Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad

Norra Station, 302 34 Halmstad — Visa karta

Bostadsaffären är en av de största affärer man gör i sitt liv. Då är det viktigt att allt går rätt till. Därför är vi extra stolta över att våra kunder tycker att vi ger service över deras förväntningar...
ÖREBROGATAN 32, 25250, Helsingborg

Mäklare nära Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad:

Stora Torg, HALMSTAD
Välkommen till Fastighetsbyrån - en stor mäklarkedja med lokal förankring och pe... Läs mer ›
Ingvor S:
Hon har med ett trevligt sätt svarat på alla frågor jag haft. Det är med stort förtroende jag kan rekommendera henne.

Skolgatan 2, Halmstad
Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Halmstad! Vi brinner för att göra bra... Läs mer ›
Jan A:
Altid ett bra bemötande, lugn och sansad. Proffsig och fantastikt trevlig att ha med att göra

Kristian IV:s väg 3, Halmstad
MOHV Halmstad erbjuder en mäklartjänst med kreativitet! Vi är nytänkande, snabba... Läs mer ›
Patrik H:
Vi har haft äran att både köpa och sälja hus genom Patrik Frimodig och vi är mer än nöjda. Som köpare fick vi genast förtroende för hono...

Läs vad 100 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad

• Patrik A
    Patrik A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevlig, lyhörd och professionell. Läs mer
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Exceptionellt proffsig och balanserad. Kunnig och engagerad. Ett nöje Läs mer
  • Linda T
    Linda T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket bra bemötande, trevlig och professionell. Har sålt två fastigheter via Jonas Johnsson och var jättenöjd! Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej!
    Jag har alltid fått ett korrekt bemötande av Peter Johnsson. Hans genomförande av försäljningen tyder på ett gediget kunnande. Han har ett lugnt och eftertänksamt sätt att möta mig som säljare och troligen även spekulanter. Läs mer
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Fungerade jättebra och Jonas agerade mycket förtroendeingivande och tryggt. Läs mer
  • Rostislav O
    Rostislav O skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Helt ok, flexibel och kunnig inom området. Läs mer
  • Ronny P
    Ronny P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Perfekt. Lugn och sansad. Precis som vi vi ha det. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Pernilla D
    Pernilla D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Peter är helt fantastisk! !! Otroligt hjälpsam och man har kunnat ringa honom när som helst. Läs mer
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag och min pojkvän anser att Andreas har varit en ypperligt duktig och kunnig mäklare, faktiskt den bästa vi båda har träffat. Andreas är väldigt noggrann, trevlig och man, som kund, får en känsla av att han verkligen har tid för en och lyssnar på ens frågor, något vi båda värdesätter högt hos mäklare. Vi hoppas att näs6ta gång vi är i behov av en mäklare kommer hen vara liknande Andreas. Läs mer
  • Ola I
    Ola I skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Trovärdig och lättillgänglig. Lösningsorienterad. Läs mer
  • Mats S
    Mats S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket positivt! Både på de personliga och yrkesmässiga planet. Läs mer
  • Winett H
    Winett H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Bra och proffsigt genomfört. Bra bemötande. Läs mer
  • Heléne S
    Heléne S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Tryggt omhändertagande lugn o välinformerad. Läs mer
  • Jonna S
    Jonna S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Bra, mycket hjälpsam genom hela processen. Han hade koll på allt, och bra kontakter för besiktning etc. Han gjorde ett väldigt bra intryck, kanske extra ycket då vi tidigare haft kontakt med nätmäklarna från Hemverket, som vi upplevde som otroligt oseriösa där vi som kund fick fixa allt, från kontraktskrivningen till att kontakta kommunen för att kolla eventuella anmärkelser. Läs mer
  • Rron D
    Rron D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Skulle inte rekommendera Jonas och kommer definitivt inte ge honom något uppdrag framöver. Min erfarenhet har inte varit den bästa och jag har upplevt ett oproffessionellt partiskt beteende. Läs mer
  • Hans-erik B
    Hans-erik B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Jonas var kunnig och alltid väl förberedd. Han gav ett seriöst intryck och återkopplade alltid på de eventuella frågor vi hade. Läs mer
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Allt funkade bra med köpet och vi är mycket nöjda med huset. Vi trivs bra här på Fyllinge. Thomas M Läs mer
  • Anna O
    Anna O skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Fantastiskt nöjd med både bemötande och service. Inga somhelst konstigheter. Otroligt nöjda. Läs mer
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi är mycket nöjda med Jonas. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket proffesionell och tillmötesgående. Läs mer
  • Robin H
    Robin H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Andreas utförde ett mycket bra jobb. Hans styrka var lyhördhet för våra önskemål, med stort engagemang fick han lägenheten såld till det pris vi önskade/ Robin Holmberg Läs mer
  • Gösta A
    Gösta A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi var mycket nöjda med Jonas. Han ingav förtroende och visade stor professionalitet.
    Jonas är en trevlig person som är lätt att samarbeta med.

Sigbritt o Gösta Andersson. Läs mer
  • Sigvard J
    Sigvard J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Jonas Johnsson har under försäljningsprocessen visat stort intresse och engagemang. Väl förtrogen med gällande lagstiftning och övriga bestämmelser
    kring försäljning av vår fastighet.
    Ett vinnande och trevligt bemötande, kopplat till ett professionellt och
    objektivt agerande.
    Vi rekommenderar med nöje, Jonas Johnsson, då den samlade bedömningen,
    är mycket positiv. Läs mer
  • Pär K
    Pär K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag rekommenderar Jonas varmt! Jonas är servicenämndens, uppriktig och professionell mäklare. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Ger intrycket att vara en mäklare som vill båda parter väl. Ryckte in och hjälpte till på ett effektivt och bra sätt när besiktningen innehöll brister på bostaden. Jag upplever att både vi som köpare och de som sålde kände sig nöjda. Läs mer
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket professionell och saklig. Trevlig och kunnig. Läs mer
  • Annika G
    Annika G skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Jonas är en engagerad mäklare som har kunden i centrum och kommuniserar på ett bra och tydligt sätt. Han är kunnig,proffsig och resultat orienterad. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Lena M
    Lena M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Proffsigt bemötande!
    Inger förtroende och pålitlighet. Läs mer
  • Malin F
    Malin F skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Peter är en sympatisk, lugn och samlad person med stor kunskap som han villigt och lättsamt delar med sig av. Han både framstår som och är en pålitlig och trygg person att ha att göra med. Den första och den enda mäklare jag träffat på, under år av letande efter rätta gården, som är artig, kunnig och hjälpsam samt håller vad han säger. Dessutom bra på att återkoppla så fort någon ny intressent ville komma och titta på huset och dessa kunder tog han lika väl hand om som oss vad jag kan förstå. Tack Peter för din utomordentliga hjälp i försäljningen av vårt hus! Jag kommer med glädje att rekommendera dig till andra jag känner! Önskar er en härlig jul, Malin Malcanek Läs mer
  • Carl C
    Carl C skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Proffsig, påläst och kompetent mäklare med bra känsla för kunden. Rekommenderas! Läs mer
  • Ruth L
    Ruth L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevlig engagerad och flexibel. Läs mer
  • Celly B
    Celly B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket bra och trevlig handläggare! Ger god råd och hjälpsam, har vart kund många år och kommer att vara det tillsvidare!
    - är hemsidan som krånglar ofta och räkningar skickar ofta inte fören dagen därpå fast man gör betalningar innan kl 16. Läs mer
  • Anna O
    Anna O skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Professionell husförsäljning som definitivt motsvarade mina förväntningar.
    Bra bemötande, enkel och tryggt genomförande och bra uppföljning. Läs mer
  • Conny N
    Conny N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket trevlig mäklare.
    Jag trodde att mäklaren avslutade: Vattenmätaren, elmätaren, sophantering,
    informerade att bygglov ej var avslutat men jag har tydligen fel. Läs mer
  • Urban L
    Urban L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Jonas bemötande är korrekt och förtroendeingivande samt är lätt att föra en dialog med Läs mer
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag kan inte på något vis rekommendera Jonas och anser det konstigt att han ber om min synpunkt eftersom han redan känner till detta. Därtill är det jobbigt att behöva bli påmind på detta vis. Som grädde på moset fick min sambo julkort från LF Fastighetsbyrå. Jag har hållit i stora delar av kontakten med LF, äger halva huset men stod inte namngiven på julkorten! Läs mer
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket trevligt, kompetent och serviceinriktad Läs mer
  • Kirsten H
    Kirsten H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Inget att klaga på. Fick dock själv besörja kontakten med VA i Halmstad och Laholms el. Läs mer
  • Özlem A
    Özlem A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Har fungerat riktigt bra med hus köpet. Bra kommunikation, smidig affärslösning. Han har varit bra kontaktväg mellan mig som köpare och säljare. Ingenting att klaga över. Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Snabbt och effektiv värdering. Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Nu köpte vi av Emma.
    Fick ett bra bemötande på visning då hon ordnade en extra visning för oss då vi inte kunde på ordinarie visning.
    Informationen om bud ankom men det som jag lite saknade var att efter att det inkommit nytt bud, fick jag som budgivare ringa upp och lägga nytt bud. Det som jag då saknade var att man blev uppringd och fick frågan om man ville lägga nytt bud.
    Sedan hade vi lite otur med dödsfall osv precis vid budgivningsslutet som gjorde att det blev en lite speciell försäljning.
    Dess värre valde jag när jag sålde en annan mäklarfirma med en mäklare som jag tidigare både sålt och köpt av som jag var mer nöjd med, tyvärr. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Vänligt professionellt.Finns inget negativt att säga. Läs mer
  • Bo W
    Bo W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Andreas skötte allt, på ett beundransvärt sätt!
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Djeni A
    Djeni A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Proffesionell, ärlig och kunnig Läs mer
  • Inger J
    Inger J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Vänlig och trevlig. Hade god generell kunskap om bostaden men saknade svar på mer specifika frågor. Har endast träffat honom vid två tillfällen. Läs mer
  • Martin O
    Martin O skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Bra. Öppen, tydlig och förklarade väldigt bra för hur ett bostadsköp fungerar. Läs mer
  • Emma Z
    Emma Z skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag är jättenöjd. Vi hade bra kontakt med er och Andreas, hela affären gick mycket bra och smidigt. Är supernöjd med allting! Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Hernando P
    Hernando P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Den bemötande jag fick av Andreas Ericsson, kan jag bara klassificera som "Utmärkt", mycket vänlig och klart i språket i sina förklaringar som till och med jag kunde förstår. Stor tack Andreas.
    Med vänlig hälsning Hernando. Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad
    Personlig och samtidigt professionell Läs mer

Norra Station, 302 34 Halmstad