LagaiPhone.se

Engelbrektsgatan 34B, 411 37 Göteborg — Visa karta

5.0 i betyg av av 10 omdömen

Reparera din iPhone XS Max, iPhone XS, iPhone XR / 8 / 6S plus / 6+ / SE, Macbook Pro, bärbar dator reparation snabbt och säkert

Laga trasig skärm och trasigt glas på ca 45 till 120 minuter hos oss. Vi utför iPhone 8, 7 Plus reparation med största noggrannhet och vi använder alltid Original kvalitétsdelar till att reparera våra mobiltelefoner. Hos oss kan du laga allt på en iPhone, såsom iPhone 8 glasbyte, skärmbyte, batteribyte, byte av strömknapp / power-knapp, hemknapp och även vattenskada. Gör en kostnadsfri felsökning om du är osäker på felet är, därefter kan vi laga iPhone 7 Plus med de mest avancerade problemen, även på komponentnivå!
Du är välkommen till oss på Engelbrektsgatan 34B (nära Avenyn), 411 37 Göteborg för att reparera iPhone 8 Plus. Du kan också skicka in din telefon med post om du bor i Stockholm, Malmö eller en annan stad. Skickar du in din trasiga enhet med posten så tar det i 90% av fallen bara ett dag innan du har din reparerade iPhone tillbaka igen.

Läs vad 10 kunder tycker om LagaiPhone.se

• 2019-12-12

JOHAN H skrev om LagaiPhone.se
    Bästa tänkbara service! Det var andra gången vi vände oss till LagaIphone.se första gången en Iphone 6 och andra gången för att laga dotterns Samsung Galaxy s7 som var helt död. Här kan du se före och efter https://mariagutebring.se/samsung/ De är så snabba, effektiva och duktiga och dessutom väldigt trevliga. Läs mer
  • 2018-05-22

Jonatan H skrev om LagaiPhone.se
    Bytte skärm på min Oneplus 3T, tekniskt kunniga, snabba som attans (hann äta lunch sen var det färdigt) la på ett skärmskydd och bytte högtalargallret och telefonen känns som ny. Testade så allt fungerade tillsammans med mig i butiken. Läs mer
  • Susanne R

2018-03-28

Susanne R skrev om LagaiPhone.se
    Fick lagat skärmen på min HTC 10, gick supersnabbt och blev som ny. Läs mer
    Lars B gillar detta
  • Fredrik P

2017-06-15

Fredrik P skrev om LagaiPhone.se
    Stans bästa ställe för reparationer! Världens schysstaste ägare som är ärlig, väldigt kompetent och hjälpsam. Läs mer
  • 2015-10-02

Lars B skrev om LagaiPhone.se
    Jätte trevlig personal och har jätte bra priser när det gäller reparationer av iPhone, datorer m.m. Värda att besöka! Ni lär bli nöjda och stamkunder :) Läs mer
  • Benyamin B

2015-09-30

Benyamin B skrev om LagaiPhone.se
    Snabb och bra service. Tog 25 minuter för dom att byta min framsida. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Thao T

2015-09-20

Thao T skrev om LagaiPhone.se
    jag om jätte bra service också snabb Läs mer
  • 2015-09-20

Niloofar P skrev om LagaiPhone.se
    absolutely outstanding!
    I am 100% satisfied with "LagaiPhone.se" services and strongly recommend them. Läs mer
  • Peter J

2015-09-20

Peter J skrev om LagaiPhone.se
    Jag lagade min Iphone 6 plus hos LagaiPhone.se .De lagade min telefon från både fuktskadad laddningskontakt. De var otroligt vänliga och tillmötesgående och allting gick väldigt smidigt. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Pooya K

2015-09-18

Pooya K skrev om LagaiPhone.se
    Tänkte skriva en rad och tacka för den snabba reparation och service! Läs mer

Bästa Mobilreparatörerna nära LagaiPhone.se:

Mohamad A Mohamad A tycker:
“Mycket bra service samt snabb ...” Läs mer
Säljluren (4.0km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte