Mattias Elséus

Mattias Elséus

Mattias Elséus är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Mattias Elséus har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.7. Mattias Elséus har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

43 omdömen om Mattias Elséus

Carina A

Bra ´Mäklare som kändes intresserad, snabb återkoppling

Lisa E

Jag upplever att Mattias har utfört sitt uppdrag på ett bra och tillfredställande sätt. Har inte saknat något i det samarbete som vi haft, och han har hela tiden, vad jag uppfattat varit ärlig mot mig. Något som jag ser som A och O.

Zehra E

Mattias har levererat kvalité, trygghet och tillgänglighet genom hela försäljningen. Jag kan starkt rekommendera honom till alla säljare där ute. Stort tack ännu en gång!

Victor M

Återkoppling gällande Elseus uppdrag på Kansligränd Elseus hade i uppdrag att hantera försäljning av två bostadsrättsobjekt i samma fastighet. Som kund till Mattias var jag därför både säljare och köpare. Elseus har genom sitt uppträdande, expertis och färdigheter visat enastående och formidabel hantering av ett större uppdrag med särskilda omständigheter. Elseus har genom sin kunskap varit mycket informativ och kommunikativ. Utöver detta har Elseus också varit tillgänglig, flexibel, tålmodig och professionell....

Niklas J

Mattias är bra, duktig och förtroendeingivande. Skulle rekommendera till andra.

Anna S

Mattias har ett trevligt bemötande. Han fick lite dåliga förutsättningar från min sida eftersom jag hade haft annan mäklare före och med de förutsättningarna så tycker jag att han har gjort ett väldigt bra arbete. För mig är det viktigt att man återkopplar hur visningar har gått m m och det har han gjort. Jag har inte behövt "jaga" honom utan han har återkommit till mig. Jag har känt mig trygg i hans agerande och med hans arbete. Jag kommer gladeligen att rekommendera honom till andra.

Monica W

Snabb, smidig, lättsam med bra service.

Lennart L

Mycket bra bemötande och service.

Anton D

Väldigt proffsigt bemötande och förstålig. Rekommendrar Mattias starkt!

Jasmina M

Det var ett bra bemötande vi fick. Mäklaren var bra gav hos tid vid visningen utan strss.