Landereng Invest AB

1.0

2 omdömen om Landereng Invest AB

jessica h
Skrev om Landereng Invest AB

Bemötandet var innan och vid beställningen trevligt på gränsen till påträngande. Efter det har det bara varit problem. 3 gånger har vi fått åka och byta saker eftersom det har saknats delar. Det har kostat tid och bensinpengar. Nu sista gången upptäckte vi att vi fått högblanka och inte matta möbler som vi beställt. Vi orkar inte åka dit ytterligare en gång och behöva bråka. Vi ger upp. Det är under all kritik! Jag kan inte rekomdendera dem till någon!

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.9/5 i betyg av 37 omdömen 4.9 av 37 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Tove A
Skrev om Landereng Invest AB

Låt dig inte luras av deras trevliga bemötande. När fakturan väl är betald är all serviceanda som bortblåst. Oerhört besviken på hur de hanterade vår köksaffär. En massa felaktigheter i vår leverans samt ovilja att rätta till problemen. Vi har förlorar både tid och pengar på detta och glädjen över att ha ett nytt kök på plats (i alla fall delar av det - väsentliga delar fatta fortfarande, ex diskbänken) är som bortblåst. Välj annan leverantör!!