Daniel Hegethorn

Daniel Hegethorn

Daniel Hegethorn är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö

Daniel Hegethorn har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Hegethorn har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

41 omdömen om Daniel Hegethorn

Fredrik H

Jag har flera gånger anlitat Daniel Hegethorn, och han har alltid lyckats få min bostad såld snabbt till ett bra pris.

Karin B

Väldigt hjälpsam och tydlig med processen

Fredrik M

Daniel är väldigt trevlig och proffsig i sin roll som mäklare. Jag är mycket nöj med Daniels jobb.

Eva J

JAG FICK ETT BRA BEMÖTANDE OCH ÄR NÖJD.

Jan H

Allt fungerade bra. Känns seriös.

Gustav B

Jag tycker han var väldigt sympatisk och trevlig. Han såg till mina önskemål och tipsade mig när saker som han trodde skulle vara i mitt intresse kom upp. Han var tydlig när det kom till all information jag sökte och all information jag kunde tänkas behöva. Jag är väldigt nöjd med honom som mäklare och använder mig mer än gärna av honom igen om jag skulle vilja byta boende.

Per-olof C

Daniel har ett gott bemötande och visar en god kunnighet om objektet som vi köpte.

Mats R

Jag tycker att han har skött uppgifterna kring min försäljning på att mycket bra sätt. Han har varit lätt att få tag på samt också kunnat ge en snabb respons på mina frågor.

Lennart O

Strålande trevligt professionellt

Anton C

Har givit mitt förtroende till Daniel flera gånger. Han är en jäkligt duktig och driven mäklare som gör sitt yttersta för kundens skull