Anneli Strandberg
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 40 kunder tycker om Anneli Strandberg

• Jag fick ett fantastiskt bemötande av Anneli under hela tiden. Från första kontakt till den sista. Fick besked vad som hände under hela budgivningen. Trevligt bemötande när kontraktet skulle skrivas på av köparen. Läs mer
  • Mitt omdöme om Anneli Strandberg på Länsförsäkringar är utomordentligt bra. För andra gången anlitade jag henne och hon överträffade mina förväntningar igen. Förra gången slog hon rekord på priset och det gjorde hon även nu. Det är fler saker än själva slutpriset som gör att jag rekommenderar henne, hon hade även en styling firma som med råge lönade sig att anlita – dom fixade allt ”tom blommor”. Hon håller en uppdaterad kring budgivningen tar även hand om köparen och säljaren efter själva affären. Jag hävdar att Anneli är den bästa mäklaren i Täby med omnejd.

// Jens Malmberg Läs mer
  • Upplevde henne som mycket kunnig och duktig. Läs mer
  • Seriös, förtroendeingivande och grundlig.
    Mycket bra! Läs mer
  • Jag har blivit korrekt och vänligt bemött och har fått de underlag jag efterfrågat. Anneli är snabb och det uppskattas.

Jag tycker att standard för alla era visningar av bostadsrätter ska vara att årsredovisningar finns redan vid visningen.

Annars jättebra. Ser fram emot själva övertagande. Läs mer
  • Vi upplevde Annelie som mycket kunnig, ambitiös, seriös och mycket sympatisk.
    Annelie är värd högsta betyg.

Gudrun och Lars Wiklund Läs mer
  • Vi har flyttat många gånger och därmed mött många mäklare. Ingen av de tidigare har nått upp i Anneli's klass: hon kunde marknaden, var bra på att förmedla sin uppfattning och lyssna på oss och resultatet var vi mkt nöjda med. Vi kommer att rekommendera Anneli till våra vänner som ska sälja.
    {\field{\*\fldinst{HYPERLINK "http://66.media.tumblr.com/f752a691883909fdf39c3b1651e0e509/tumblr_oaglnfDYkE1uytmoyo10_500.jpg"}}{\fldrslt
    \f0\fs39\fsmilli19565 \cf2 \expnd0\expndtw0\kerning0
    \outl0\strokewidth0 \strokec2 }}\pard\pardeftab720\partightenfactor0

\f0\fs39\fsmilli19565 \cf0 \expnd0\expndtw0\kerning0
    \outl0\strokewidth0 \strokec3 \
    \pard\pardeftab720\partightenfactor0

\fs32 \cf0 \cb3 \strokec3 \
    } Läs mer
  • Anneli är driven, lyhörd och har en social kompetens i mötet med kunderna.Hennes lokala kännedom och nätverk gör att hon snabbt kom igång med projektet. Hon levererade på uppsatta förväntningar och mål med försäljningen. Läs mer
  • Annelie jobbar mkt strukturerat och seriöst. Hon ger ett trevligt bemötande och är alltid tillgänglig för frågor. Hon följer upp på det hon lovar och jag kan verkligen rekommendera att anlita henne som mäklare. Läs mer
  • Mycket trevlig och kunnig mäklare! Alltid med ett vänligt bemötande, snabb återkoppling och allmänt proffsig!
    Att sälja sin bostad är en stor och viktig affär, och vi är glada över att ha haft Anneli som hjälpt oss med detta. Allt har fungerat utmärkt och vi kan starkt rekommendera henne till andra som går i säljtankar. Läs mer

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Mattheus Hanna