Alla kategorier Bokföring Stockholms län Botkyrka Landereng Invest AB

Hålvasterssonsvägen 13, 146 38 Tullinge — Visa karta

Gribbylundsvägen 1-3, 18762, TÄBY
CM Redovisning
Michael Sant'orp:
Carina och Malin har skött administration, löner och bokföring åt mig i många år. Det har alltid fungerat bra.

Läs vad 2 kunder tycker om Landereng Invest AB

• jessica h
    jessica h skrev om Landereng Invest AB
    Bemötandet var innan och vid beställningen trevligt på gränsen till påträngande. Efter det har det bara varit problem. 3 gånger har vi fått åka och byta saker eftersom det har saknats delar. Det har kostat tid och bensinpengar. Nu sista gången upptäckte vi att vi fått högblanka och inte matta möbler som vi beställt. Vi orkar inte åka dit ytterligare en gång och behöva bråka. Vi ger upp. Det är under all kritik! Jag kan inte rekomdendera dem till någon!
  • Tove A
    Tove A skrev om Landereng Invest AB
    Låt dig inte luras av deras trevliga bemötande. När fakturan väl är betald är all serviceanda som bortblåst. Oerhört besviken på hur de hanterade vår köksaffär. En massa felaktigheter i vår leverans samt ovilja att rätta till problemen. Vi har förlorar både tid och pengar på detta och glädjen över att ha ett nytt kök på plats (i alla fall delar av det - väsentliga delar fatta
    fortfarande, ex diskbänken) är som bortblåst. Välj annan leverantör!!

Hålvasterssonsvägen 13, 146 38 Tullinge