Johan Hjalmarsson

Johan Hjalmarsson

Johan Hjalmarsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg

Johan Hjalmarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Johan Hjalmarsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

5 omdömen om Johan Hjalmarsson

Sedan starten hos Reco 2015
Maria P

Då jag skulle sälja min bostadsrätt träffade jag flera olika mäklare. Johan Hjalmarsson var den som gav mig "bästa tänkbara" första intryck. Han kändes trygg och ärlig! Johan var också den enda av de mäklare jag träffade som verkligen förklarade ingående hur försäljningen går till och även pratade om hur jag skulle räkna ut min eventuella vinst på försäljningen. Ingen av de andra mäklarna gjorde detta! De pratade mest om sitt arvode och ev tilläggstjänster jag kunde köpa... Under hela processen med försäljningen kände...

Rebecca E

Väldigt bra och trevlig mäklare då vi köpte lägenhet i Märsta. Kontakten är inte över än men hittills känns det väldigt tryggt och det känns mer som han fokuserar på att alla parter ska bli nöjda och att allt ska vara så bra som möjligt för alla inblandade, snarare än att ett högt bud är det viktigaste (som man kan uppleva med andra mäklare). Lätt att ta kontakt med och genuint trevlig människa!

Lena H

Johan har varit väldigt trevlig i sitt bemötande mot mig. Jag har köpt en bostadsrätt genom honom. Han har bemödat sig med att vara tydlig och har gått igenom alla detaljer noggrant inför min första kontraktsskrivning. Det är mim första kontakt med Länsförsäkringar som mäklarfirma och hittills har det varit mycket positivt.

Anna A

Imponerande mäklare som jag varmt rekommenderar.

Jessica B

Utan tvekan den bästa mäklaren jag någonsin haft nöjet att få anlita, levererar varje gång!