Alexandra Björk

Alexandra Björk

Alexandra Björk är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Alexandra Björk har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.5. Alexandra Björk har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Det viktigaste i mitt jobb är att skapa bra kundkontakter där kunderna får ett bra förtroende för samarbetet och mig som mäklare. Sedan går det ju inte sticka under stolen med att det alltid är roligt att slå rekordpriser, något som också är en stark drivkraft för mig. Jag är engagerad, driven och vill bli Sveriges bästa mäklare!

Vad vet vi inte om dig?
Jag upptäckte att jag ville bli mäklare redan vid 14 års ålder, när jag jobbade som dörrförsäljare för Tele2 och Comhem. När jag började jobba var jag Sveriges yngsta mäklare.

46 omdömen om Alexandra Björk

Sedan starten hos Reco 2015
Stina M

Utmärkt, från början till slut.

Tack Stina, vi hörs och ses! :D

Peter Erik G

Mycket bra och professionell och påläst på objektet.

Tack så mycket Peter, vi hörs och ses! :D

Kristian H

Mycket vänligt och omtänksamt bemötande. Allt sköttes professionellt . Tycker att Alexandra skötte det hela över min normala förväntan i jmf med mina erfarenheter från tidigare fastighetsköp.

Svar från Alexandra Björk

Stort tack Kristian för dina fina ord, hoppas vi ses igen! ???

Marie-louise A

Snabb på återkoppling och gav ett mkt seriöst intryck.

Marcus L

Engagerad och trevlig. Tog reda på fakta och återkopplade på ett proffsigt sätt.

Tommie V

Finns en anledning till att Alexandra tillhör toppskiktet av Värmdös mäklare, hon är förbannat bra på det hon gör! Hon är engagerad och har alltid varit tillgänglig när jag behövt få tag i henne. När vi närmade oss en försäljning så sköttes allting professionellt, snabbt och smidigt. Kommer definitivt att använda mig av och rekommendera Alexandra till andra!

Svar från Alexandra Björk

Tack Tommie det gläder mig :D vi ses snart igen!

Ann-marie Ö

Alexandra är professionell mäklare som fått i uppdrag att avyttra flera av våra familjefastigheter på Lillön. Hon arrangerade snabbt så det togs fina bilder av en proffsfotograf en fin vårdag och fastigheterna promotades sedan genom olika försäljningskanaler. Alexandra håller fortlöpande kontakt avseende uppdraget vilket bygger upp ett gediget förtroende. Genom supporten från organisationen inom Länsförsäkringar får man snabbt svar även på mer komplicerade skatte och fastighetsfrågor samt belåningsärenden. Vi är mycket...

Svar från Alexandra Björk

Tack Ann-Marie för Er fina rekommendation, jag ser framemot ett fortsatt gott samarbete. Vi hörs och ses!

Annika S

Alexandra sålde vårt fritidshus för ett år sedan med kanonbra resultat. Vi var verkligen nöjda och uppskattade särskilt hennes proffsighet o trevliga sätt. När jag nu ett år senare behövde hjälp m råd i ett annat husköp där hon inte är inblandad, har hon ändå hjälpt oss m rådgivning trots att vi nu inte har några affärer ihop. Jag kan verkligen rekommendera henne.

Svar från Alexandra Björk

Tack Annika, tack för ett gott samarbete, behöver ni hjälp med något mer i framtiden är det bara att ni hör av Er. Ha det fint! :)

Mats R

Oerhört kunnig och proffsig mäklare som jag varmt rekommenderar till alla som ska sälja eller köpa.

Mats R gillar detta
Svar från Alexandra Björk

Tack Mats för dina fina ord, vi hörs och ses! :)

Peter S

Hej! Till en början så heter jag Gabriel, inte Peter. :) Jag är väldigt nöjd med Alexandra, hon håller en bra kundkontakt och informerar om projektet.

Peter S gillar detta
Svar från Alexandra Björk

Hej Gabrie, systemet har råkat ta ditt mellannamn, sorry för det. Tack för dina fina ord, vi hörs och ses!:)