Konferens och event

Konferens och event

Konferens och event en del av La Villa

Det händer något när vi åkerutomlands och konfererar. Den gemenskap som skapas leder till starkarelojalitet mellan kollegor och företaget i sig. Vår oslagbara styrka är att vi är med dig från första kontakten framtill och under arrangemanget på plats i Italien. För din trygghet och för attdu ska kunna slappna av och närvara fullt ut.

Läs vad 47 Läs vad Konferens och event

• Har under många år varit i Italien. Tycker att maten på hotellet var medioker. Besöket på vingården var resans höjdpunkt.
    Ervin D skrev om Konferens och event en del av La Villa
    2019-11-04
  • - Konferens i Boario Terme - Bra bemötande av guiden vid ankomst - I lag väl mötta förväntningar, förutom att guiden inte var särskilt informativ. Hon följde med på alla utflykter men pratade mest om sig själv istället för området vi var i. En av utflykterna skulle vi vandra upp till en gammal kyrka. Hon sa att det var en promenad upp. Alla var oförberedde på svårighetsgraden och saknade riktiga kläder och bättre skor. Det var inte bra. - Boario Terme var något tråkigt område att besöka. Vackert med bergen men det var en sömnig liten ort.
    Louise T skrev om Konferens och event en del av La Villa
    2019-11-04
  • Konferensresa med företaget till Italien, Väl bemött av Maria på La Villa, Levde upp till förväntningar - välplanerad resa med fina resmål till Iseosjön och vingård, Fint väder och en fin plats att vara på - hade gärna stannat längre!
    Emina C skrev om Konferens och event en del av La Villa
    2019-11-04
  • Mycket nöjd som helhet med resan och resmålet. Hade gärna fått mer detaljerad info i ett tidigare skede av planeringen. Mängder av frågor från kollegor som behövde dubbelkollas innan jag kunde svara kollegorna. Väldigt tidskrävande och skapade irritation några gånger bland oroliga kollegor. Vi åkte drygt 40 pers från 5 olika orter och alla med olika behov och funderingar.
    Ola B skrev om Konferens och event en del av La Villa
    2019-11-01
  • Researrangemanget och de platser vi besökte vara mkt väl valda och bemötandet var utmärkt!
    Håkan Ö skrev om Konferens och event en del av La Villa
    2019-11-01
  • Mycket professionellt och välordnat, inga missöden. vi är jättenöjda!!
    Jessica S skrev om Konferens och event en del av La Villa
    2019-11-01
  • Kändes som de höll ihop vår resa från start till mål. Bra jobb generellt. Om man ska komma med någon förändringsfeedback så skulle ansvarig person på plats kunna berätta lite mer om trakten, omgivningar, mm. under bussresorna och vid andra tillfällen. Upplevde det som lite väl kortfattat. Som besökare vill man ju få lite info om platsen, seder mm.
    Jonas K skrev om Konferens och event en del av La Villa
    2019-10-31
    2019-10-31
  • Vi hade tidigare bokat konferensresa med La Villa och varit nöjda. Denna gång blev det några småfel som rättades till men som drog ner betyget. Fel namn på en biljett, lovade fler enkelrum men visade sig att en guide skulle ha ett av ”våra” rum. Insekter finns givetvis utomlands men vissa rum var illgröna av skalbaggar. En bokad förmiddag på cykel blev flera timmar extra så vi missade konferenstid. I det stora hela helt ok.
    Agneta B
    Agneta B skrev om Konferens och event en del av La Villa
    2019-10-30
  • Amatörmässigt att inte ha koll på hur lång tid det skulle ta att åka buss in till staden och sedan till Iseo. Alldeles för lång tid spenderades på transfer för ett sådan kort resa. Hann inte ens att besöka Iseo centrum för att se hur det såg ut. Cykelturen passerade också tidsschemat med marginal. Borde ha funnits en club att besöka efter lördag middag för de yngre som ville gå ut. När man inte hann se något eller njuta av stället kunde man lika gärna varit i Sverige och sluppit vara "på resa" största delen av tiden och inte behövt kliva upp kl 03:00.
    Marie P skrev om Konferens och event en del av La Villa
    2019-10-30
  • Konferens: Blev bemött på ett vänligt och professionellt sätt. Hade inga direkta förväntningar men blev glatt överraskad av trevlig personal som sytt ihop ett helt perfekt paket. Sammanfattning: Åker gärna med er flera ggr
    Reneé Å skrev om Konferens och event en del av La Villa