LagaiPhone.se

SÖDRA VÄGEN 65, 412 54 Göteborg — Visa karta

Reparera din iPhone 6 / 6S / 6S+ / 6+ / 5S / 5C / 5 / 4S / 4 / 3GS snabbt och säkert

Laga trasig skärm och trasigt glas på ca 45 till 120 minuter hos oss. Vi utför iPhone 6S, 6 Plus, 5, 5C, 5S reparation med största noggrannhet och vi använder alltid Original kvalitétsdelar till att reparera våra mobiltelefoner. Hos oss kan du laga allt på en iPhone, såsom iPhone 5 glasbyte, skärmbyte, batteribyte, byte av strömknapp / power-knapp, hemknapp och även vattenskada. Gör en kostnadsfri felsökning om du är osäker på felet är, därefter kan vi laga iPhone 5 med de mest avancerade problemen, även på komponentnivå!
Du är välkommen till oss på Södra Vägen 65, mittemot Universeum i Göteborg för att reparera iPhone 5. Du kan också skicka in din telefon med post om du bor i Stockholm, Malmö eller en annan stad. Skickar du in din trasiga enhet med posten så tar det i 90% av fallen bara ett dag innan du har din reparerade iPhone tillbaka igen.

Mobilreparatörer nära LagaiPhone.se:

Kungsgatan 38, GÖTEBORG
Välkommen in med din trasiga mobil! Läs mer ›
Christian K:
Alltid mycket snabb och proffsig hjälp!

Linnégatan 47, GÖTEBORG
Välkommen in med din trasiga mobil! Läs mer ›
Lotta S:
Snabb och perfekt service. Ni brydde er om att laga istället för att tycka att vi borde köpa ny iPhone.

Läs vad 6 kunder tycker om LagaiPhone.se

SÖDRA VÄGEN 65, 412 54 Göteborg