Anita Hellberg
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 6 kunder tycker om Anita Hellberg

• Madeleine Å
    Av flera mäklare som vi träffade inför försäljningen av vårt fritidshus var Anita Hellberg den absolut mest förtroendeingivande. Hon gav sig tid, var lyhörd och målmedveten och mycket kunnig med sin långa erfarenhet. Tog initiativ till en extra visning, som visade sig ge mycket gott resultat. Vi fick dessutom ett högt slutpris, långt över förväntningarna. Kan verkligen rekommendera Anita! Läs mer
  • Anneli A
    Anita Hellberg hade hand om en försäljning av lägenhet jag blev intresserad av i Vallentuna. Hon var mycket tillmötesgående och kontaktade mig både via mobil och mejl. Både professionell och trevlig. Läs mer
  • kunnig och professionell. Tydlig med hur försäljning går till. Kändes tryggt genom hela processen. Läs mer
  • Trevligt bemötande och professionell affär. Läs mer
  • Saklig och förtroendeingivande. Lätt att få kontakt med och i stort sett trevligt bemötande. Läs mer
  • Anita Hellberg på Länsförsäkringar Mäklare i Vallentuna hjälpte oss med en husförsäljning. Försäljningen var tvungen att genomföras i mitten av december, värsta perioden på året att sälja hus berättade alla nära och kära. Anita såg till att boka in en riktig fotograf som kom och tog superfina bilder, vidare fick vi lite tips på saker att tänka inför en försäljning så som förbesiktning, försäkringar etc.
    Försäljningen blev lyckad. Alla parter blev glada och nöjda. Anita var även till stor hjälp vid kommande deklaration, det var bara att skriva under det hon hade räknat fram och lägga på lådan.
    Ska ni välja en mäklare i Vallentuna så måste jag rekommendera Länsförsäkringar, Anita Hellberg. Hon har levererat service från dag 1 fram tills nu (förra månaden bjöd LF oss på bio, 2år efter försäljningen)
    Stirra er inte blinda på byråer som har många objekt i luften - blir lätt opersonligt och du kommer bara känna dig orolig, osäker och obetydande.
    För mig är valet självklart vem som ska sälja mitt boende nästa gång: Anita Hellberg Länsförsäkringar Vallentuna.
    /Magnus Läs mer

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje