Anneli Strandberg

Anneli Strandberg

Anneli Strandberg är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Anneli Strandberg har varit registrerad mäklare sedan 2008-04. Anneli Strandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.6. Anneli Strandberg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

44 omdömen om Anneli Strandberg

Sedan starten hos Reco 2014
Marie C

Anneli är effektiv, engagerad och förstående som mäklare!

Anders B

I samband med försäljning av vår villa i Täby gjorde Anneli Strandberg en strålande insats och bidrog därutöver till en effektiv, enkel och trevlig upplevelse i samband med kontraktsskrivning och tillträde för de nya ägarna! Stort tack Anneli för gott arbete! Varmaste hälsningar Marita & Anders Benteby

elin h

Vi sålde vår lägenhet med Anneli, allt gick superbra trots osäker marknad. Anneli hade stenkoll på allt, vilken känns tryggt i en stor privat bostadsaffär.

Anneli S gillar detta
Gunilla E

Annelie är en mkt kompetent, skicklig och snabb mäklare även när situationen blir blir komplicerad och om det inte går så lätt att sälja. Mvh Gunilla Enfors

Brith F

Jag fick ett fantastiskt bemötande av Anneli under hela tiden. Från första kontakt till den sista. Fick besked vad som hände under hela budgivningen. Trevligt bemötande när kontraktet skulle skrivas på av köparen.

Jens  M

Mitt omdöme om Anneli Strandberg på Länsförsäkringar är utomordentligt bra. För andra gången anlitade jag henne och hon överträffade mina förväntningar igen. Förra gången slog hon rekord på priset och det gjorde hon även nu. Det är fler saker än själva slutpriset som gör att jag rekommenderar henne, hon hade även en styling firma som med råge lönade sig att anlita – dom fixade allt ”tom blommor”. Hon håller en uppdaterad kring budgivningen tar även hand om köparen och säljaren efter själva affären. Jag hävdar att Anneli är den bästa mäklaren i Täby med omnejd. // Jens Malmberg

Bengt-åke S

Upplevde henne som mycket kunnig och duktig.

Lars Anders Torsten P

Seriös, förtroendeingivande och grundlig. Mycket bra!

Mikaela F

Jag har blivit korrekt och vänligt bemött och har fått de underlag jag efterfrågat. Anneli är snabb och det uppskattas. Jag tycker att standard för alla era visningar av bostadsrätter ska vara att årsredovisningar finns redan vid visningen. Annars jättebra. Ser fram emot själva övertagande.

Larsa W

Vi upplevde Annelie som mycket kunnig, ambitiös, seriös och mycket sympatisk. Annelie är värd högsta betyg. Gudrun och Lars Wiklund