Jonas Persson

Jonas Persson

Jonas Persson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö

Jonas Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.6. Jonas Persson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

26 omdömen om Jonas Persson

Elin L

Jag är väldigt nöjd med Jonas. Han var ödmjuk och hjälpsam och fanns lättillgänglig vid frågor som rörde allt kring lägenheten samt köpet av min första lägenhet. Jag skulle varmt rekommendera Länsförsäkringar just för att jag hade en sådan bra upplevelse med Jonas som mäklare.

Jens A

Trevligt bemötande. Snabb kommunikation och återkoppling.

Barbara S

Jonas är en kunnig person och verkligen var 100% engagerad i förmedlingsuppdraget.

Carlotta F

Jag fick ett väldigt trevligt intryck av Jonas, vänlig och inte överdriven, kändes äkta.

Anders W

Trevlig, kunnig, inte påstridig

Christoffer H

Vi fick ett vänligt och professionellt bemötande. Det har under hela samarbetet varit en öppen attityd och tillgängligheten har varit över förväntan. Jonas är social och vänlig, pratar om vardagen och fritid på ett sätt som för en säljare ger skapar god kontakt med kunden. Vi är väldigt nöjda.

Irene F

Korrekt, tydlig och sympatisk.

Mattias V

Jonas är en mäklare som är mycket lätt att att ha och med med ett mycket professionellt bemötande i alla lägen. Han är genuin, tillgänlglig och ser till uppgradsgivarens bästa utan att för den delen göra avkall på spekulantens upplevelse. Det som saknas för att få full pott handlar snarare om Länsfasts potentiell att utveckla sin webbplattform och sitt spekululantregister. Jag har, och skulle absolut kunna rekommendera Jonas tjänster igen till både vänner och bekanta!

Carlotta N

Sympatisk trovärdig och tillgänglig under hela processen, kändes bra hela vägen.

Svar från Jonas Persson

Kul att du är nöjd. Vi ses på tillträdet :)

Louise W

Jonas Persson är en mycket trevlig och kunnig mäklare. Han bryr sig verkligen om sina kunder. Omtänksam. Sänder mail med jämna mellanrum och uppdaterar värdet på lägenheten, vilket är trevligt.

Svar från Jonas Persson

Tack för dom fina orden Louise :) Bara att du ringer om du har några funderingar.