Martin Ibrahim

Martin Ibrahim

Martin Ibrahim är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Martin Ibrahim har varit registrerad mäklare sedan 2017-10. Martin Ibrahim har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Ibrahim har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

15 omdömen om Martin Ibrahim

Sedan starten hos Reco 2018
DELIA N

Jag kan med gott samvete inte rekommendera Martin Ibrahim som mäklare. Jag valde Martin pga han var med mig redan från det att jag köpte min lägenhet vid ombildning och kände att jag ville vara lojal. Ett misstag jag ångrar och som kostat mig en massa pengar. Under 3 månader som jag hade anlitat Martin som min mäklare tycker jag inte att han gjorde ett bra jobb nog. Han höll i visning varje söndag i 3 månader och flesta av dem gånger så hade han inga möjliga köpare på visning. Jag upplevde att Martin sade det man ville...

KARIN C

Vi kan varmt rekommendera Martin Ibrahim som mäklare. Han har utfört sitt säljuppdrag energiskt och effektivt både när det gäller uppföljning av visningar och kommunikation med oss, samtidigt är han också en vänlig och lyhörd person.

PETER JOHANNES H

Jag kan varmt rekommendera Martin. Han skötte min lägenhetsförsäljning strålande.

ANDREAS G

Så kunnig och professionell. Fick bra kontakt med en gång och han såg till att man var med hela vägen. Kan varmt rekommenderas!

Kristina L

Engagerad, professionell och trevlig! Kan varmt rekommendera Martin för alla som ska köpa sin bostad!

Enn Uno K

Jag kan definitivt rekommendera Martin Ibrahim. Han har agerat professionellt och hållit oss fortlöpande informerade under hela (den mycket snabba) säljprocessen!

Madeleine K

Engagerad, professionell och trevlig! Kan varmt rekommendera Martin för alla som ska sälja sin bostad!

Felicia L

Martin är mycket kunnig, engagerad och pedagogisk. Vi hade en kontinuerlig kontakt i hela processen och han var mycket behjälplig!

Erik M

Martin är en professionell, engagerad, trevlig och duktig mäklare som mycket väl uppfyllde mina förväntningar. Rekommenderas varmt!

Sofie A

Engagerad och effektiv mäklare. Martin sålde min lägenhet snabbt och till ett bra pris.