Elina Eriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 23 kunder tycker om Elina Eriksson

• Daniel B skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2019-01-23

Elina var väldigt trevlig när hon kom hem till oss och förklarade väldigt bra hur allt skulle gå till. Hjälpsam med allt hade jätte högre betyg om de gick :) Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Johan B skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2019-01-21

Vi har köpt ett radhus i Rimbo, träffade mäklaren för första gången på visningen, hon var trevlig och kunnig!

Mäklaren hjälpte till med det mesta, och var nästan alltid tillgänglig, fick man inte tag på henne direkt, så hörde hon alltid av sig så fort hon kunde.

Det kändes väldigt tryggt och ha henne som mäklare!

MVH JOHAN Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Annica L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2019-01-21

Vi sålde vårt radhus i Rimbo och valde Elina då hon gav oss rätt känsla som mäklare.
    Väldigt bra bemötande, förklarade allt vi undrade över och gick igenom grundligt för oss som sålde för första gången.
    Toppen från start till mål. Läs mer
  • Linn L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2019-01-10

Elina Eriksson har under hela processen av försäljningen av vår bostadsrätt varit lättillgänglig, proffesionell och hon besitter mycket god kunskap inom sitt yrke.
    Elina har varit till stor hjälp och redan vid det första mötet haft ett bra bemötande samt givit relevant information till oss som säljare.
    Vi rekommenderar Elina till samtliga då hon alltid haft kunden i fokus samt är vi som säljare mycket nöjda med slutpriset av vår bostadsrätt. Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Linda L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2019-01-09

Har tillsammans med min sambo köpt en 4a i Norrtälje. Detta är vårat första gemensamma köp och vi har känt oss väldigt trygga med Elina som mäklare. Hon har gett ett proffsigt och mycket trevligt intryck. Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Kevin E skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2019-01-08

Har sålt en 4:a på domherrevägen 14a och har fått ett grymt bemötande från första mötet! Vi har fått svar på alla funderingar vi har haft!
    Vi va lite osäkra på förväntningarna vi skulle ha men resultatet blev mycket mer än väntat och det efter ett gediget jobb från Elina! Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2018-12-18

Jag hade Elina Eriksson som mäklare när jag köpte en bostadsrätt i Norrtälje. Från att jag kontaktade henne från dag 1 har hon bemött och uppträtt som det proffs hon är.

Noggrann,ärlig,återkopplande,informativ,serviceminded,en vänlig & trevlig attityd,tar sitt jobb & roll på allvar,ödmjuk och rak.Kan och förstår bostadsmarknaden...jag har bara det bästa att säga om Elina Eriksson på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje.

Som kund kommer man i goda händer och jag är mycket mycket nöjd att jag fick en 100 % dedikerad och kunnig yrkesmänniska till hjälp i mitt köp av bostadsrätt.

Jag rekommenderar Elina mycket varmt till de kunder som vill anlita henne.

Norrtälje 18/12-2018

Med vänlig hälsning
    Mats Larsson Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Martin B skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2018-12-16

Köpt ett fritidshus utanför Grisslehamn, Flisbergen. Förväntar mig saklighet, professionalitet och en vilja att ta tillvara båda parters perspektiv i köpet. En vilja att hitta lösningar och komma vidare utan att vara för "säljande" och tumma på sakligheten. Mäklaren Elina har varit extremt professionell med en hög servicenivå och tydlighet. En seriös mäklare som inger förtroende. Mvh Martin Bergqvist Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Frida W skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2018-12-16

Köpte en lägenhet och är väldigt nöjd med Elina som mäklare. Tillmötesgående och hjälpsam. Klockrent. Läs mer
  • Hogge H
    Hogge H skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2018-12-14

Jag köpte en 3a på planetvägen samt sålde min lägenheten på tunvägen med hjälp av Elina, Jag och min flicka blev väldigt bra bemöta när vi kom på visningen av planetvägen, jag hade inte så mycket till förväntning då detta var mitt första köp via en mäklare på 10 år. Elina var fantastisk som kämpade hårt för att få personer intresserade utav min lägenhet som ja sålde på tunvägen, hon fixade även privatvisning för personer som inte kunde komma på visningen, vilket jag ser så mycket positivt, sammanfattning av det hela blir, kommer ja sälja lägenhet igen som är det Elina som får ta den uppgiften, hon gör ett fantastiskt jobb. Läs mer

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Fredrik Jöngren