George Tentak

George Tentak

George Tentak är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen

George Tentak har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.7. George Tentak har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

27 omdömen om George Tentak

Sedan starten hos Reco 2014
Mikael K

Professionell som ger ett seriöst och lugnt intryck. Fick ut ett helt klart okej försäljningspris trots att det var precis innan semestern!

Hanna B

Är mer än nöjd med George Tentaks professionella bemötande.Från första mötet till försäljning av min lägenhet.Superproffsig på all sätt.Kommer from nu rekommendera alla som ska sälja lägenheter att göra det genom George Tentak.

Per A

Att som spekulant/potentiell kund inte ens efter 48 timmar få svar på mejl från George Tentak är naturligtvis helt oacceptabelt. Att objekt ligger ute till försäljning efter visning med tillägget "budgivning pågår" är ju bra, men inga bud redovisas på nätet. Oseriöst. Bottenbetyg.

Mathias A

Ett mycket professionellt bemötande med kunskap om det mesta rörande lägenhetsförsäljningen. Svarade alltid i telefon och bokade in möten bra tider. Jag skulle absolut rekommendera denna mäklare.

Jezmin O

Super bra med god serviceförmåga. Rak och ärlig. Duktig vid snabba affärer om man vill. Lyssnar på sima önskemål och fullföljer det.

Silvana P

Gjorde ett bra jobb inga obehagliga överraskningar, höll det han sagt , han är pålitlig . Han har bra koll på bostadsmarknaden och har bra kontaktnät vilket i sin tur ledde till att vi fick de vi ville ha👍👍👍

Tatjana J

Snabb affär, helt enligt vårt önskemål.

Damian M

Den bästa mäklaren jag haft! Pålitlig och grym på det han gör, väldigt kunnig. Han lyckades sälja min lägenhet för det pris jag ville ha, trots alla odds. /Damian

Magnus H

George Tentak gjorde en värdering av min lägenhet 16 april 2015. Han var då mycket kunnig och saklig samt tillika sympatisk. Därför kontaktade jag honom i januari då jag ville sälja lägenheten. Från vårt första möte 10 februari gick det 4 dagar tills vi hade sålt lägenheten och hade kontrakt. Han var smart, ärlig, lyssnande och agerade resolut. Trots att det var lördag och söndag jobbade han och var väl förberedd. Jag är mycket nöjd.

Fredrik B

ja vad ska man säga. Mer än super bra jobbat lägenheten gick över förväntan och vi hade bra kommunikation hela tiden. Tack som fan George T George 4 president