Marcus Löwenhoff

Marcus Löwenhoff

Marcus Löwenhoff är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Marcus Löwenhoff har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Marcus Löwenhoff har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-01 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.7. Marcus Löwenhoff har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

135 omdömen om Marcus Löwenhoff

Sedan starten hos Reco 2013
Kawa W

Vi sålde vår tvåa i Solna då krisen tydligen skulle vara som värst. Marcus sålde ändå för rekordpris i föreningen. Har pratat och mött många mäklare genom åren men Marcus är nog unik. Han kunde mer om föreningen än vad jag själv visste som hade bott där i 11 år. Professionell, kunnig och har en ton som är av det mest ödmjuka slaget. Hade hört av många om hur duktig han var innan jag tog kontakt och han levde verkligen upp till förväntningarna och mer därtill. Jag skulle nog säga att Marcus är den absolut bästa mäklaren...

Viktor C

Marcus skötte försäljningen av vår lägenhet i Solna och vi har bara positivt att säga. Rak, ärlig, kunnig och mycket professionell.

Susanne C

Marcus sålde min trea i Huvudsta och jag var mycket nöjd med hans insats. Bemötandet jag fick var vänligt, professionellt och tillmötesgående. Det märktes att Marcus hade god kännedom om den lokala marknaden då jag fick en realistisk värdering och vi hade en bra dialog kring upplägg av annons, utgångspris och visningar. Jag uppskattade särskilt den smidiga kommunikationen med Marcus, han höll mig informerad och inkluderad i den utsträckning som jag önskade och genomförde hela uppdraget snabbt och smidigt.

Ludvig I

Mycket bra bemötande, kunnig och proffsig. Högsta betyg!

Lotta S

Jag har sålt min bostad. Innan försäljningen har jag varit på flera visningar där Marcus varit mäklare och fick då mycket gott intryck av Marcus som mäklare. Han är mycket kunnig och mycket trevlig samt informerar vad som kommer att ske vid försäljningen av min bostad. Jag är mycket nöjd och har rekommenderat honom till nära vänner om de ska sälja/köpa bostad. Fick också hjälp på kontoret i Solna inför deklarationen. Toppenkille!

Ted N

Sålde vårat radhus i Solna. Vi upplevde Marcus som en trevlig, påläst och seriös mäklare som resulterade i att vi fick betalt över förväntan för huset.

Sigrid S

Klok, kunnig, seriös och med stor kännedom både om marknaden men även stor människokännedom

Amila R

Fick hjälp att sälja lägenhet i Solna. Fick ett mycket bra bemötande av Marcus. Mycket kunnig och alltid snabb på att svara.

Jan H

Snabb affär. Mycket bra kontakt med kontoret i Solna

Päivi H

Försäljningen av vår bostad fungerade väldigt smidigt! De önskemål vi hade blev tillgodosedda och Marcus var väldigt kunnig och proffetionell vilket gjorde att vi kände oss trygga och väl omhändertagna genom hela processen.