LagaiPhone.se

LagaiPhone.se

Call 072-288 09 90 lagaiphone.se

About company

Reparera din iPhone XS Max, iPhone XS, iPhone XR / 8 / 6S plus / 6+ / SE, Macbook Pro, bärbar dator reparation snabbt och säkert Laga trasig skärm och trasigt glas på ca 45 till 120 minuter hos oss. Vi utför iPhone 8, 7 Plus reparation med största noggrannhet och vi använder alltid Original kvalitétsdelar till att reparera...

11 omdömen om LagaiPhone.se

Camila R
Wrote about LagaiPhone.se

Jättebra upplevelse, bra service och smidigt! Kommer tillbaka definitivt! Tack för hjälpen med mitt sim-kort slot som var fast!

JOHAN H
Wrote about LagaiPhone.se

Bästa tänkbara service! Det var andra gången vi vände oss till LagaIphone.se första gången en Iphone 6 och andra gången för att laga dotterns Samsung Galaxy s7 som var helt död. Här kan du se före och efter https://mariagutebring.se/samsung/ De är så snabba, effektiva och duktiga och dessutom väldigt trevliga.

Jonatan H
Wrote about LagaiPhone.se

Bytte skärm på min Oneplus 3T, tekniskt kunniga, snabba som attans (hann äta lunch sen var det färdigt) la på ett skärmskydd och bytte högtalargallret och telefonen känns som ny. Testade så allt fungerade tillsammans med mig i butiken.

Susanne R
Wrote about LagaiPhone.se

Fick lagat skärmen på min HTC 10, gick supersnabbt och blev som ny.

POOYA K gillar detta
Fredrik P
Wrote about LagaiPhone.se

Stans bästa ställe för reparationer! Världens schysstaste ägare som är ärlig, väldigt kompetent och hjälpsam.

POOYA K
Wrote about LagaiPhone.se

Jätte trevlig personal och har jätte bra priser när det gäller reparationer av iPhone, datorer m.m. Värda att besöka! Ni lär bli nöjda och stamkunder :)

Benyamin B
Wrote about LagaiPhone.se

Snabb och bra service. Tog 25 minuter för dom att byta min framsida. Rekommenderas starkt!

Thao T
Wrote about LagaiPhone.se

jag om jätte bra service också snabb

Niloofar P
Wrote about LagaiPhone.se

absolutely outstanding! I am 100% satisfied with "LagaiPhone.se" services and strongly recommend them.

Peter J
Wrote about LagaiPhone.se

Jag lagade min Iphone 6 plus hos LagaiPhone.se .De lagade min telefon från både fuktskadad laddningskontakt. De var otroligt vänliga och tillmötesgående och allting gick väldigt smidigt. Rekommenderas varmt.

Pooya K
Wrote about LagaiPhone.se

Tänkte skriva en rad och tacka för den snabba reparation och service!