Andreas Ericsson

Andreas Ericsson

Andreas Ericsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad

Andreas Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.6. Andreas Ericsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

33 omdömen om Andreas Ericsson

Sedan starten hos Reco 2015
Amanda S

Jag och min pojkvän anser att Andreas har varit en ypperligt duktig och kunnig mäklare, faktiskt den bästa vi båda har träffat. Andreas är väldigt noggrann, trevlig och man, som kund, får en känsla av att han verkligen har tid för en och lyssnar på ens frågor, något vi båda värdesätter högt hos mäklare. Vi hoppas att näs6ta gång vi är i behov av en mäklare kommer hen vara liknande Andreas.

Ola I

Trovärdig och lättillgänglig. Lösningsorienterad.

Robin H

Andreas utförde ett mycket bra jobb. Hans styrka var lyhördhet för våra önskemål, med stort engagemang fick han lägenheten såld till det pris vi önskade/ Robin Holmberg

Bo W

Andreas skötte allt, på ett beundransvärt sätt! Jag är mycket nöjd.

Djeni A

Proffesionell, ärlig och kunnig

Inger J

Vänlig och trevlig. Hade god generell kunskap om bostaden men saknade svar på mer specifika frågor. Har endast träffat honom vid två tillfällen.

Martin O

Bra. Öppen, tydlig och förklarade väldigt bra för hur ett bostadsköp fungerar.

Emma Z

Jag är jättenöjd. Vi hade bra kontakt med er och Andreas, hela affären gick mycket bra och smidigt. Är supernöjd med allting!

Hernando P

Den bemötande jag fick av Andreas Ericsson, kan jag bara klassificera som "Utmärkt", mycket vänlig och klart i språket i sina förklaringar som till och med jag kunde förstår. Stor tack Andreas. Med vänlig hälsning Hernando.

Tore J

Jättebra, duktig och ambitiös. Påläst och vill lösa frågor.