Alla kategorier Försäkringsbolag Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Länsförsäkringar Sak Försäkringsaktiebolag (publ)

Länsförsäkringar Sak Försäkringsaktiebolag (publ)

Tegeluddsvägen 11-13, 115 41 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Länsförsäkringar Sak Försäkringsaktiebolag (publ)

• Jakob F
    Jakob F skrev om Länsförsäkringar Sak Försäkringsaktiebolag (publ)
    Jag fick som många andra min iphone stulen på krogen en lördagsnatt. Skickade in polis- och försäkringsanmälan på måndagen, skickade följesedeln på tisdagen, fick rekvisition på en ny likadan mobil inom några dagar. Inget tjafs, och har en ny Iphone 4 nu. Utmärkt bemötande, och handläggande av ärendet. Läs mer
  • Rainer N
    Rainer N skrev om Länsförsäkringar Sak Försäkringsaktiebolag (publ)
    E.N Sak Försäkring AB, kontaktar just nu fackföreningen Unionens medlemmar, för att erbjuda en försäkring istället för Unionens inkomstförsäkring. De påstår att den inte kommer att finnas kvar, vilket naturligtvis inte stämmer.
    Lurendrejare med andra ord. Läs mer
  • Elina E
    Elina E skrev om Länsförsäkringar Sak Försäkringsaktiebolag (publ)
    Länsförsäkringar sak har väldigt mycket bra och prisvärda försäkringar. Inom länsförsäkringar sak ingår Affärsområdet hälsa som har den kanonbra försäkringen Sjukvårdsförsäkring. med denna försäkring kan du få snabbre hjälp i sjukvården. Toppen med en sån här försäkring. Dessutom möts man alltid av trevlig personal när man ringer dem. kanon! Läs mer

Bästa försäkringsbolagen i Stockholm:

Mats J Mats J tycker:
“Jag använder dom för placering...” Läs mer

Kavallerivägen 24, 17458, SUNDBYBERG