Rima Senkal

Rima Senkal

Rima Senkal är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Rima Senkal har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Rima Senkal har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.9. Rima Senkal har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett spännande och flexibelt jobb där man dagligen får träffa många olika människor. Jag tycker dessutom att det är fantastiskt kul med försäljning och att hjälpa mina kunder med deras livs största affär!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Oavsett vilken marknad som råder ser jag till att skräddarsy den bästa lösningen utifrån ditt läge och din bostad. Min ambition är att alltid arbeta på det sätt som skapar trygghet för dig men också för att du ska få bäst betalt för din bostad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en utpräglad tävlingsmänniska och har ett genuint intresse för mitt yrke. Jag är fullt medveten om att framgång enbart nås genom hårt arbete och därför lägger jag ner min själ i min roll som fastighetsmäklare.

91 omdömen om Rima Senkal

POURIYA P

Rima är väldigt lyhörd, affärsmässigt, transparent och även pedagogisk med detaljer kring säljprocessen. I mitt fall tog det flera månader sen jag anlitade henne preliminärt och hade min lägenhet fotograferad tills jag bestämde mig att lägga upp annonsen. Jag fick stöd från henne under hela resan och när jag visade klartecken då gick det väldigt fort och smidigt med visningarna och försäljningen. Jag rekommenderar henne starkt!

Jenna A

Har köpt en bostad, allt kändes självklart och rima var jordnära och lugn och fick inte alls känslan av att hon var mäklare och försökte sälja på mig något.

Oscar E

Jag och min blivande sambo köpte vår första bostadsrätt tillsammans genom Rima! Toppenbra bemötande från Rima som ger bra förtroende! Rekommenderas starkt och vi kommer göra framtida affärer via ”Länsfast” & Rima 👍🏻

Anton  N

Rima är väldigt engagerad och professionell. Hon ger ett bra intryck och jag är väldigt nöjd med affären.

Oscar Ö

Riktigt proffsig i sitt bemötande och väl förberedd i alla steg i försäljningen av våran lägenhet

Caroline L

Mycket lyhörd, omtänksam och kunnig.

Patrik E

Jag kom i kontakt med Rima på visning för ett objekt jag initialt var intresserad av, då det visade sig att just det objektet inte uppfyllde mina behov så föreslog Rima ett annat kommande objekt för mig. Det blev en snabb och mycket smidig affär. Jag är väldigt nöjd. Jag upplevde Rima som vänlig, väldigt lyhörd, professionell, påläst och väl tillgänglig för frågor och svar. Jag kan verkligen rekommendera Rima ur en köpare perspektiv. Jag kan tänka mig att hon är minst lika bra ur en säljare perspektiv.

GILDA T

Rima är en målinriktad mäklare då hon vet vad exakt hon ska göra för att kunna sälja lägenheten på bästa sätt, hon är en ansvarsfull kvinna och även trevlig o positiv som person.

Matilda A

Rima är målinriktad och har mycket god lokalkännedom. Rekommenderar varmt!

Magnus L

Vi sålde en 2:a i Täby. Rima hjälpte till med försäljningen på ett mycket bra sätt, trots att vi sålde i skakiga tider! Rekommenderas!