Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Lägenhetsbyte Sverige AB

Lägenhetsbyte Sverige AB

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Lägenhetsbyte Sverige AB

• Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB
    Lurar kunder. Jag avslutade abonnemangen och de krävde mig på pengar. Jag anmälde de hos min bank för bedrägeri och då fick jag pengar i retur. De skapar en förlängning av annons själv en vecka innan den första kontraktet går ut. Man har större chans att annonsera på blocket för att byta en lägenhet. Det är få som lyckas att byta sin lägenhet genom de. Läs mer
  • Roman
    Roman skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB
    Hittar på belopp och datum på sina fakturor. Skickar kunder till inkasso med påhittade summor. De skickade faktura med fel namn - då påstår hon att kund har anget fel namn, skickade faktura till fel adress- det var inte heller deras fel. Har inte anget förfallodatum - det behövs inte heller. Man ska vara tacksam att de skickar faktura annars - Enklast - de skickar till inkasso och kräver på påhittade belopp. Skrickande kundtjänst papegoja utan servicekänsla har ingen aning hur kundservice ska fungera. De går inte driva samtal med dem. Avråder stark från deras tjänster. Läs mer
  • Yes M
    Yes M skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB
    Oseriöst företag som skickar inkassokrav trots att man har avslutat abonnemanget enligt deras villkor. Avrådes starkt!!! Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB
    Oseriöst företag som skickar fakturor till inkasso utan att skickat ut dem till kunden först. Läs mer
  • Teres T
    Teres T skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB
    Varning för detta mycket oseriösa företag!!! Oseriösa, skapar förlängning av annons själva utan att kontakta annonsören. Helt plötsligt har man fakturor man inte borde ha. Företaget har extremt bristfällig service, ingen telefonservice och mycket dålig kundservice via e-mail. Kundservice verkar inte bry sig om kunderna och verkar inte ens läsa meddelanden för att förstå problemen. Dessutom vägrar dom att åtgärda fel dom begått. Läs mer
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Lägenhetsbyte Sverige AB
    Sjukt bra sajt om man vill byta sin lägenhet mot en annan. Billigt och enkelt. Lägenhetsbyte är klart den bästa hemsidan för sånt. Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

4.7 i betyg av 2081 omdömen