Erik Harder

Erik Harder

Erik Harder är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Erik Harder har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-02 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.6. Erik Harder har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Trygghet och smidighet för både säljare och köpare är något som jag alltid strävar efter. Dagens kunder har idag betydligt högre krav på sin bostadsaffär, oavsett om det gäller köp eller försäljning. Många kunder har förstått att ha fastighetsförmedling, bank och försäkring under ett och samma tak är det moderna sättet att arbeta. Därför är det självklart för mig att nu får möjligheten att arbeta här hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling på Värmdö eftersom vi är ensamma på marknaden att erbjuda detta helhetskoncept. Jag har bott på Värmdö i snart tjugo år och det är av därför av naturliga skäl extra roligt att få möjlighet att hjälpa människor med deras, kanske största affär här i livet –sin försäljning eller sitt köp av bostad.

50 omdömen om Erik Harder

Sedan starten hos Reco 2013
Fredric S

Erik skötte försäljningen av huset på ett mycket professionellt sätt och ett sätt där jag kände mig mycket trygg som kund

Sven G

Hjälpsam ,lättsam och sakligtkunnig.Ger ett förtroendegivande intryck Mvh Sven o Christina Goldm

Svante T

Omsorgsfull,vänlig,kunnig. Håller kunden uppdaterad och är lätt tillgänglig

Britt V

God kommunikation, ger bra information, förtroendeingivande och stabil.

Anna P

En trygg, skicklig och kunnig mäklare! Aldrig några frågetecken.

Marie-louise K

Erik Harder är för mig en mycket seriös mäklare. Lyssnar och kommer med bra förslag. Lugn o hjälpsam. Kan varmt rekommendera Erik Harder.

Tomas G

Erik är kompetent och noggrann, både avseende "pappershantering" och områdeskunskap. Han ser och förstår vikten av detaljer, är kommunikativ och tydlig. Vi har både köpt och sålt via Erik och oavsett vilken av rollerna vi haft har vi känt oss omhändertagna. Erik är omsorgsfull, lösningsfokuserad och ger alltid ett mycket bra bemötande. En mäklare som inte bara ser till att "få affären avklarad", utan som levererar väldigt bra på alla andra punkter också. Erik har bidragit till att öka vår förståelse för vikten av att välja...

Fredrik A

En vänlig och glad människa som inger förtroende lätt att ha att göra med

Lars S

Mycket trevlig , en mäklare man känner förtroende för Ordning o reda

Jim W

Gör ett bra jobb. Anpassar efter kundens och säljarens önskemål.