Oscar Eriksson

Oscar Eriksson

Oscar Eriksson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö

Oscar Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.8. Oscar Eriksson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

13 omdömen om Oscar Eriksson

Ingrid K

Vi anlitade Oscar och blev imponerade av hans engangemang från första gången vi träffade honom och han var lika passionerad för sitt jobb genom hela sälj-processen. Han har varit hjälpsam, ärlig och lojal och efter att ha träffat många andra mäklare skulle vi absolut anlita honom igen om tillfälle gavs.

Satu L

Vi valde Oscar för hans professionalitet och ett vänligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera honom och vi själva kommer att anlita honom om vi behöver en mäklare i framtiden.

Linn W

Fantastisk mäklare som levererade bästa möjliga resultat! Bättre fastighetsmäklare än Oscar går inte och hitta!

Lennart E

Denna mäklare är den bästa jag mött framåt kreativ gnistan att kunna fullfölja en affär detta talar jag som erfarenhet som säljare företagare försäljningschef i 45 års erfarenhet jag rekommenderar denna kille han kommer att gå långt i denna bransch tack lennart

Marianne L

mäklare vid min dotters lägenhetsköp

Anders H

Mötet och försäljningen gick kanon. Bra feedback och förslag. Minus får jag säga är att den lovade hjälpen vid deklarationen uteblev

Svar från Oscar Eriksson

Hej Anders, kul att höra att försäljningen gick smidigt, det var kul att få hjälpa dig med din försäljning! jag har inte fått något underlag ännu på din deklaration men skicka över det så hjälper jag dig på direkten :)! Mvh Oscar Eriksson

Ted H

Oscar är riktigt duktig och jag är väldigt nöjd med all hjälp jag har fått från honom, inte bara med försäljningen utav min lägenhet utan han hjälpte mig mycket med att hitta en ny bostad även fast vi inte köpte den av honom eller av mäklarfirman han representerar. Vill ni ha en riktigt grym och engagerad mäklare så ska ni absolut välja honom, han sålde min lägenhet till högsta försäljningspriset i området.

Elma B

Han var mycket vänlig och gav tydlig information under och efter besöket.

Nicklas L

Bra och informativ mäklare med personlighet. Lyhörd och angagerad både för oss och köpare.

Pia E

Mottagen med respekt och lyhördhet. Fick förtroende för Oscar. Intrycket att vara erfaren mäklare trots sin unga ålder. Känner mig så nöjd.