Peter Sundqvist

Peter Sundqvist

Peter Sundqvist är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Peter Sundqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.7. Peter Sundqvist har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

29 omdömen om Peter Sundqvist

Sedan starten hos Reco 2015
Annikalilian J

Trevlig, artig, påläst. Mycket trovärdig och serös.. Supernöjd. Kan varmt rekommendera Peter Sundqvist..

Alexandra M

Flexibel och lättsam.

Ingridsusanne A

Peter var från början till slut, trevlig, lugn, proffsig, aldrig irriterad, alltid tillgänglig, svarade alltid tålmodigt på alla frågor. INTE den typiska ” försäljar-gåpåiga typen” , vilket vi uppskattat. Är trots sin unga ålder väldigt bra som mäklare. Mvh. Susanne Andersson ✋🏻👍🏻

Simon N

Korrekt och bra mäklare, kanske lovade lite för mycket om byggföretaget som dom inte riktigt levt upp till.

Anna H

Upplevelsen har varit bra och vi är nöjda med Peters service.

Annika H

Jättebra, lugn och trevlig! Pedagogisk och tillmötesgående.

Ingridgunilla S

Bra bemötande och information. Verkar pålitlig och kunnig.

Karin A

Peter är trevlig, saklig och kunnig. Fick stort förtroende för honom och upplevde att han skapade bästa förutsättningar för att göra en bra försäljningsupplevelse för mig - från första möte till frånträde av min bostad. Kan varmt rekommendera honom.

Eva J

Jag är nöjd med min mäklare, som levt upp till min förväntning. Och jag har även fått ett bra bemötande.

Anne V

Vi kan och har redan rekommenderat honom till andra som går i säljastankar. Vi är väldigt nöjda

Marcus F gillar detta
Svar från Peter Sundqvist

Va härliga ni är! Jag tackar för att jag fick förtroendet, så ses vi på tillträdet sen.