Peter Johnsson

Peter Johnsson

Peter Johnsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad

Peter Johnsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.7. Peter Johnsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

29 omdömen om Peter Johnsson

Sedan starten hos Reco 2015
Tomas M

Exceptionellt proffsig och balanserad. Kunnig och engagerad. Ett nöje

Eva P

Hej! Jag har alltid fått ett korrekt bemötande av Peter Johnsson. Hans genomförande av försäljningen tyder på ett gediget kunnande. Han har ett lugnt och eftertänksamt sätt att möta mig som säljare och troligen även spekulanter.

Ronny P

Perfekt. Lugn och sansad. Precis som vi vi ha det. Förtroendeingivande.

Pernilla D

Peter är helt fantastisk! !! Otroligt hjälpsam och man har kunnat ringa honom när som helst.

Heléne S

Tryggt omhändertagande lugn o välinformerad.

Malin F

Peter är en sympatisk, lugn och samlad person med stor kunskap som han villigt och lättsamt delar med sig av. Han både framstår som och är en pålitlig och trygg person att ha att göra med. Den första och den enda mäklare jag träffat på, under år av letande efter rätta gården, som är artig, kunnig och hjälpsam samt håller vad han säger. Dessutom bra på att återkoppla så fort någon ny intressent ville komma och titta på huset och dessa kunder tog han lika väl hand om som oss vad jag kan förstå. Tack Peter för din utomordentliga...

Thomas B

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Boris K

Jag tycker Peter skötte uppdraget perfekt.

Kjell Olov J

Kunnig ,artig och tillmötesgående är omdömen vi vill ge Peter. Han var rekommenderad till oss och vi kan göra det också.

Katarina A

Trevlig och ordningsam, men lite "loj".