Fredrik Jöngren
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 182 kunder tycker om Fredrik Jöngren

• Malin C
    Malin C skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2019-02-10

Fredrik skötte försäljningen av vårat hus, vi är väldigt nöjda med allt! Alltid tillgänglig, svarar snabbt på mail och telefon. Trevligt och proffsigt bemötande!
    Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2019-02-10

Vi sålde vårt hus med Fredrik som mäklare. Han är oerhört noggrann, påläst om objektet och en skicklig säljare. Vi är mycket nöjda med Fredriks insats och rekommenderar honom varmt till alla som går i säljetankar!
    /Robert och Johanna Läs mer
  • Per H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2019-02-07

Fredrik Jöngren hjälpte oss med försäljningen av vår fastighet. Fantastiskt bra service och har alltid konkreta svar på frågor och funderingar som hjälpte oss navigera rätt hela vägen till försäljningen var klar. Vi har även fått mycket värdefull hjälp efter försäljningen med att förbereda siffror för deklarationen. Stort tack till Fredrik! Läs mer
  • Lars-Göran M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2019-01-14

Vi har köpt en villa i Norrtälje.
    Allting fungerade perfekt och vi blev väldigt väl bemötta av mäklaren.
    Alla förväntningar vi hade före köpet infriades. Läs mer
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2019-01-13

Vi kände att vi fick svar och hjälp med allt då vi sålde våran fastighet. Vi kände oss trygga hela vägen. Läs mer
  • Mia C
    Mia C skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2018-11-18

Vi mötte Fredrik på en husvisning, han stod i dörren och tog emot alla spekulanter, samtidigt som han var väl påläst om objektet och kunde svara på många frågor. Han gav oss ett väldigt professionellt intryck och därför var han ett självklart val av mäklare när vi sedan ville sälja vårt hus. Fredrik var alltid tillgänglig vid frågor och informerade oss kontinuerligt under hela försäljningsprocessen. Försäljningen gick fort och innan visning var vårt hus sålt. Vi rekommenderar att anlita Fredrik som mäklare vid försäljning av bostad. Läs mer
  • Malin O skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2018-06-20

Jag har köpt ett radhus, blev bra bemött och fick snabba svar Läs mer
  • Jessica W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2018-06-18

Vi har sålt en sommarstuga.
    Fredrik var väldigt profesionell i sitt bemötande. Alla oklarheter reddes ut snabbt och effektivt.
    Hade höga förväntningar vilket infriades.

Fredrik är noggrann & lyssnar på kundens önskemål. Lyckades även få till avslut på ett snabbt sätt. Kan starkt rekommendera Fredrik. Läs mer
  • Anders S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2018-06-18

Fredrik var snabb och lyhörd och fixade så det vart smidig övergång för alla inblandade parter. Hade svaren på frågor och ordning på alla dokument, det vara bara att signa och få nycklar. Kompetent kille som jag gärna anlitar i framtiden och kan rekommendera. Läs mer
  • Anne W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

2018-06-17

Ett fritidshus på Vätö, skogstomt, ingen lyx men väl fungerande. Nära havet med lugnt läge.

Fredrik bemötte oss mycket väl under hela processen. Det första intrycket som var mkt positivt bestod. Han är proffsig, klok o förtroendeingivande.

Snabb försäljning och till en bra köpare.

På grund av oss dröjde försäljningen till april 2018, vår första kontakt ägde rum i slutet av augusti 2017. Fredrik var mkt vänlig, tillmötesgående och tålmodig, men oxå bestämd. Det visade sig att försäljningen skedde vid exakt rätt tillfälle och att resultatet blev ännu bättre än Fredrik hade förutspått.
    Vi kommer att rekommendera Fredrik och Länsförsäkringar varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje