Rima Senkal
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett spännande och flexibelt jobb där man dagligen får träffa många olika människor. Jag tycker dessutom att det är fantastiskt kul med försäljning och att hjälpa mina kunder med deras livs största affär!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Oavsett vilken marknad som råder ser jag till att skräddarsy den bästa lösningen utifrån ditt läge och din bostad. Min ambition är att alltid arbeta på det sätt som skapar trygghet för dig men också för att du ska få bäst betalt för din bostad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en utpräglad tävlingsmänniska och har ett genuint intresse för mitt yrke. Jag är fullt medveten om att framgång enbart nås genom hårt arbete och därför lägger jag ner min själ i min roll som fastighetsmäklare. Läs mer

Läs vad 58 kunder tycker om Rima Senkal

• 2019-01-04

Rima hjälpte mig sälja min 1a i Täby efter rekommendation från annan mäklare. Hon var otroligt snabb, kunnig, smidig och professionell. Väldigt bra återkoppling och lätt att diskutera/ bolla med. Hon lyssnade på mig som säljare löpande under hela försäljningen och tog mina önskningar i beaktande hela vägen, hittade rätt köpare och gav mig tips och råd genom hela processen. Jag vet att hon har många uppdrag samtidigt men hon gav känslan av att man var hennes enda kund, otroligt snyggt skött! Kunde inte vara nöjdare och rekommenderar henne mer än gärna! Läs mer
  • 2018-12-06

- Vi anlitade Rima vid försäljniingen av vår bostadsrättslägenhet vid Täby Centrum.

- Vi blev bemötta på ett trevligt och positivt sätt.

- Bland flera olika mäklarföretag valde vi Länsförsäkringar Fastighetsförmedling för Rimas entusiasm och frammåtanda.
    Det visade sig att vi gjort ett klokt val. Rima gav oss hela tiden uppdatering på vad som skulle ske och feed back på vad som skett. Vi hade bara positiva samtal under hela säljprocessen.

Rima är en stor tillgång för Länsförsäkringar Fastighetsförmedling. Vi är mycket nöjda med hennes arbete och kan ge henne våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2018-11-16

Rima Senkal är bra att fatta beslut och hjälp med förslag när jag behövde sälja min lägenhet. En mycket effektiv person. Läs mer
  • 2018-11-01

Rima är en fantastisk mäklare som överträffade alla våra förväntningar, Tydlig information, bra återkoppling. Läs mer
  • 2018-10-21

Kan varmt rekommendera Rima!
    Med sin profession och sitt engagemang kände jag helt trygg genom hela affären. Hon var kunnig, insatt i både område och förening, bra att bolla tankar med och kunde ge handfasta råd. Pigg och på tå! Läs mer
  • 2018-10-08

Rima Senkal har, trots trög marknad verkligen gått in helhjärtat i detta projekt och vi anser att hon gjort sitt yttersta för att sälja vår bostad inte bara för bästa pris utan även till rätt person. Vi hade höga krav och förväntningar som vi absolut tycker att hon levt upp till.

Kan starkt rekommendera Rima Senkal som mäklare. Läs mer
  • Carolina D

2018-09-08

Köpte på Marknadsvägen. Rima var lugn, profetionell, säker och förklarade bra. Läs mer
  • 2018-09-02

Vi sålde ett radhus med Rima. Hon överträffade våra förväntningar både vad det gällde slutpriset och servicen. Det här är en mäklare som gör det lilla extra för att överträffa dina förväntningar. Hon är påläst, positiv, full med energi, proffsig och har ett härligt befogat självförtroende. Läs mer
  • 2018-08-25

Rima sålde min lägenhet 2018. I en osäker marknad lyckades hon få ett fantastiskt slutpris. Hon är professionell, engagerade och möter säljare och köpares behov på ett brilliant sätt. Jag är supernöjde med processen från första möte till kontrakt. Jag rekommenderar henne verkligen! / Erica Läs mer
  • Mark M

2018-08-10

Rima Senkal har med sin otroliga sociala förmåga och engagemang fått ytterligare en nöjd kund!

Då vi hade köpt ett större boende pga tillökning bokade vi in ett möte med Rima och redan efter 2 minuter insåg jag och min fru att denna trevliga tjej var rätt mäklare för att sälja våran 2rummare på Örnstigen i Täby.

Rima har väldigt mycket energi och det märks tydligt att hon är hungrig och brinner för hennes yrke. Rima ringde och talade om vad som hände kring försäljningsprocessens alla steg och höll oss ständigt uppdaterade. Vi är övertygade att hennes sett att göra detta på och hennes tydlighet är något utöver det vanliga!

Rima är helt klart en tävlingsmänniska och detta visade sig då hon lyckades sälja vår lägenhet till ett högre pris än vad vi först trodde vi skulle få (vi hade följt marknaden en längre tid och hade god koll på vad vi borde få) hon överträffade våra förväntningar med råge!

Jag rekommenderar verkligen Rima Senkal till alla mina vänner och bekanta! Jag är mer än nöjd och hoppas Rima jobbar kvar som mäklare ett bra tag i Täby!

Tack Rima!

Mark med familj. Läs mer