Tommie Magnusson

Tommie Magnusson

Tommie Magnusson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Tommie Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 5.0. Tommie Magnusson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

31 omdömen om Tommie Magnusson

Malin M

Tommie var professionell och saklig. Den annons han satt ihop för lägenheten var rättvisande. Han hanterade bostadsaffären i lagom takt och var tydlig.

Svar från Tommie Magnusson

Vad härligt att ni känner er nöjda! Ni kommer att trivas i lägenheten, hör av er om det uppstår några frågor.

Johan S

Från det första mötet till den sista handskakningen så har Tommie levererat en fantastisk och gedigen service. Han har varit öppen, rak och ärlig i våra dialoger och genomsyrat hela affären med ärlighet och respekt. Tommie är lugn och metodisk i sitt förfarande, vilket har haft en lugnande och betryggande effekt som gjorde hela processen mycket behaglig. Jag kan inte nog uttrycka hur hjärtligt jag rekommenderar Tommie till alla som ska genomgå en bostadsaffär! Mina varmaste lyckönskningar till Tommie! /Johan

Svar från Tommie Magnusson

Stor tack Johan! Man är alltid två som går igenom en försäljningsprocess och det har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig. Hoppas du trivs i nya lägenheten!

Jessica S

Hej! jag uppskattade verkligen att han ringde upp mig , min bror har skött allt med försäljningen efter som jag bor på Gotland. Det var riktigt trevligt att han ringde och presenterade sig. Jagb har fått varit med under försäljningens gång.

Svar från Tommie Magnusson

Tack Jessica! Alltid viktigt att alla parter känner sig delaktiga. Även om en person håller i försäljningen så vill ju även du veta vad som händer.

Abdul M

Mycket bra bra bra ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Svar från Tommie Magnusson

Härligt att du är nöjd! Du kommer att trivas i lägenheten, det är jag säker på.

Ola A

Redan vid vårt första möte med Tommie fick vi en bra "feeling". En kille vi fick stort förtroende för. Vi träffade 4 stycken mäklare, valet föll på Tommie, vilket visade sig vara helt rätt. Proffsigt! Snyggt jobbat!

Svar från Tommie Magnusson

Jag är väldigt glad att ni valde mig! Det har varit en riktigt trevlig resa, tack för de värmande orden.

Anne K

Vi valde Tommie som mäklare då han är trevlig, kunnig och går in helhjärtat i sitt arbete. Han är noggrann och tar sig verkligen tid för alla frågor och funderingar. Han är väldigt bra på att hantera stressiga situationer och har ett lugn över sig som gärna smittar av sig. Han är faktiskt motsatsen till vad vi hade för bild av en stereotypisk mäklare och vi kan varmt rekommendera honom!

Svar från Tommie Magnusson

Så härligt att ni är nöjda med mig och mitt arbetssätt. Stort tack för rekommendationen!

Kersin K

Lugn trevlig trygg genuint intresserad av sin uppgift

Svar från Tommie Magnusson

Stort tack för de värmande orden! Det var skönt att allt slutade lyckligt. Vi ses på tillträdet.

Lennart W

Proffsig och kunnig person som gjorde allt som erfodras för försäljning på ett bra och trevligt sett

Svar från Tommie Magnusson

Stort tack! Det var roligt att kunna hjälpa till och att ni blev nöjda.

Carina J

Mycket nöjd! Trevligt och bra bemötande!

Svar från Tommie Magnusson

Härligt, tack för rekommendationen!

Ulla E

Ett mycket trevligt och positivt bemötande. Han var glad och vänlig och besvarade gärna de frågor man ställde.

Svar från Tommie Magnusson

Vad roligt att du är nöjd! Jag hoppas att du ska trivas i nya lägenheten, om du har några frågor är du välkommen att ringa mig.