Lägenhetsbyte Sverige AB

2.9

16 omdömen om Lägenhetsbyte Sverige AB

Lillemor G
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Märkligaste upplevelse jag haft. Blev blockad av lägenhetsbyte då jag ifrågasatte Völundsgatan som aldrig någonsin svarar fast gröna trianglar. Hon kände sej så kränkt av detta att lägenhetsbyte blockar mej UTAN att ifrågasätta Völundsgatans intentioner till byte. Har frågat om det inte är dags för någon sorts gräns för alla dessa oseriösa människor på sidan som inte verkar ha något annat i livet än lägenhetsbyte att roa sej med men gör så att vi som VILL byta inte kan. Men så länge pengarna ramlar in och det måste finnas...

Reco
4.6/5 i betyg av 1256 omdömen 4.6 av 1256 omdömen

Jag valde att använda tjänsten för att ge mina kunder möjligheten att dela sina upplevelser och därigenom hjälpa andra, samtidigt som det g

Ioannis D Ioannis D
Christian Daniel Cornery L
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Appen i Lägenhetsbyte har låg kvalite men otroligt många annonser. Jag har varit kund i tre år. Har ändå använt tjänsten pga lägenhetsbyte är störst aktör vad gäller lägenhetsbyten av hyresrätter. Positivt med många annonser, du kommer dock drunkna i ca 3000 till 10.000 st potentiella byten, var beredd på många meddelanden dagligen, så var aktiv, du kommer få vissa otåliga svar från andra annonsörer, ha tålamod och jobba metodiskt för det är trots allt du som ska känna att det känns rätt innan du går på visning....

Annika Susan Å
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Varning! Lägenhetsbyte.se binder upp dig i abonnemang som sen är riktigt jobbiga att ta sig ur, Det är svårt att hitta info om hur man säger upp abonnemanget och det är tydligt att det är syftet: och mycket svårt att nå kundservice..( Dessutom skickar dom inte ut påminnelse om att ditt abonnemang går ut en månad innan som lagen säger att företag som använder denna typ av tvångs abonnemang bör göra.. Fick ett inkasso krav utan att ja fått faktura.. vilket jag läser att fler fått! Då dom dessutom i stort sätt har monopol...

Guidelight Solutions AB
4.9/5 i betyg av 89 omdömen 4.9 av 89 omdömen

Vi köpte en ny hemsida av dessa. Designen vart långt över förväntan och även funktions mässigt var den mer än vi vänta oss. Våra upptag ökad

Christer P Christer P
Ellinor O
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Vi hittade exakt vad vi ville ha!!

Jenny F
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Mycket bra tjänst. Inte haft några som helst problem med betalningar eftersom det är enkelt att avsluta sin annonsering när man inte längre behöver den. 😁 Många trevliga annonsörer på sidan, så länge man har en ärlig annons och svarar på meddelanden så är alla glada. Rekommenderas varmt!

Emma B
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Smidigt när man vill byta bostad!

Annette J
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Har flera ggr bytt lgh genom er, så även denna gång! Mycket nöjd!

Lea Vimsi P
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Lägenhetsbyte har funkat vid två tillfällen för mig. Är så nöjd båda gångerna! Kommer helt klart använda mig av det vid nästa tillfälle till rekommendera andra att använda sig av sajten.

Karin
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Har bytt med Lägenhetsbyte flera gånger under några år. Det funkar lika bra varje gång!

Ann-Sofie B
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Lätta att använda och många möjligheter till byte.

Elisabeth Dorota R
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Lurar kunder. Jag avslutade abonnemangen och de krävde mig på pengar. Jag anmälde de hos min bank för bedrägeri och då fick jag pengar i retur. De skapar en förlängning av annons själv en vecka innan den första kontraktet går ut. Man har större chans att annonsera på blocket för att byta en lägenhet. Det är få som lyckas att byta sin lägenhet genom de.

Roman
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Hittar på belopp och datum på sina fakturor. Skickar kunder till inkasso med påhittade summor. De skickade faktura med fel namn - då påstår hon att kund har anget fel namn, skickade faktura till fel adress- det var inte heller deras fel. Har inte anget förfallodatum - det behövs inte heller. Man ska vara tacksam att de skickar faktura annars - Enklast - de skickar till inkasso och kräver på påhittade belopp. Skrickande kundtjänst papegoja utan servicekänsla har ingen aning hur kundservice ska fungera. De går inte driva samtal med dem. Avråder stark från deras tjänster.

Yes M
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Oseriöst företag som skickar inkassokrav trots att man har avslutat abonnemanget enligt deras villkor. Avrådes starkt!!!

Andreas H
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Oseriöst företag som skickar fakturor till inkasso utan att skickat ut dem till kunden först.

Teres T
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Varning för detta mycket oseriösa företag!!! Oseriösa, skapar förlängning av annons själva utan att kontakta annonsören. Helt plötsligt har man fakturor man inte borde ha. Företaget har extremt bristfällig service, ingen telefonservice och mycket dålig kundservice via e-mail. Kundservice verkar inte bry sig om kunderna och verkar inte ens läsa meddelanden för att förstå problemen. Dessutom vägrar dom att åtgärda fel dom begått.

Annika Susan Å gillar detta
Lisa B
Skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB

Sjukt bra sajt om man vill byta sin lägenhet mot en annan. Billigt och enkelt. Lägenhetsbyte är klart den bästa hemsidan för sånt.