Johan Hjalmarsson

Johan Hjalmarsson

Johan Hjalmarsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Johan Hjalmarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Hjalmarsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

38 omdömen om Johan Hjalmarsson

Sedan starten hos Reco 2014
Maria Ö

Jag blev väldigt bra bemött. Engagerad o kunnig och tog sig alltid tid med frågor. För mig gällde det dessutom en lägenhetsförsäljning där jag inte kunde närvara alls.

Sebastian M

Johan är väldigt professionell och genuint trevlig, man fick bra vibbar från honom direkt. Från Länsförsäkringar fick vi det vi betalade för och lite till. Vi sålde en lägenhet med två rum och kök.

Svante G

Motsvarade absolut våra förväntningar sakligt och trevligt bemötande. Rekomenderas varmt......

Jonas G

Fick väldigt bra bemötande från dels Johan men även de andra på kontoret. Sålde min lägenhet genom Länsförsäkringar. Gick väldigt snabbt och smidigt tack vare bra kundstock samt väldigt noggranna förberedelser från Johans sida.

Eva B

Fått ett bra bemötande och den hjälp vi behövde, har sålt en bostadsrätt för ett dödsbo. Nöjd med affären o Johan som person.

John C

Jag är mer än nöjd med Johan Hjalmarssons på Länsförsäkringar. Han har hjälpt mig med flera försäljningar både gällande lägenhet och villa och jag har varit lika nöjd alla gånger. Johan är professionell och finns alltid tillgänglig för frågor. Han får mina varmaste rekommendationer. /Johanna

Caroline A

Proffesionellt, ordentligt och snabb.

Claes H

Johan är proffsig och har varit en utmärkt rådgivare i en snabb och lyckad försäljning.

Kamilla P

Mycket bra företag. Återkopplar mycket fort vid frågor och kontakt. Bara positivt att säga om mäklaren och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Mattias K

Johan förde en öppen och rak dialog. Han återkopplade utan dröjsmål och då höll han sig till rimliga telefontider ( inga slarviga sms vid 23 där inte). Han ombesörjde affären snabbt och på ett sånt sätt att vi som säljare kände oss helt trygga med alla "stegen". Han förde en öppen diskussion gällande utgångspris, slutbud och ev. avgifter utan illusioner.