Jonas Johnsson

Jonas Johnsson

Jonas Johnsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad

Jonas Johnsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.4. Jonas Johnsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Jonas Johnsson

Sedan starten hos Reco 2015
Linda T

Mycket bra bemötande, trevlig och professionell. Har sålt två fastigheter via Jonas Johnsson och var jättenöjd!

Bengt B

Fungerade jättebra och Jonas agerade mycket förtroendeingivande och tryggt.

Rostislav O

Helt ok, flexibel och kunnig inom området.

Mats S

Mycket positivt! Både på de personliga och yrkesmässiga planet.

Winett H

Bra och proffsigt genomfört. Bra bemötande.

Jonna S

Bra, mycket hjälpsam genom hela processen. Han hade koll på allt, och bra kontakter för besiktning etc. Han gjorde ett väldigt bra intryck, kanske extra ycket då vi tidigare haft kontakt med nätmäklarna från Hemverket, som vi upplevde som otroligt oseriösa där vi som kund fick fixa allt, från kontraktskrivningen till att kontakta kommunen för att kolla eventuella anmärkelser.

Rron D

Skulle inte rekommendera Jonas och kommer definitivt inte ge honom något uppdrag framöver. Min erfarenhet har inte varit den bästa och jag har upplevt ett oproffessionellt partiskt beteende.

Hans-erik B

Jonas var kunnig och alltid väl förberedd. Han gav ett seriöst intryck och återkopplade alltid på de eventuella frågor vi hade.

Thomas M

Allt funkade bra med köpet och vi är mycket nöjda med huset. Vi trivs bra här på Fyllinge. Thomas M

Anna O

Fantastiskt nöjd med både bemötande och service. Inga somhelst konstigheter. Otroligt nöjda.