trygghet och för attdu ska kunna slappna av och närvara fullt ut.
Birger Jarlsgatan 2
114 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 17 kunder tycker om Konferens och event

• Carina A skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Vi köpte ett helt paket med boende, konferens och aktiviteter.
    Vi var ganska sena med bokningen men fick till ett bra paket. Servicen var snabb och vi fick snabbt svar på de frågor som vi hade.

Några saker missades i kommunikationen och det ställde ibland till det för oss med mat och boende. Men detta löstes relativt snabbt.

Väl på plats blev vi ordentligt bemötta av både LaVillas representant och hotellet.Vi kände oss varmt välkomna och fick våra rum allt eftersom vi anlände från olika delar utav världen.
    Det som vi upplevde som klara förbättringsmöjligheter var bland annat konferensrummet. Det var gammalmodig utrustning (projektortavla och projektor) och trots att vi meddelat att vi alla hade datorer med oss så fick vi leta fram sladdar där vi kunde hålla våra datorer igång.

Representanten hjälpte oss oerhört mycket - och som ett stort plus - var hon väldigt trevlig.

På sista restaurangen, blev vår enda Vegan serverad rökt kött, trots att detta påvisades så togs rätten inte bort, och köket hävdade att det inte var kött. Det hade varit mycket uppskattat om man bara tagit rätten och gjort om istället för att påstå motsatsen.

På det stora hela var vi nöjda med det mesta. Vi rekommenderar AlRocol och området till vem som helst. Läs mer
  • Emelie O skrev om Konferens och event en del av La Villa
    La Villa levde upp till förväntningarna vi hade på denna resa. Uppstyrt alla dagar med allt från transporter till restaurangbesök och vandring. De uppträdde väldigt professionella och ödmjuka mot alla som var med på resans gång och gav information likväl som dom lyssnade och svarade på frågor som kom upp. Mycket trevlig resa, alla nöjda och glada. Läs mer
  • Marika B skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Allt var klappat och klart från företagets sida, tyvärr hade vi ett späckat schema så vi inte hann använda anläggningen i den mån jag kanske önskat. Superfint, bra frukost och fint på alla sätt och vis. Läs mer
  • Sussi L skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Vi bokade en konferensresa till Italien via La Villa och det överträffade våra förväntningar som ändå var högt ställda.

All personal som jag hade kontakt med uppträdde på ett professionellt sätt och de var strukturerade och engagerade.

Totalt sett är vi mycket nöjda med vår konferens och med La Villa som arrangör. Jag kommer absolut använda dem igen om det blir aktuellt och jag kan varmt rekommendera dem till andra. Läs mer
  • Kim B skrev om Konferens och event en del av La Villa
    La Villa anordnade en fantastisk resa med intressanta aktiviteter och mycket god mat. Vi blev väldigt nöjda! Läs mer
  • Marie L skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Gruppresa till Italien. Allt var suveränt skönt från början till slut. Förväntningarna var höga och allt blev över förväntan så har bara gott att säga om både Annika Loi som varit min kontakt till alla ställen/personer på plats i Italien. Suveränt. Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Välplanerad konferensresa. Fantastiska val av aktiviteter, hotell och vingårdar kring Iseo sjön. Toppen! Läs mer
  • Liivi R skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Jättebra ordnat konferensresa. Allt var förbokat och klart vilket var otroligt skönt! Läs mer
  • cecilia t
    cecilia t skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Fantastiskt bra anordnad konferens av La Villa i Italien. Mysigt hotell, bra mat och bra arrangerade utflykter. Fantastisk service och alltid vänligt bemötande. Rekommenderar de varmt! Läs mer
  • Mikaela R skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Vi är väldigt nöjda med både konferensen och bemötandet från La Villa. Läs mer
  • Petra T skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Tack för fantastiskt bra ordnade dagar i Italien och AL Rocol. Allt som ordnats fungerade bra både den gemensamma cykelturen och båtresan till Monte Isola . Det utlovades en fin vingård med bra service, mat och boende vilket också stämde väl. När det var något oklart så fick jag direkt kontakt med La Villa per telefon. Läs mer
  • Louise E skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Trevliga,lätta att jobba med,snabba på att svara och har fina samarbetspartners på plats Läs mer
  • Mona S skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Bra service och trevligt bemötande. Vi hade en toppenkonferens i Italien och är mycket nöjda. Endast några smådetaljer i programmet som kunde göras annorlunda. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Vi har gjort två konferens resor med La Villa och varit väldigt nöjda.
    reseledarna är alltid väldigt kunniga om platserna och löser allt du behöver hjälp med. Läs mer
  • Kajsa O skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Mycket bra vi är väldigt nöjda Läs mer
  • Charina H skrev om Konferens och event en del av La Villa
    Trevligt och de hjälpte till och ordnade en väldigt bra boende i samband med en vinresa i Italien. Läs mer
  • Jens M skrev om Konferens och event en del av La Villa
    La Villa har bra kunskap om sina resmål och anläggningar, så man får inga överraskningar. Mycket bra konferensanordnare som vi kommer att köpa mer av, hoppas vi. Läs mer
Stora hus och gårdar
Bröllop och fest