Alla kategorier Ansiktsbehandling Västra Götaland Göteborg Laser Focus Clinique

Laser Focus Clinique

Kristinelundsgatan 4, 411 37 Göteborg — Visa karta

Laser Focus Clinique erbjuder allt inom skönhetsvård. Fillers, Ansiktslyft, Avancerade ansikts- och kroppsbehandlingar, ögonbryn samt diet och hälsoprogram. Vi finns mitt i centrala Göteborg och är en flexibel mottagning där vi ständigt försöker tillgodose dina önskemål om behandlingar på vardagar, helger eller kvällar. Vi gör det för att ditt möte med oss ska kännas så absolut smidigt och trevligt som möjligt. Vi strävar ständigt efter att uppnå en noggrannhet i vårt arbete och avsätter mycket tid för att kunna erbjuda det bästa resultatet. Utrustningen vi använder oss av är avancerad och personalen är givetvis meriterad och innehar legitimation.

Vår verksamhet präglas av kvalitet, lyx och resultat. Vi erbjuder dig ett holistiskt center för skönhet och hälsa. Vi arbetar alltid inifrån och ut med våra kunder där vi erbjuder allt från kostschema och rådgivning till mer avancerad yttre skönhetsvård. Allt sker givetvis med största omsorg för varje enskild individ. Om du vill komma till ett skönhetscenter som är något utöver det vanliga är vi det självklara valet, både för män och kvinnor. Vi jobbar alltid för att överträffa dina förväntingar och våra kärnvärden skyltar med att vi är engagerade, holistiska, profesionella och pålitliga. Vi tror även på att äkta skönhet kommer inifrån. Vi lägger ner hela vår själ och hjärta på varje kund, varje gång. Varmt välkommen!

Ansiktsbehandlare nära Laser Focus Clinique:

NORRA HAMNGATAN 18, Göteborg
Välkommen in till vår fina salong på Norra hamngatan 18! Läs mer ›
Emelia O:
Mycket nöjd. Var nervös inför att ta bort mitt födelsemärke men blev lugn när jag kom dit och fick ett sånt bra och professionellt bemötande...

Folkungagatan 14, GÖTEBORG
Varmt välkommen till Nova Laserklinik. Vi kan erbjuda dig det mesta inom skönhet... Läs mer ›
Sofia H:
Duktig och kompetent personal! Omtänksamma, professionella och tillmötesgående! Rekommenderas!

HERKULESGATAN 1, Göteborg
Pias Elit Hår & Skönhet är en lyxig salong i Göteborg där du tillåts slappna av ... Läs mer ›
Emira A:
Jätte bra! Mycket trevlig personal. Rent och snyggt!

Läs vad 1 kund tycker om Laser Focus Clinique

• Madeleine A
    Madeleine A skrev om Laser Focus Clinique
    Köpte en deal via Groupon här. Nedan utlovades..

Två behandlingar
    Ett besök innehåller följande steg:
    1 iLipo Ultra röd laser för fettreducering.
    2 iLipo Ultra massage för cellulitbehandling och iLipo ultra infraröd laser för kollagen produktion.

Vid köp av en iLipo-kur får du även livsstilscoaching under hela behandlingsperioden på köpet (värde 2 900 kr), 4 gånger BIA mätningar och viktminskningsprogram (värde 1 480 kr), åtta veckors cell-repair program (värde 2 900 kr) och tre veckors detox-program med tre gånger laserbehandlingar och tre veckors individuell designad diet (värde 3 500 kr).

Det jag fick vad två behandlingar à 15 min med enbart röd laser! Pengarna i sjön! Rekommenderas EJ!

Kristinelundsgatan 4, 411 37 Göteborg