Johan Vikström

Johan Vikström

Johan Vikström är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Johan Vikström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Vikström har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

50 omdömen om Johan Vikström

Sedan starten hos Reco 2015
Kristian Y

Köpt lägenhet i Vällingby. Johan hade ett bra bemötande redan vid första visning. Han var också tålmodig och förklarade allt på ett lätt sätt som gjorde oss som förstagångsköpare väldigt bekväma

Petra J

Sålde en bostadsrätt. Glad och lättsam person.

Elin E

Johan var trevlig, duktig och proffsig när han hjälpte oss att sälja vårt radhus. Vi kände oss mycket trygga rakt igenom hela processen och fick svar på alla våra frågor.

Sven E

Johan hjälpte oss att sälja vårt hus i Spånga. Det såldes innan visning och till det pris vi hade önskat. Han har bra koll på området, vet vilka priser som är rimliga och är oerhört trevlig att jobba med. Han är trygg, seriös och följer Mäklarförbundets alla riktlinjer så det blir en trygg affär både för köpare och säljare.

Ragnhildur H

Sålt bostadsrätt för dödsbo. Mycket bra bemötande och bra hjälp med olika frågor. Nöjd med hela processen.

Karl Abdur Ö

Trevlig mäklare som sålde våra villa till ett tillfredställande pris och på ett proffsigt sätt. Vi rekommenderar er gärna till andra.

Max H

Trevlig och seriös mäklare. Absolut ingen lirare. Helt enkelt pålitlig.

Malin Ö

Trevlig informativ och tillmötesgående på ett nya sätt.

Elin N

Bra bemötande, trevlig, kunnig, villig att dela med sig information, hjälpsam.

Christian K

Johan är super! Återkopplar snabbt och är verkligen inkännande om vilka behov man har. Han känns som en väldigt bra och naturlig länk mellan köpare och säljare. Rekommenderar honom skarpt! Sen så är han ju Dalmas också vilket alltid är ett extra plus :-)