Elina Eriksson

Elina Eriksson

Elina Eriksson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Elina Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Elina Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 5.0. Elina Eriksson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

45 omdömen om Elina Eriksson

Sedan starten hos Reco 2018
Bengt P

Elina är den bästa ur alla perspektiv under 2 års letande efter rätt hus att köp. ELINA ÄR : NOGRAN PÅ LÄST OCH SAKLIG FAKTA BASARAD. PATOS OCH ETOS ÄR UTMÄRKT ENDA MÄKLARE JAG KAN REKOMMENDERA I NORTAN AV 9ST.

Bengt & Tina N

Sålt hus. Elina är strålande som mäklare, vänlig och har ett bra bemötande. Elina har levt upp till alla våra förväntningar. Ordning och reda. En ren solskenshistoria.

Hanna O

Fantastiskt trevlig person med en kanonservice!

Robin O

Vi har sålt en fastighet med Hjälp av Elina. Allt jag kan säga är att hon är grym på alla sätt! VILKEN SERVICE!

Tommy E

Har köpt en 3:a i färsna i Norrtälje och är väldigt nöjd med mäklaren som sålde lägenheten👍 Kan inte bli annat än högsta betyg.

Niclas A

Bra och proffsigt bemötande från första mötet och genom hela affären.

Alexander A

Elina hjälpa mig och min sambo att sälja våran lägenhet i Norrtälje. Direkt vid första bemötande så är hon väldigt trevlig och hjälpsam likaså genom hela försäljningsprocessen. Man märkte tydligt att hon är kunnig och trygg i sin roll som mäklare. Elina utförde ett utmärkt jobb med försäljningen av våran bostad. Rekommenderar starkt!

Mikael G

Mycket duktig tjej, hon kan sin sak

Charlie B

Fick hjälp med att sälja min lägenhet samt köp av ny. Bra och trevlig mäklare!

Johnny D

Vi har både köpt & sålt med Elina som mäklare. Vi är jättenöjda med henne, hon var strukturerad, trevlig & väldigt engagerad i alla frågor vi haft. Elinas engagemang & tillgänglighet var över våran förväntan & vi kommer anlita henne framöver & vi kommer rekommendera henne till våra vänner.