Emelie Palm

Emelie Palm

Emelie Palm är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

Emelie Palm har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.6. Emelie Palm har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

27 omdömen om Emelie Palm

Sedan starten hos Reco 2017
ANDRÉ W

Riktigt dåligt att bjuda in nån på visning 2 timmar innan kontraktskrivning, men vi hittar säkert en seriösare mäklare. Och ett finare boende

Urban A

Köpte ett kedjehus i Vendelsö. Emelie var mycket proffsig och återkom alltid när jag hade frågor. Jag fick även mycket bra tips och råd av henne under processen fram till köpet. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Jimmy B

Vi är supernöjda med Emelie! Professionell, tydlig, trevlig och väldigt hjälpsam genom hela processen. Vi kunde inte haft en bättre mäklare!

Susanne J

Emelie Palm är en mycket engagerad, tydlig och kunnig mäklare. Hon är mån om att informera om vad som sker och Hon gav oss den tid vi behövde. Vid försäljning av vår bostad kände vi oss helt trygga med Emelie och vi kan varmt rekommendera henne.

Isabella T

Ju mer kontakt jag har med mäklare desto mer förstår jag hur fantastisk Emelie Palm är! I varenda samtal, i varenda möte har hon gett 100% och hon har funnits tillgänglig under hela processen. En varm och proffsig person som hela tiden hållit mig som säljare uppdaterad. Jag kan varmt rekommendera Emelie Palm, den bästa som går att få enligt mig.

Sofie A

Helt enastående! Vi blev bemötta precis så som vi önskade dvs med enhelhet, tydlighet och ärlighet. Vi kände oss trygga i valet av mäklare från början till slut.

Anders H

Emelie är otroligt proffsig och en mäklare jag kommer anlita igen. Har bara gott om henne att säga!

Margaretha A

En toppenmäklare. Emelie är mycket seriös, mycket trevlig och ödmjuk.

Qasim S

Jag är väldigt nöjd med Emelie Palm för att hon hade en bra kundkontakt, höll mig uppdaterad och slutresultatet blev precis som jag hoppades på.

Katarina E

Vi var i kontakt med många mäklare när vi själva gick på visningar och när vi sen skulle sälja så kontaktade vi Emelie som utan tvekan gett det bästa och proffsigaste intrycket. Lättsam, glad,trevlig och återkopplade snabbt oavsett vad det gällde. Levde verkligen upp till förväntningarna och vi rekommendera absolut Emelie och skulle använda henne igen vid en ny försäljning.