Elina Eriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 16 kunder tycker om Elina Eriksson

• Köpt ett fritidshus utanför Grisslehamn, Flisbergen. Förväntar mig saklighet, professionalitet och en vilja att ta tillvara båda parters perspektiv i köpet. En vilja att hitta lösningar och komma vidare utan att vara för "säljande" och tumma på sakligheten. Mäklaren Elina har varit extremt professionell med en hög servicenivå och tydlighet. En seriös mäklare som inger förtroende. Mvh Martin Bergqvist Läs mer
  • Köpte en lägenhet och är väldigt nöjd med Elina som mäklare. Tillmötesgående och hjälpsam. Klockrent. Läs mer
  • Hogge H
    Jag köpte en 3a på planetvägen samt sålde min lägenheten på tunvägen med hjälp av Elina, Jag och min flicka blev väldigt bra bemöta när vi kom på visningen av planetvägen, jag hade inte så mycket till förväntning då detta var mitt första köp via en mäklare på 10 år. Elina var fantastisk som kämpade hårt för att få personer intresserade utav min lägenhet som ja sålde på tunvägen, hon fixade även privatvisning för personer som inte kunde komma på visningen, vilket jag ser så mycket positivt, sammanfattning av det hela blir, kommer ja sälja lägenhet igen som är det Elina som får ta den uppgiften, hon gör ett fantastiskt jobb. Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Fick hjälp att sälja min lägenhe utav Elina och bemötes av ett väldigt seriöst, lyhört och engagerat bemötande utav Elina där hon hela tiden var väldigt professionell och hjälpsam, vilket resulterade i en god försäljning och en super smidig överlämning med riktigt bra service med det lilla extra. Grymt bra upplevelse med både Evelina och Länsförsäkringar där alla mina förväntningar om en snabb smidig affär uppfylldes. Läs mer
  • Sonja S
    Hon hjälpte oss på alla möjliga sätt, att sälja mors lägenhet. Till och med att hitta köpare till dem som ville köpa vår och sälja sin egen! Elina såg till att allt gick till på ett korrekt sätt. Jag är väldigt tacksam att det var Elina och ingen annan som var vår mäklare. Läs mer
  • Köpte min första bostad och är supernöjd med allt rätt igenom.
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Anders E
    Elina har agerat mycket professionellt vid försäljningen av min bostadsrätt. Allt har gått smidigt och kommunikationen har varit tydlig. Jag kan varmt rekommendera Elina som mäklare. Läs mer
  • Alexander N
    Vi köpte våran första lägenhet genom Elina, vi hade knappt några förväntningar eftersom vi inte vet hur allt går till. Elina snappade upp detta och blev som en mentor alla gånger man fastna i processer och behövde hjälp, hon är väldigt lyhörd och hjälpsam och vill få ut det bästa för köparen och säljaren. Hon har god kontakt med sina kunder vilket ger en säkerhet för båda parter. Vi är väldigt nöjda med vårat köp och med all hjälp vi har fått från Elina, Vi hoppas verkligen på att hon fortfarande jobbar inom samma yrke när vi behöver sälja! Läs mer
  • Clara T
    Sålt min bostad med Elina som mäklare.
    Väldigt positivt, trevlig och professionell. Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Elina Eriksson har sålt vår lägenhet i Elmsta. Vi är mycket nöjda med Elina och vårt samarbete. Elina är kunnig och entusiastisk och vi kan på det varmaste rekommendera henne.

M.Nordström
    K.Ahlberg Läs mer