Anita Hellberg

Anita Hellberg

Anita Hellberg är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Anita Hellberg har varit registrerad mäklare sedan 1993-02. Anita Hellberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Anita Hellberg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

6 omdömen om Anita Hellberg

Sedan starten hos Reco 2014
Madeleine Å

Av flera mäklare som vi träffade inför försäljningen av vårt fritidshus var Anita Hellberg den absolut mest förtroendeingivande. Hon gav sig tid, var lyhörd och målmedveten och mycket kunnig med sin långa erfarenhet. Tog initiativ till en extra visning, som visade sig ge mycket gott resultat. Vi fick dessutom ett högt slutpris, långt över förväntningarna. Kan verkligen rekommendera Anita!

Anneli A

Anita Hellberg hade hand om en försäljning av lägenhet jag blev intresserad av i Vallentuna. Hon var mycket tillmötesgående och kontaktade mig både via mobil och mejl. Både professionell och trevlig.

Roine F

kunnig och professionell. Tydlig med hur försäljning går till. Kändes tryggt genom hela processen.

David G

Trevligt bemötande och professionell affär.

Margot T

Saklig och förtroendeingivande. Lätt att få kontakt med och i stort sett trevligt bemötande.

Magnus B

Anita Hellberg på Länsförsäkringar Mäklare i Vallentuna hjälpte oss med en husförsäljning. Försäljningen var tvungen att genomföras i mitten av december, värsta perioden på året att sälja hus berättade alla nära och kära. Anita såg till att boka in en riktig fotograf som kom och tog superfina bilder, vidare fick vi lite tips på saker att tänka inför en försäljning så som förbesiktning, försäkringar etc. Försäljningen blev lyckad. Alla parter blev glada och nöjda. Anita var även till stor hjälp vid kommande deklaration,...