Rima Senkal

Rima Senkal

Rima Senkal är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Rima Senkal har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Rima Senkal har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.9. Rima Senkal har haft 0 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett spännande och flexibelt jobb där man dagligen får träffa många olika människor. Jag tycker dessutom att det är fantastiskt kul med försäljning och att hjälpa mina kunder med deras livs största affär!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Oavsett vilken marknad som råder ser jag till att skräddarsy den bästa lösningen utifrån ditt läge och din bostad. Min ambition är att alltid arbeta på det sätt som skapar trygghet för dig men också för att du ska få bäst betalt för din bostad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en utpräglad tävlingsmänniska och har ett genuint intresse för mitt yrke. Jag är fullt medveten om att framgång enbart nås genom hårt arbete och därför lägger jag ner min själ i min roll som fastighetsmäklare.

Försäljningar

Läs vad 88 Läs vad Rima Senkal

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte