Laserkliniken

Laserkliniken

Ring 031-304 46 14 laserkliniken.nu

Välkommen till Laserkliniken! Vi på Laserkliniken finns till för ditt välbefinnande och erbjuder professionella behandlingar. Vi prioriterar alltid dig som kund och din säkerhet, så att du ska känna dig trygg. Hos oss på Laserkliniken hittar du Jeanette som är Leg. Sjuksköterska, Malin, Josefin & Magdalena som är Aukt. Hudterapeuter...

75 omdömen om Laserkliniken

Camilla A
Skrev om Laserkliniken

Varit på Laserkliniken ett flertal gånger och lika nöjd varje gång. Mottages alltid av ett leende från trevlig personal. Fräsch, ren och stilfull lokal. Jeanette som genomfört mina behandlingar är proffsig, kompetent och har en värme som få. Kan starkt rekommendera Laserkliniken ⭐️👌

Citylaser
4.7/5 i betyg av 815 omdömen 4.7 av 815 omdömen

Alltid så välkomnande, lyhörda och omhändertagande. Skulle aldrig gå någon annanstans

Therese L Therese L
Lisbeth A
Skrev om Laserkliniken

Efter min behandling på Laserkliniken är jag mycket nöjd med resultatet,som utfördes av kunnig personal. Kände mig väl omhändetagen.

Svar från Laserkliniken

Tack Lisbeth för ditt fina omdöme. Det värmer att höra.

Jan P
Skrev om Laserkliniken

Jag rekommenderar mer än gärna till alla jag känner. Trevlig och duktig personal.

Svar från Laserkliniken

Tack Jan för en fin recension & för att du rekommenderar oss till dina bekanta.

Anna
Skrev om Laserkliniken

Jag skulle ta bort håret på benen och var väldigt nervös. Personalen lugnade ner mig med hjälp av deras vänlighet och allt gick hur bra som helst. Har därefter lasrat bikini linjen, armarna och armhålorna. På Laserkliniken har jag även gjort lashlift och färgat mina ögonbryn vilket jag tyckt blivit jättefint och gjort om flera gånger om.

Svar från Laserkliniken

Tack Anna för din fina recension.

Kicki
Skrev om Laserkliniken

Underbar & kunnig personal. Jag har gjort laserbehandling för hårborttagning. Är jättenöjd.

Svar från Laserkliniken

Tack Kicki för din fina recension. Det värmer.

Mia
Skrev om Laserkliniken

Proffesionell och kunnig personal. Kliniken ligger vid avenyn och är väldigt fräsch. Jag har gått där i många år och är mycket nöjd med de resultat jag fått.

Svar från Laserkliniken

Oh, tack bästa Mia för ditt fina omdöme.

MOA B
Skrev om Laserkliniken

Blev omhändertagen av Jeanette och hon är världens underbaraste människa! Blev så nöjd med behandlingen och personalen är väldigt trevliga!

Svar från Laserkliniken

Tusen tack för detta fina omdöme Moa. Önskar dig en härlig sommar.

Peter W
Skrev om Laserkliniken

Alltid ett bra bemötande som utifrån ens egna nivå.

Svar från Laserkliniken

Tack Peter för ditt fina omdöme

Nathalie L
Skrev om Laserkliniken

Har bara gott att säga om tjejerna på laserkliniken. Väldigt professionella, kompetenta, pålästa, noggranna och alltid med ett trevligt bemötande! Kan bara varmt rekommendera denna salong.

Svar från Laserkliniken

Vilket otroligt fint omdöme Nathalie. Tack så mycket.

Frida S
Skrev om Laserkliniken

Tjejerna på laserkliniken är alltid trevliga och professionella. Det märks att de vet vad de gör :)

Svar från Laserkliniken

Tack Frida för denna fina recension. Det värmer.

Tove O
Skrev om Laserkliniken

Blev otroligt bra bemött. Är fortfarande lite osäker på resultat men litar på att de gör de dem säger

Svar från Laserkliniken

Tack för ditt fina omdöme. Det känns så bra att du känner dig bra bemött då detta är väldigt viktigt för oss.

Johan Ö
Skrev om Laserkliniken

Alltid bra bemötande och trevlig personal.

Svar från Laserkliniken

Tack Johan för ditt fina omdöme. Härligt att du är nöjd med oss och vårt bemötande.

Lisbeth M
Skrev om Laserkliniken

Jag är nöjd med behandlingen! Supernöjd! Ser resultat redaan! Däremot benötanden är jag inte lika nöjd med ! Känslan av att känna sig underlägsen är fruktansvärd! Punkt!

Svar från Laserkliniken

Tack för din recension. Härligt att du är så nöjd med behandlingen och ser så fina resultat. Kritiken med bemötandet tar vi verkligen till oss då vårt mål är att alla kunder ska känna sig väl omhändertagna.

Eva F
Skrev om Laserkliniken

Laserkliniken har tagit hand om mig på ett proffsigt sätt från första stund. Efter en Dermapenbehandling som Magdalena gjorde var uppföljningen noga. Jag har nu varit på återbesök och är så nöjd. Kan verkligen rekommendera Laserkliniken.

Svar från Laserkliniken

Tack Eva för ditt fina omdöme. Roligt att läsa att du är så nöjd och vill rekommendera oss vidare.

Marion Angel Freyja E

Epilering. Superbra bemötande och väldigt kompetent personal.

Svar från Laserkliniken

Tack Marion för ditt fina omdöme.

Erika T
Skrev om Laserkliniken

Laser för hårborttagning i armhålorna. Alltid proffsigt och trevligt bemötande. Nöjd och återkommande kund.

Svar från Laserkliniken

Tack Erika för ditt fina omdöme. Härligt att du är nöjd och återkommande.

Linda K
Skrev om Laserkliniken

Laserbehandling i ansiktet. Ett tryggt och gott bemötande då jag var orolig för smärta. Hade önskat lite bättre effekt men helt ok. Kommer tillbaka ❤️

Svar från Laserkliniken

Tack Linda för ditt omdöme. Du är hjärtligt välkommen tillbaka.

Damla Alkim Ö
Skrev om Laserkliniken

Jättetrevligt personal med snällt bemött🤩🤩🥰❤️❤️

Svar från Laserkliniken

Tack så mycket Damla för ditt fina omdöme.

Nina E
Skrev om Laserkliniken

Jeanette Oom proffesionell och trevlig. Däremot var det en tjej som tog emot mig i kassan när jag anmälde mig, som högt och tydligt sa vilken behandling jag skulle göra när det var fler kunder bredvid. Helt oacceptabelt och oprofessionellt.

Svar från Laserkliniken

Tack Nina för ditt omdöme. Håller med dig, oacceptabelt att prata högt inför andra. Vi tar till oss kritiken och ska bättra oss på den punkten.

Reyhaneh E
Skrev om Laserkliniken

Service i världsklass och produkter som faktiskt funkar. Efter 10 år som kund är jag fortfarande lika nöjd efter varje besök.

Svar från Laserkliniken

Tack Reyhaneh för ditt fina omdöme. Alltid lika trevligt när du kommer.

Anna-lena W
Skrev om Laserkliniken

Trevligt bemötande, flexibla då jag kunde få min behandling samma dag som konsultationen inför behandlingen.

Svar från Laserkliniken

Tack Anna-lena för ditt fina omdöme.

Lena H
Skrev om Laserkliniken

Trevligt bemötande. Bra produkter föreslagna som jag köpt igen. Förtroendeingivande engagerad personal.

Svar från Laserkliniken

Tack Lena för ditt fina omdöme.

Andrea R
Skrev om Laserkliniken

Har länge varit intresserad av hårborttagning med laser, men visste inte vem/vilka jag skulle vända mig till. Men efter att en vän nämnde att hon hade lasrat hos Laserkliniken och den första träffen med konsultation, var det så självklart för mig att jag skulle välja Laserkliniken! Har varit väldigt nöjd med både bemötandet och behandlingen jag fått, får också alltid svar på alla frågor jag har haft.

Svar från Laserkliniken

Tack Andrea för ditt fina omdöme. Vi är så glada att du hittade till oss.

Linnea S
Skrev om Laserkliniken

Gjorde en lash lift hos Magdalena på laserkliniken. Supernöjd med både resultat och bemötande!

Svar från Laserkliniken

Tack Linnea för ditt fina omdöme. Så roligt att du är nöjd med både resultat och bemötande.

Annika L

IPL mot rosacea hos Jeanette. Proffsigt bemötande & utförande

Svar från Laserkliniken

Tack Annika för att du tog dig tid och skrev ditt fina omdöme.

Serife G
Skrev om Laserkliniken

jag fick ta bort kärlen på benen de bemötte mig jätte bra

Svar från Laserkliniken

Tack Serife för ditt fina omdöme.

johan Ö
Skrev om Laserkliniken

Bra kundbemötande och känns proffsigt. Finns inget att klaga på.

Svar från Laserkliniken

Tack Johan för ditt fina omdöme.

Emmy Ö
Skrev om Laserkliniken

Jag gick dit för permanent hårborttagning. Jag måste erkänna att det var lite förvirrande trotts att största delen av personalen gav en ett trevligt bemötande kändes det inte riktigt klockrent och jag kände inte att jag fick en förklaring av hur mycket de tog bort och hur det funkade. Men överlag var de trevliga och allt funkade galant så en klockren trea från mig.

Svar från Laserkliniken

Tack för ditt omdöme Emmy. Härligt att du är nöjd med personalen och att allt fungerade galant. Kan bli mycket information på en konsultation, så är det något du fortfarande funderar på så finns vi alltid tillgängliga via tel. ,mail eller om du tittar förbi. Önskar dig en trevlig sommar

Rupa P
Skrev om Laserkliniken

Personal är snälla, de har erfaranheter, jag är väldigt njöd med dem. De respekterar kunder.

Svar från Laserkliniken

Tack Rupa för ditt fina omdöme. Vad roligt att läsa att du är så nöjd. Önskar dig en härlig sommar.

Ulrika D
Skrev om Laserkliniken

Maskaran torkar lite långsamt så den hinner kleta fast lite runt ögonen. Lampan i behandlingsrummet är besvärande stark rakt i ögonen. Annars blev fransar och bryn väldigt fina.

Svar från Laserkliniken

Tack för ditt omdöme Ulrika. Härligt att du är nöjd med dina fransar och bryn. Kommentaren om lampan tar vi med oss. Ha en underbar sommar

Ebba T
Skrev om Laserkliniken

Tog bort mina milier och Malin var väääldigt trevlig och tog väl hand om mig!

Svar från Laserkliniken

Tack Ebba för ditt fiina omdöme. Önskar dig en trevlig sommar.

Tova P
Skrev om Laserkliniken

Hårborttagning ben, tyckte det var bra service och trevliga personer!

Svar från Laserkliniken

Tack Tova för ditt fina omdöme. Så roligt att du är nöjd med service och personal. Önskar dig en underbar sommar.

Charlotte B
Skrev om Laserkliniken

Har gjort ipl laserbotttagning av hår. Tyvärr försvann inte så mycket hår och när jag äntligen fick ett återbesök gjordes bara ett nytt test med starkare laser på en liten yta. Så tyvärr dyrt och dåligt tycker jag just nu. Och väldigt, väldigt smärtsamt! Det borde alltid ingå återbesök för utvärdering efter ex tre veckor och det borde ingå smärtlindring eller mycket bättre info om hur ont det gör! Men personalen är väldigt trevlig.

Svar från Laserkliniken

Hej Charlotte. Härligt och höra att du är nöjd med personalen. Ja, det är synd att det ska göra ont...Det är bättre att göra ett test på ett litet område ( detta gör vi alltid kostnadsfritt) då ser vi vad som passar just din hudtyp. Tveka inte att höra av dig vid ev funderingar. Vi ringer dig 3v efter testet för att höra hur det gick.

Diana G
Skrev om Laserkliniken

Väldigt bra bemötande! Proffsigt och välkomnande

Tack Diana. Så härligt att läsa din rekommendation. Önskar dig en fin sommar

Tina P
Skrev om Laserkliniken

jag gjorde en dermapen behandling och blev väl bemött.

Svar från Laserkliniken

Tack Tina för din fina rekommendation. Önskar dig en underbar sommar.

Carina S
Skrev om Laserkliniken

Har fått hjälp md flera hudbehandlingar, alltid blivit väl bemött. Någon gång har resultatet inte motsvarat förväntningarna, vid kontakt har jag då blivit positivt bemött och man har hjälpt mig så att jag blivit nöjd.

Svar från Laserkliniken

Tack Carina för ditt fina omdöme. Nöjda kunder är så viktigt för oss. Önskar dig en härlig sommar

Linda P
Skrev om Laserkliniken

Känns professionellt och man får bra information.

Svar från Laserkliniken

Tack Linda för ditt fina omdöme. Härligt att du är nöjd med behandling och information. Önskar dig en härlig sommar

Maryam F
Skrev om Laserkliniken

Nice clean clinic, very polite and helpful personel

Svar från Laserkliniken

Thanks for your recommendation. Wish you a lovely summer.

Sandra I
Skrev om Laserkliniken

De är väldigt underbara! Dessutom är processen giltig det vill säga att man ser resultat:)

Svar från Laserkliniken

Tack underbara du för ditt fina omdöme. Önskar dig en härlig sommar

Ingela J
Skrev om Laserkliniken

Professionellt bemötande, lätt att få tid, känner mig trygg där

Svar från Laserkliniken

Tack Ingela för ditt fina omdöme. Önskar dig en underbar sommar.

Alerås K

laserbehandling ansikte Mkt bra bemötande

Svar från Laserkliniken

Tack för din fina rekommendation. Önskar dig en underbar sommar

Mohamoud F
Skrev om Laserkliniken

. Tog bort föddelsemärk. . Det var bra bemötande. . Jag är anslute nöjd.

Tack Mohamoud för ditt omdöme. Önskar dig en underbar sommar

Suzana P
Skrev om Laserkliniken

Alltid trevligt bemötande och bästa resultat.

Svar från Laserkliniken

Tack Suzana. Så roligt att du är nöjd med både bemötande och resultat. Önskar dig en härlig sommar.

Svensson M
Skrev om Laserkliniken

Nöjd över behandlingsresultat. Duktig och trevlig personal. Bra produkter. Nöjd!

Svar från Laserkliniken

Tack för ditt fina omdöme. Härligt att du är nöjd med både behandling, personal och produkter. Önskar dig en härlig sommar

Aurora S
Skrev om Laserkliniken

Det är jätte bra. Tack för allt.

Svar från Laserkliniken

Tack Aurora för ditt fina omdöme. Önskar dig en härlig sommar

Anne C
Skrev om Laserkliniken

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Känner stor trygghet

Svar från Laserkliniken

Tack Anne för din fina rekommendation. Detta är så viktigt för oss. Professionellt bemötande där kunderna ska känna sig trygga. Önskar dig en härlig sommar

Ulrika D
Skrev om Laserkliniken

Har endast köpt tjänst. Är väldigt nöjd med min upplevelse. Proffsigt och avslappnat bemötande. Jag känner stort förtroende för Laserkliniken och kan verkligen rekommendera dom till vänner och bekanta. /Ulrika

Tack Ulrika. Härligt att läsa din rekommendation. Önskar dig en trevlig sommar

Pia H
Skrev om Laserkliniken

Får botox behandling för svår migrän av doktor Håkan. Alltid blivit trevligt bemött av Håkan och hans medarbetare. Väl omhändertagen o fått bra information.

Christer C
Skrev om Laserkliniken

Bra och proffsig personal med en känsla för ett trevligt och omvårdande kundbemötande!

Svar från Laserkliniken

Tack Christer för ditt fina omdöme. Önskar dig en fin sommar

Mikaela N
Skrev om Laserkliniken

Laserbehandling mot oönskad hårväxt. Var jätte nöjd första gången jag var där men andra så kändes det inte som att det dem gjorde så noggrant. Gått nu över en vecka och ännu ingen skillnad.

Svar från Laserkliniken

Hej Mikaela. Vi vill absolut att du återkommer till oss om det inte kändes lika bra efter andra behandlingen. Ibland kan det ta 3 v innan håren lossnar. Har de inte gjort det så snälla återkom till oss. 031-899150. Tveka heller inte att höra av dig vid ev funderingar