Mattheus Hanna

Mattheus Hanna

Mattheus Hanna är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Mattheus Hanna har varit registrerad mäklare sedan 2013-03. Mattheus Hanna har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 126 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattheus Hanna har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Täby som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

126 omdömen om Mattheus Hanna

Sedan starten hos Reco 2013
LUDVIG W

Kan vart rekommendera Matteus som mäklare! Professionell, engagerad och trevlig. Har både köpt och sålt genom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby och känner mig trygg i rollen som både köpare och säljare när man har med dem att göra.

Sean G

Otroligt engagerad mäklare som driver affären i högt tempo med en säljande och samtidigt ödmjuk inställning. Bara positivt!

Katarina K

Förväntningarna efter första mötet var att det inte skulle vara svårt att sälja lägenheten. Vi fick uppfattningen att det skulle gå lätt. Självklart förstår vi att det kan slå olika. Däremot så uppskattar vi att mäklaren hela tiden höll oss informerade - även i de fall det kanske inte fanns så mycket att informera om.

Michael F

Sålt bostad. Trevlig och bemötande + driven. Samarbetet var bra gemensamt och vi kom i mål till slut.

Niklas M

Pålitlig, proffsig och levererar! Mina försäljningar har varit felfria. Kan verkligen rekommendera Matteus!

ronny s

Mycket bra mäklare, ödmjuk, pålitlig och engagerad!

Anna M

Mattheus är alltid glad och engagerad. Han lyckades sälja min lägenhet trots en svag marknad. Han gör alltid ett fantastiskt jobb! Otroligt bra mäklare!

Robin S

Jag har flyttat runt en del under mitt liv och kan utan tvekan säga att Mattheus Hanna är den skickligaste mäklaren jag stött på. Han är enormt pålitlig och man märker verkligen att han brinner för sitt yrke. Apropå att han levererade över min förväntan när han sålde min lägenhet så rekommenderade jag honom vidare till familj och vänner där han också sålde för rekord. Kan starkt rekommendera denna toppmäklare!

Caroline H

Toppenbra! Allt gick smidigt till och jag fick löpande information om precis allting. Återkopplar alltid och är ett proffs på Täby verkligen. Nästa gång det är dags att sälja hoppas jag att Mattheus jobbar som mäklare fortfarande.

Johan A

Gjorde det som förväntades, agerade trevligt och vänligt.