Alla kategorier Ansiktsbehandling Västra Götaland Göteborg Laser Focus Clinique

Laser Focus Clinique

Kristinelundsgatan 4, 411 37 Göteborg — Visa karta

Laser Focus Clinique erbjuder allt inom skönhetsvård. Fillers, Ansiktslyft, Avancerade ansikts- och kroppsbehandlingar, ögonbryn samt diet och hälsoprogram. Vi finns mitt i centrala Göteborg och är en flexibel mottagning där vi ständigt försöker tillgodose dina önskemål om behandlingar på vardagar, helger eller kvällar. Vi gör det för att ditt möte med oss ska kännas så absolut smidigt och trevligt som möjligt. Vi strävar ständigt efter att uppnå en noggrannhet i vårt arbete och avsätter mycket tid för att kunna erbjuda det bästa resultatet. Utrustningen vi använder oss av är avancerad och personalen är givetvis meriterad och innehar legitimation.

Vår verksamhet präglas av kvalitet, lyx och resultat. Vi erbjuder dig ett holistiskt center för skönhet och hälsa. Vi arbetar alltid inifrån och ut med våra kunder där vi erbjuder allt från kostschema och rådgivning till mer avancerad yttre skönhetsvård. Allt sker givetvis med största omsorg för varje enskild individ. Om du vill komma till ett skönhetscenter som är något utöver det vanliga är vi det självklara valet, både för män och kvinnor. Vi jobbar alltid för att överträffa dina förväntingar och våra kärnvärden skyltar med att vi är engagerade, holistiska, profesionella och pålitliga. Vi tror även på att äkta skönhet kommer inifrån. Vi lägger ner hela vår själ och hjärta på varje kund, varje gång. Varmt välkommen!

Ansiktsbehandlare nära Laser Focus Clinique:

Olof Wjiksgatan 3, Göteborg
Välkommen till BC Academy - en helhetsfokuserad skönhetsskola! Läs mer ›
Marina M:
Nöjd med min behandling. Väl mottagen i salongen

Västra Hamngatan 13A, GÖTEBORG
Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss! Läs mer ›
Zandra Ö:
Proffsigt bemötande och jag är nöjd!

NORRA HAMNGATAN 18, Göteborg
Välkommen in till vår fina salong på Norra hamngatan 18! Läs mer ›
Nathalie B:
Perfekt centralt ställe. Jättenöjd!!!

Folkungagatan 14, GÖTEBORG
Varmt välkommen till Nova Laserklinik. Vi kan erbjuda dig det mesta inom skönhet... Läs mer ›
Fenik A:
Nöjd med laserbehandling samt pristvärt

Läs vad 2 kunder tycker om Laser Focus Clinique

• Maja H
    Maja H skrev om Laser Focus Clinique
    Jag rekommenderar inte heller denna salong. De är bra på att skriva bra om sig själva och att säga allt de har gjort som om de läkare. Bluffsalong är vad det är som bara vill ha dina pengar. De lovar en massa men sedan när du ska göra alla de där fina behandlingar som dem har så är det ändringar där du påtvingas byta till andra billigare behandlingar samt påtvingad till ytterligare behandlingar för att.annars blir det inte bra enligt dem. De fuskar även genom återanvändning av vissa saker. Vid lite mer invasiva behandlingar där Han ska behandla så verkar det vara stor okunskap för man går därifrån med både stora blåmärken och tejp... för en behandling där det inte ska bli så på. Du kan betala 50 000 kr för en serie behandlingar. Då får du deras kassa hemmagjorda krämer för de slösar ju inte med att ge dig riktig medicinsk hudvård. När behandlingarna är klara så har du INTE fått nåt förbättrat! .... Så gå till en annan salong för de här vill bara ha dina pengar. Gå till riktiga kliniker med riktiga läkare som har terapeuter som man kan lita på!
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Laser Focus Clinique
    Köpte en deal via Groupon här. Nedan utlovades..

Två behandlingar
    Ett besök innehåller följande steg:
    1 iLipo Ultra röd laser för fettreducering.
    2 iLipo Ultra massage för cellulitbehandling och iLipo ultra infraröd laser för kollagen produktion.

Vid köp av en iLipo-kur får du även livsstilscoaching under hela behandlingsperioden på köpet (värde 2 900 kr), 4 gånger BIA mätningar och viktminskningsprogram (värde 1 480 kr), åtta veckors cell-repair program (värde 2 900 kr) och tre veckors detox-program med tre gånger laserbehandlingar och tre veckors individuell designad diet (värde 3 500 kr).

Det jag fick vad två behandlingar à 15 min med enbart röd laser! Pengarna i sjön! Rekommenderas EJ!

Kristinelundsgatan 4, 411 37 Göteborg