23 rekommendationer

Tommie Magnusson
en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Sjödalsvägen 15a
141 47 Huddinge — Visa karta

Vad tror Tommie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 23 kunder tycker om Tommie Magnusson

• Carina J
    Carina J skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket nöjd! Trevligt och bra bemötande!
    2017-08-31 Tommie M svarar Carina J
    Härligt, tack för rekommendationen!
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Ett mycket trevligt och positivt bemötande.
    Han var glad och vänlig och besvarade gärna de frågor man ställde.
    2017-08-30 Tommie M svarar Ulla E
    Vad roligt att du är nöjd! Jag hoppas att du ska trivas i nya lägenheten, om du har några frågor är du välkommen att ringa mig.
  • Peter A
    Peter A skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra bemötande och väl genomfört uppdrag
    Kan rekommenderas, känner väl till Huddinge med omnejd,
    Känns gedigen och genuint intresserad av sitt mäklarjobb ur många aspekter. Lugn och sansad men ändå rätta "trycket".
    2017-08-03 Tommie M svarar Peter A
    Bra sammanfattning av mig som mäklare! Alltid viktigt att kunna avväga var och när man måste sätta in extra "tryck". Tack för ett gott samarbete!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Tommie ger ett genuint intryck! Han är duktig på det han gör och han är ärlig! Många mäklare kan ge stress känslor och man kan känna ibland att allt dom vill är att få sin provision och sen sticka, sån är INTE Tommie. Han utstrålar ett lugn och man vet att det kommer bli bra!

Kan definitivt rekommendera alla att vända sig till Tommie, både som köpare och säljare!
    2017-08-03 Tommie M svarar Daniel S
    Stort tack för de värmande orden! Jag vill passa på att tacka för ett väldigt gott samarbete, hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi valde Tommie Magnusson som mäklare därför att han har goda kunskaper om hus, konstruktioner och reparationer så vi kände att han kunde presentera vårt hus på ett bra och trovärdigt sätt inför intresserade köpare. Han kunde förklara säljprocessen bra och gav oss goda råd och uppmuntran i vårt röj- och städarbete inför fotografering och visning.
    Tommie är noga med att det går rätt till, både för oss som säljare och för köparna, vilket kändes bra eftersom vi varken ville känna oss lurade eller lura någon annan i denna säljprocess. Därtill är han alltid lugn och trevlig att ha att göra med.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med den hjälp och det stöd vi fått vid vår husförsäljning.
    2017-08-03 Tommie M svarar Åsa B
    Känns fantastiskt att ni är nöjda med mig, det har varit en fröjd att samarbeta med er under denna resa!
  • Katarina E
    Ibland träffar man personer, som man riktigt får förtroende för. Tommie hör dit. Vi träffades redan hösten -16, ett halvår före försäljningen skulle ske. Han tog verkligen tid på sig och gick igenom försäljningsrutinerna. Han är lugn och uttrycker sig på ett lättfattat sätt. Man är inte rädd ställa "dumma" frågor. Försäljningen gick lite trögt i början men med sin erfarenhet sa han att det blir så ibland, inget oroa sig för. Han hade rätt - försäljningen gick bra och både jag och köparna är nöjda.
    2017-08-03 Tommie M svarar Katarina E
    Jag bockar och bugar för de fina orden, det var ett trevligt samarbete.
  • Hans L
    Hans L skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har fått ett mycket vänligt, kunnigt och tillmötesgående bemötande av Tommie Magnusson. M.V.H. Anita och Hans Lartell.
    2017-08-03 Tommie M svarar Hans L
    Det var roligt att höra, hoppas allt kommer att kännas bra när ni är klara med renoveringen.
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Fick ett väldigt bra bemötande av Tommie. Han va väldigt kunnig.
    2017-08-03 Tommie M svarar Niklas O
    Härligt att ni känner er nöjda med mig, glöm inte att höra av er om ni funderar över något. Hoppas att ni ska trivas i nya huset!
  • Abdelkader B
    Mycket nöjd med allt som rör lägenhetsköpet.
    2017-04-11 Tommie M svarar Abdelkader B
    Det var trevligt att höra! Ni kommer att stormtrivas i er nya lägenhet. Glöm inte att ringa mig om det uppstår några frågor.
  • Gunilla B
    Mycket nöjd med bemötande, information och kunnande.
    2017-04-11 Tommie M svarar Gunilla B
    Jag bockar och bugar! Glöm inte att ringa mig om det är något ni funderar över.
  • Malin J
    Malin J skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Tommie är proffsig och seriös. Jag kan varmt rekommendera honom.
    2017-04-07 Tommie M svarar Malin J
    Stort tack Malin! Jag hoppas att du trivs lika bra i ditt nya boende som du gjort här.
  • Anncarolin E
    Bra och ärligt bemötande. Kändes väldigt bra och tryggt att köpa hus och ha Tommie som mäklare.
    2017-03-13 Tommie M svarar Anncarolin E
    Tack Anncarolin! Viktigt att känna sig trygg när man gör sitt livs affär.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Ett mycket proffsigt men samtidigt trevligt bemötande. Tommie befäster det helt omvända i stereotypen av en stressad gå-påig-säljare. En mycket bra helhetsupplevelse.
    2017-03-10 Tommie M svarar Tomas L
    Stort tack! Det är exakt så jag vill arbeta, känns ypperligt att det går fram och att ni är nöjda.
  • Alejandra A
    Tommie har varit bra och har svart på alla våra frågor.
    2017-03-01 Tommie M svarar Alejandra A
    Tack! Och jag finns här om det uppstår fler frågor. Mvh Tommie
  • Urban J
    Urban J skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande och hjälp, under hela processen.
    2017-01-30 Tommie M svarar Urban J
    Vad roligt att du känner dig nöjd! Hoppas att du trivs i lägenheten.
  • Anna-Maria G
    Vi har fått ett super bra bemötande av Tommie. Proffesionell och väldigt hjälpsam. Försäljningen gick över förväntan vilket vi är glada för!
    2016-12-08 Tommie M svarar Anna-Maria G
    Tack Anna-Maria! Slutresultatet blev riktigt lyckat men det brukar det bli med gott samarbete.
  • Helén A
    Helén A skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Stor eloge till dig, Tommie, som hjälpt oss alla inblandade med många olika saker som vi kanske skulle ha känt till själva. Du har verkligen ett enormt engagemang, är snabb med återkoppling, jättetrevlig och framför allt otroligt kunnig inom ditt område. Tusen tack för all hjälp och även din personliga omtänksamhet.
    Vi är supernöjda!
    2016-12-02 Tommie M svarar Helén A
    Stort tack för den värmande rekommendationen! Att tillgodose alla parter i en bostadsaffär har alltid varit a och o för mig. Glöm inte att ringa mig om det uppstår några frågor.
  • Harpreet G
    Tommie är mycket trevlig och bra organiserad personen som hjälper med allt. Mycket positiv.
    2016-11-30 Tommie M svarar Harpreet G
    Tack Harpreet! Hoppas ni trivs i nya lägenheten, glöm inte att höra av er om ni behöver hjälp.
  • Helena N
    Helena N skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är mycket nöjd. Tommie är en kompetent och trevlig mäklare.
    2016-11-25 Tommie M svarar Helena N
    Tack Helena! Så glad att jag kunde hjälpa till med ditt nya boende.
  • Elin F
    Elin F skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Nu hade jag inte så mycket kontakt med Tommie eftersom min pappa skötte det mesta, men mitt intryck var ändå väldigt positivt. Vi blev också mycket nöjda med försäljningen.
    2016-11-14 Tommie M svarar Elin F
    Det blev ett riktigt bra slutresultat, härligt att ni är nöjda!
  • Staffan F
    Bemötandet har varit positivt och professionellt ur alla aspekter. Jag är fullt nöjd som kund och skulle gärna rekommendera Tommie till andra.
    2016-11-14 Tommie M svarar Staffan F
    Jag bugar och bockar för en fin rekommendation. Jag hoppas att vi kan fortsätta det framgångsrika samarbetet i framtiden.
  • Alexander A
    Mycket tillmötesgående, trevlig & glad! Rekommenderar starkt Tommie!
    2016-11-14 Tommie M svarar Alexander A
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden! Allt gick riktigt bra, hoppas att ni ska trivas i det nya.
  • Eva D
    Eva D skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Seriös och kunnig mäklare, bra på att pedagogiskt förklar de olika delarna i sälj- och köpeavtal.
    2016-11-11 Tommie M svarar Eva D
    Tack för de fina orden! Det är alltid mitt mål att alla inblandade ska förstå och känna sig trygga.
Håkan Korkmaz
Mattias Elséus