Alla kategorier Ansiktsbehandling Laser Focus Clinique

Laser Focus Clinique

Kristinelundsgatan 4, 411 37 Göteborg — Visa karta

Laser Focus Clinique erbjuder allt inom skönhetsvård. Fillers, Ansiktslyft, Avancerade ansikts- och kroppsbehandlingar, ögonbryn samt diet och hälsoprogram. Vi finns mitt i centrala Göteborg och är en flexibel mottagning där vi ständigt försöker tillgodose dina önskemål om behandlingar på vardagar, helger eller kvällar. Vi gör det för att ditt möte med oss ska kännas så absolut smidigt och trevligt som möjligt. Vi strävar ständigt efter att uppnå en noggrannhet i vårt arbete och avsätter mycket tid för att kunna erbjuda det bästa resultatet. Utrustningen vi använder oss av är avancerad och personalen är givetvis meriterad och innehar legitimation.

Vår verksamhet präglas av kvalitet, lyx och resultat. Vi erbjuder dig ett holistiskt center för skönhet och hälsa. Vi arbetar alltid inifrån och ut med våra kunder där vi erbjuder allt från kostschema och rådgivning till mer avancerad yttre skönhetsvård. Allt sker givetvis med största omsorg för varje enskild individ. Om du vill komma till ett skönhetscenter som är något utöver det vanliga är vi det självklara valet, både för män och kvinnor. Vi jobbar alltid för att överträffa dina förväntingar och våra kärnvärden skyltar med att vi är engagerade, holistiska, profesionella och pålitliga. Vi tror även på att äkta skönhet kommer inifrån. Vi lägger ner hela vår själ och hjärta på varje kund, varje gång. Varmt välkommen!

Laser Focus Clinique har inga rekommendationer.

Laser Focus Clinique saknar rekommendationer. Har du besökt eller anlitat Laser Focus Clinique? Skriv en rekommendation och berätta för våra användare vad du tycker!
Skriv en rekommendation

Kristinelundsgatan 4, 411 37 Göteborg