Johan Sandberg

Johan Sandberg

Johan Sandberg är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Johan Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.7. Johan Sandberg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Stockholm som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

81 omdömen om Johan Sandberg

Sedan starten hos Reco 2014
Petter S

Johan Sandberg är inte min mäklare, utan Alexander Danielsson.

Johan F

Trevlig, kunnig, hjälpsam och pålitlig

Hayat M

Hej! Jag ger mina bästa rekommendationer Johan Sandberg som mäklare. Johan är en seriös och duktigt mäklare.

Carola E

Johan inger stort förtroende. Han lyssnar till kundens behov och är flexibel. Jag upplever honom som mycket reko.

Ulrika T

Kan varmt rekommendera att anlita Johan, professionell, trevlig och stöttande genom hela försäljningsprocessen samt hjälpsam när oväntade problem uppstår!

William A

Lättillgänglig Tydlig Serviceinriktad

Charlotte G

Trevlig, tillmötesgående och duktig på sitt jobb. Mycket nöjd och rekommenderas varmt!

Patrik S

Bra lokalkännedom, energisk, förtroendeingivande

Benny H

Har inte haft med så många mäklare att göra, men Johan va trevlig, rak och enkel att få tag på vid frågor, och hade bra uppföljning efter visningarna.

Adina A

Proffsigt och hjälpfullt. Johan S är den typen av glad individ som vi själva skulle köpa ifrån. Han känns genuin och ärlig vilket är egenskaper man som både köpare och säljare uppskattar. Vi är otroligt nöjda och kommer kontakta honom när försäljningen av vår nya lgh skall ske.