en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Gustavsberg Centrum, 134 30 Gustavsberg — Visa karta

4.5 / 5 i betyg — 35 rekommendationer
Jag är en mycket engagerad och driven mäklare som motiveras av rekordpriser och framförallt nöjda och återkommande kunder. Mitt mål är att bli en av Sveriges absolut bästa mäklare. Varje enskild affär är unik och mitt jobb är att du ska få göra ditt livs bästa bostadsaffär. Därför erbjuder jag alltid mina kunder hög servicenivå, tillgänglighet och ett starkt engagemang.

Läs vad 35 användare tycker om Alexandra Björk

• Hans L
    Hans L skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Fantastisk mäklare. Rak, ärlig och kundorienterad. Rekommenderas verkligen.
    2016-11-23 Alexandra B svarar Hans L
    Tack Hans för ett trevligt samarbete såhär långt, vi håller fortsatt kontakt, ha en underbar jul!. :)
  • Barbro A
    Jag kan bara avge utlåtande efter ett möte och ett par telefonkontakter. Alexandra verkar vara en mycket energisk, glad och trevlig och duktig person.
    2016-11-23 Alexandra B svarar Barbro A
    Tack Barbro för dina fina ord. Vi håller fortsatt kontakt. :)
  • Erica F
    Trevlig och snabb på att återkoppla! Mindre lösningsorienterad ville gärna lämna frågor vidare till säljaren hela tiden istället för att vara rådgivande och ta rodret. Mycket engagerad och gullig mäklare!
    2016-11-22 Alexandra B svarar Erica F
    Tack Erica för dina fina ord och tack för ett trevligt samarbete. Jag skall jobba på att vara mer lösningsorgenterad.
    Ha en fin Jul, ring om du har några frågor eller funderingar.
  • Patrik M
    Mycket proffesionellt agerande, håller vad hon lovar
    2016-09-29 Alexandra B svarar Patrik M
    Hej Patrik, tack för dina väl valda ord och ditt höga betyg, vi håller fortsattkontakt.

Ha en underbar höst! :)
  • Victor S
    Snabba ryck och proffsig kontakt. Speciellt gillar jag egenskapen av att det går att ringa/smsa när man har frågor. Alexandra svarar alltid omgående och det uppskattas enormt.
    2016-09-29 Alexandra B svarar Victor S
    Tack Victor för dina fina rader, och tack för ditt höga betyg, hoppas ni trivs i Er nya bostad, vi håller fortsatt kontakt.

Ha en fin höst!
  • Kristin R
    Alexandra är ett energiknippe med många bollar i luften! Det kan uppfattas som att Alexandra är slarvig, men jag tycker att Alexandra räddar upp den situationen genom att vara väldigt ärlig och sig själv. Vi fick bra kontakt.
    2016-09-29 Alexandra B svarar Kristin R
    Hej Kristin,

Det blev en ganska hektiskt sommar för min del så jag har haft mycket att göra, tyvärr är man inte mer än människa och ibland blir det fel. Hoppas ni ändå fått en positiv bild av mig och företaget och att vi ses i ett senare skede.

Ha en underbar höst! 
  • Annika L
    Som köpare fick jag bästa tänkbara information och stöd under köpprocessen. Snabba återkopplingar gällande budgivningar och Alexandra var alltid tillgänglig och kunde svara på frågor etc. Ställde även upp under utanför ordinarie arbetstid med avtalsskrivning etc
    2016-09-29 Alexandra B svarar Annika L
    Stort tack Annika för ditt höga betyg och dina fina ord. Vi fick till ett bra sammarbete med både dig som köpare och vår säljare. Hoppas ni trivs i Er nya bostad. Är det minsta lilla är det bara att ni hör av Er till mig.

Sköt om Er, hoppas vi hörs och ses igen! :)
  • Andreas R
    Bra o kunnig mäklare som genomförde affären snabbt och tryggt. Svaren på våra frågor, som hon inte hade, levererade hon snabbt och säkert!!
    2016-09-29 Alexandra B svarar Andreas R
    Stort tack Andreas för dina fina ord, hoppas ni trivs i Er nya lya, ha en underbar höst, finns det något jag kan hjälpa till med är det bara att säga till.
    Hälsa familjen! :)
  • Mats H
    Mats H skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Kompetent, driven och trevlig att samarbeta med. Hon hjälpte till att skapa en god atmosfär mellan säljare och köpare så att förhandlingar kunde gå smidigt. Huset gick högre än förväntat.
    2016-09-29 Alexandra B svarar Mats H
    Tack Mats för dina fina rader, hoppas ni trivs i Ert nya boende, vi håller kontakten! :)
  • Mattias L
    Supertrevlig och snabb, gjorde verkligen allt för att vi skulle få veta det vi ville, komma på extravisningar. Precis lika trevlig efter avslutad affär. Hon kommer att bli inbjuden på gårdsfesten!
    2016-09-29 Alexandra B svarar Mattias L
    Tack för ett mycket trevlig sammarbete Mattias, jag ser framemot gårdsfesten! :)
  • Peter S
    Jag köpte via Alexandra, och upplevde henne som väldigt påläst och professionell. Kan varmt rekommendera Alexandra som mäklare!
    2016-09-29 Alexandra B svarar Peter S
    Tack för dina väl valda ord Peter, hoppas du trivs i din nya lya, ring om jag kan hjälpa till med något i framtiden.

Ha en fin höst! :)
  • Linnea H
    en trevlig person, som kollade upp de saker som behövdes kollas upp
    2016-09-29 Alexandra B svarar Linnea H
    Tack Linnea, hoppas du trivs i din nya bostad! :)
  • Sami B
    Sami B skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Alexandra Björk var enligt min personliga uppfattning en väldigt professionell mäklare som trots hög arbetsbelastning agerat trevligt och service-inriktat från början till slut i min bostadsaffär.
    Hon känns som en väldigt driven och målinriktad individ som brinner sitt jobb.
    Vill man ha en mäklare som stannar kvar tills larmet går på kontoret för att få jobbet gjort, så har man hittat rätt med Alexandra Björk.
    Klockrent!
    2016-09-29 Alexandra B svarar Sami B
    Tack Sami, det har varit ett riktigt trevligt sammarbete, gud vad fint det blev när ni fått inreda bostaden, hoppas ni trivs, finns det något jag kan göra för Er är det bara att ni hör av Er.
    Ha det gött! :)
  • Ida S
    Ida S skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Alltid bra bemötande även om hon var väldigt stressad ibland vilket är tråkigt för henne, vet att hon hade mycket att göra.

Hon löste alla problem som uppstod!
    2016-09-29 Alexandra B svarar Ida S
    Tack Ida för dina fina ord och ett trevligt sammarbete. Tyvärr vart de lite stressigt när man var ensam mäklare på kontoret, Hoppas ni trivs i Ert nya boende, ring om det dyker upp några frågor eller funderingar.

Ha det bra! :)
  • Per J
    Per J skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket bra!..................................................................................................................................
  • Therese S
    Jag hade en mycket dålig upplevelse. Det första hembesöket som endast skulle va värdering gjorde dom en fuling genom att ta fram hemnet kontraktet innan de riktiga kontraktet, där pris på arvode fanns mm. Detta för att vi skulle bli bundna till dom innan vi hann ställa frågor. När de gäller försäljningen kände jag mig pressad att sälja innan visning, hade ingen chans be dom att vänta till de va visning. Jag önskade att sälja efter sommaren men blev övertalad att sälja i juni. Känslan var att dom skulle sälja den fort och sen gå på semester. Efter försäljning fick jag dålig info angående flyttstädning mm. Så jag ringde en annan mäklare för att få råd. Så detta är inte en mäklarfirma att rekomendera.
    2016-06-21 Alexandra B svarar Therese S
    Hej Therese, Tråkigt att höra att du haft en tråkig erfarenhet av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling. Dessvärre har du riktat detta reco till fel fastighetsmäklare. Jag har ej varit ansvarit mäklare för din försäljning så du får gärna ta bort detta reco kopplat till mig. Lycka till och hoppas att du får bättre Erfarenhet av vårt företag i framtiden. Ha en bra dag!
  • Anna B
    Anna B skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi blev bemötta på ett gott sätt och kontakten sköttes smidigt.
  • Rickard B
    Vi fick ett gott bemötande och god service.
  • Hanna M
    Dåligt förberedd inför visningen (belysning, prospekt, påläst om objektet). Vi upplevde också under hela processen att Alexandra har svårt att inte ta saker personligt utan att hon upplevde våra frågor och önskemål som något besvärligt och att hon då hade svårt att inte visa det. Lite "taggarna utåt": gick i självförsvar.
    2016-02-27 Alexandra B svarar Hanna M
    Hej Hanna,
    Tack för Er konstruktivakritik, jag tar åt mig Era synpunkter. Min målsättning är att utvecklas och bli bättre på det jag gör så jag uppskattar att ni tar Er tiden att skriva detta reco.
    Gällande visningen såkom det ca 80 sällskap vilket gjorde att man som mäklare kände sig något otillräcklig, till nästa gång trycket blir så enormt kommer jag definitivt ta hjälp av en kollega.
    Jag hoppas att ni kommer trivas i Er nya bostad, önskar ni en kostnadsfri uppdatering av värdet i framtiden är det bara att ni hör av Er.
    Vi hörs och ses! :)
  • Niclas T
    Alexandra var engagerad och tillgänglig!
  • Olsén S
    Bara bra saker att säga om Alexandra! Superproffsig rakt igenom, lätt att få tag i och vi hade en superbra kommunikation. Hon var verkligen mån om att allt skulle bli bra för alla parter. Vi rekommenderar Alexandra varmt!
    2016-02-14 Alexandra B svarar Olsén S
    Jätte tack för dom fina orden. Ni har varit super trevliga. Jag ser framemot vårt nästa samarbete :)
  • Åse M
    Åse M skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag svarar hellre på enkäten när lägenhetsaffären är klar än så här mitt i processen
    2016-02-14 Alexandra B svarar Åse M
    Tack för dina synpunkter Åse, jag ber att de som skickar ut dessa Recon skickar om länken när processen är över.
    Vi hörs och ses! :)
  • Ängquist K
    Ett bemötande som var att vänta av en mäklare
    2016-02-13 Alexandra B svarar Ängquist K
    Hej Maria, vad tråkigt att bemötandet inte var över förväntat, jag får jobba på det till nästa gång vi ses. Sköt om
    Er och hoppas att ni kommer att trivas i Ert nya boende.
  • Håkan T
    Mycket bra! Hon var mkt behjälplig i hela processen och alltid med glasklara svar på uppkomna svar. Dessutom fick ut ett kanonpris för huset. Trevlig och snabb.
  • Andreas Å
    Alexandra har gjort ett super bra jobb gällande våran lägenhet i Huddinge på domarvägen! Rekordpris för en två i området! Vi köpte via Alexandra, värderade och även sålde via henne. Vi är otroligt nöjda med alexandras engagemang och professionalitet. Alltid positiv och glad.

Vi rekommenderar Alexandra björk otroligt mycket och kommer garanterat använda oss av henne i framtiden!

//andreas & alice
  • Elin S
    Elin S skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Alexandra hjälpte oss att sälja min sambos lägenhet. Hon var mycket trevlig, proffessionell och engagerad. Lätt att kontakta och svarade snabbt på telefon eller mejl, någonting som jag tycker är jätteviktigt!
    Hon var även väldigt tillmötesgående när jag var missnöjd med redigeringen på lägenhetsbilderna och bad fotografen ändra några saker, så att bilderna i slutänden blev bra.
    På det hela taget är jag och min sambo väldigt glada över att det var just Alexandra som sålde vår lägenhet, vi fick väldigt bra hjälp! Vi skulle absolut kunna tänka oss att anlita henne igen (men nu vill vi bo i vår fina nya lägenhet ett tag först! ;) )
  • Ahmed K
    Hon är mycket bra och duktig tjej
  • Sofia L
    Jag vill berömma mäklare Alexandra Björk som hjälpte mig igenom min första bostadsaffär helt galant och med ett stort engagemang och glatt humör! Hon fanns alltid tillgänglig för mina frågor, stora som små, vilket var en stor lättnad för mig som kund. Är jätte nöjd med hur hela processen gick och Alexandras jobb!
  • Tommy N
    Vid första mötet med Alexandra fick jag omedelbart intrycket av hennes gedigna kunnande och erfarenhet av området. Alltid glad och positiv och säkert mycket uppskattad av både säljare och köpare. Aldrig besvärad även om det kanske kom upp konstiga frågor under processens gång. Ett proffsigt agerande som ledde till högsta resultat. Därför lämnar vi våra bästa rekommendationer. Tack Alexandra!!
  • Marika E
    Vid försäljningen av min mors lägenhet så hjälpte Alexandra oss genom processen. Hon är väldigt professionel och kunnig. Hon sätter kunden i fokus och lyssnade in på våra önskemål. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer. Med vänlig hälsning Marika Elfström
  • Marika E
  • Wagdi S
    Bästa mäklaren i hela Sverige , aktive , positiv med kunder , hon har hjälpte mig att köpa bra lägenhet passer med min inkomst
  • Malin D
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som man fick förtroende för!
  • Roberto V
    Jag kommer i framtiden vid en eventuell försäljning kontakta Alexandra Björk för att få mitt framtida boende sålt. Hon är mycket trevlig, okomplicerad, tillmötesgående och en flexibel mäklare. Jag rekommenderar henne starkt.
  • Joakim W
    Alexandra roddade hela min försäljning av min lägenhet. Hon tog regelbunden kontakt med mig och stämde av under hela processen.
    Mycket trevligt bemötande. Driven och intresserad av vad jag tyckte och kände hela tiden.

Kan varmt rekommendera Länsförsäkringar i Stuvsta som fastighetsmäklare, och framförallt Alexandra.
Marcus Folmer
Alexander Egebrant