Marcus Folmer

Marcus Folmer

Marcus Folmer är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Marcus Folmer har varit aktiv på Reco.se sedan 2011-09 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.6. Marcus Folmer har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Jag skulle kunna hålla på ett bra tag och prata om vad jag tycker är viktigt och centralt för den som ska arbeta som mäklare. Ska jag begränsa mig, vill jag peka på två saker som jag anser är nyckeln till i stort sett allting: engagemang och noggrannhet. Det ligger i sakens natur att en mäklare kan riskera att börja utföra sitt arbete enligt löpande band-principen, men jag påminner mig själv varje dag att det aldrig någonsin får bli så. Varje bostadsaffär är verkligen unik och alla köpare och säljare har olika behov. Jag tycker det är viktigt att lyssna mer noggrant och att jag känner av situationen. Vilka delar är viktiga för varje enskild säljare och köpare? När jag sedan ska hjälpa en säljare eller en köpare vidare, känns det självfallet jättebra att ha tillgång till Länsförsäkringars helhetserbjudande och kunna förmedla den trygghet som det ger. Vi är inte bara ett fastighetsmäklarföretag, vi är ju även en bank och försäkringsföretag!

95 omdömen om Marcus Folmer

Sedan starten hos Reco 2011
Stigbahr O

Bra och trevligt bemötande. Hjälpsam när det gäller att lösa vissa frågrställningar.

Daniel A

Ett seriöst och kunnigt bemötande.

Emil  S

Marcus Folmer hjälpte oss med en försäljning som gick väldigt smidigt och var en trevlig erfarenhet för båda parter. Marcus är helt klart en mäklare av hög klass och förtjänar högsta betyg. Skulle gärna anlita igen och rekommenderar varmt!

Sara Madeleine P

Bra, trevlig, lätt att få tag på. Kunnig!

Ulrika S

Korrekt, proffsig och snabb i avslut.

Björn K

Marcus Folmer genomförde försäljningen på ett väldigt personligt och engagerat sätt. Det märks att han har lång erfarenhet som mäklare. Vi kan varmt rekommendera honom.

Britt Marie R

Inget att anmärka på, tvärtom ett korrekt bemötande.

Stefan Ö

Tryggt och säkert bemötande, inga tveksamheter!

Jonas R

Marcus är en dedikerad mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Han har god insyn i marknaden och är en stabil pelare att luta sig mot när man kanske gör sin största affär i sitt liv. Jag kan varmt rekommendera Marcus.

Birgitta A

Vi fick förtroende för Marcus. Han lyssnade och var tydlig, höll oss väl informerade med hög energi och målinriktad. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Marcus varmt.