Patrik Salmén

Patrik Salmén

Patrik Salmén är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg

Patrik Salmén har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Salmén har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

27 omdömen om Patrik Salmén

Sedan starten hos Reco 2015
Linda L

Mkt bra bemötande och information. Kan rekommendera Patrik till ALLA som ska anlita en mäklare.

Jennie T

Bra mäklare som ger ett väldigt proffsigt intryck.

Tim B

Jättebra mäklare, seriös och kunnig!

Linda W

Patrik är jättebra! Han får högst betyg av mig i alla avseenden!

Anders S

Patrik är en mycket bra mäklare, kompetent, kunnig . Han visar intresse för uppdragets alla delar. Från första inspektion, värdering till att slutföra med köpare och skriva kontrakt. Som person är han alltid lugn och trygg. Han är tålmodig i processen även om det inte alltid går som det va tänkt från början.

Magnus K

Han har alltid fått mig/oss att känna sig välkommen. Alltid glatt humör! Kommer definitivt kontakta honom först om det blir aktuellt med försäljning.

Torbjörn S

Toppklass speciellt i de känsliga kontakterna med min 90 åriga mor då hon sålde sitt hus som varit i familjens ägo i nästan 100 år och då han så varligt initierade det nya boendet i den lägenhet som han sålde. Toppklass. Torbjörn

Jörgen S

Patrik är en mycket hängiven och proffessionell mäklare som gör det där lilla extra för sina kunder, helt enkelt en kanonbra mäklare.

Anders H

Kunnig och trevligt bemötande(framför allt inte överdrivet trevlig)

Pär L

Patrik är alltid korrekt, nogrann och har en mycket ödmjuk framtoning. Därför ger jag honom mina bästa rekommendationer både när ni vill sälja och köpa fastighet/lägenhet