Laserkliniken

Engelbrektsgatan 34C, 411 37 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Laserkliniken!

Vi på Laserkliniken finns till för ditt välbefinnande och erbjuder professionella behandlingar. Vi prioriterar alltid dig som kund och din säkerhet, så att du ska känna dig trygg.

Hos oss på Laserkliniken hittar du Jeanette som är Leg. Sjuksköterska, Malin och Josefin som är Aukt. Hudterapeuter samt Bruce som är Leg. Läkare och specialiserad på Plastikkirurgi. Vi som jobbar här är alla utbildade inom vårt respektive område.

Våra behandlingar sträcker sig från botox, akne, kemisk peeling, celluliter, och hårborttagning till fettreducering, plastikkirurgi, rosacea, solskadad hud och mycket mer. Är du osäker på vilken behandling som passar din hudtyp bäst så är du varmt välkommen att kontakta oss för en kostnadsfri konsultation.
Öppet just nu
Mån: 08:00-18:00
Tis-Fre: 09:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 49 kunder tycker om Laserkliniken

• 2019-07-09

johan Ö skrev om Laserkliniken
    Bra kundbemötande och känns proffsigt. Finns inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-07-02

Emmy Ö skrev om Laserkliniken
    Jag gick dit för permanent hårborttagning. Jag måste erkänna att det var lite förvirrande trotts att största delen av personalen gav en ett trevligt bemötande kändes det inte riktigt klockrent och jag kände inte att jag fick en förklaring av hur mycket de tog bort och hur det funkade. Men överlag var de trevliga och allt funkade galant så en klockren trea från mig. Läs mer
    2019-07-04 Laserkliniken svarar Emmy Ö
    Tack för ditt omdöme Emmy. Härligt att du är nöjd med personalen och att allt fungerade galant. Kan bli mycket information på en konsultation, så är det något du fortfarande funderar på så finns vi alltid tillgängliga via tel. ,mail eller om du tittar förbi. Önskar dig en trevlig sommar
  • 2019-06-30

Rupa P skrev om Laserkliniken
    Personal är snälla, de har erfaranheter, jag är väldigt njöd med dem. De respekterar kunder. Läs mer
    2019-07-02 Laserkliniken svarar Rupa P
    Tack Rupa för ditt fina omdöme. Vad roligt att läsa att du är så nöjd. Önskar dig en härlig sommar.
  • 2019-06-30

Ulrika D skrev om Laserkliniken
    Maskaran torkar lite långsamt så den hinner kleta fast lite runt ögonen.

Lampan i behandlingsrummet är besvärande stark rakt i ögonen.
    Annars blev fransar och bryn väldigt fina. Läs mer
    2019-07-02 Laserkliniken svarar Ulrika D
    Tack för ditt omdöme Ulrika. Härligt att du är nöjd med dina fransar och bryn. Kommentaren om lampan tar vi med oss. Ha en underbar sommar
  • 2019-06-19

Ebba T skrev om Laserkliniken
    Tog bort mina milier och Malin var väääldigt trevlig och tog väl hand om mig! Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Ebba T
    Tack Ebba för ditt fiina omdöme. Önskar dig en trevlig sommar.
  • 2019-06-19

Tova P skrev om Laserkliniken
    Hårborttagning ben, tyckte det var bra service och trevliga personer! Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Tova P
    Tack Tova för ditt fina omdöme. Så roligt att du är nöjd med service och personal. Önskar dig en underbar sommar.
  • 2019-06-17

Charlotte B skrev om Laserkliniken
    Har gjort ipl laserbotttagning av hår. Tyvärr försvann inte så mycket hår och när jag äntligen fick ett återbesök gjordes bara ett nytt test med starkare laser på en liten yta. Så tyvärr dyrt och dåligt tycker jag just nu. Och väldigt, väldigt smärtsamt!
    Det borde alltid ingå återbesök för utvärdering efter ex tre veckor och det borde ingå smärtlindring eller mycket bättre info om hur ont det gör! Men personalen är väldigt trevlig. Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Charlotte B
    Hej Charlotte. Härligt och höra att du är nöjd med personalen. Ja, det är synd att det ska göra ont...Det är bättre att göra ett test på ett litet område ( detta gör vi alltid kostnadsfritt) då ser vi vad som passar just din hudtyp. Tveka inte att höra av dig vid ev funderingar. Vi ringer dig 3v efter testet för att höra hur det gick.
  • 2019-06-17

Diana G skrev om Laserkliniken
    Väldigt bra bemötande! Proffsigt och välkomnande Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Diana G
    Tack Diana. Så härligt att läsa din rekommendation. Önskar dig en fin sommar

Tina P skrev om Laserkliniken
    jag gjorde en dermapen behandling och blev väl bemött. Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Tina P
    Tack Tina för din fina rekommendation. Önskar dig en underbar sommar.

Carina S skrev om Laserkliniken
    Har fått hjälp md flera hudbehandlingar, alltid blivit väl bemött.
    Någon gång har resultatet inte motsvarat förväntningarna, vid kontakt har jag då blivit positivt bemött och man har hjälpt mig så att jag blivit nöjd. Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Carina S
    Tack Carina för ditt fina omdöme. Nöjda kunder är så viktigt för oss. Önskar dig en härlig sommar

Linda P skrev om Laserkliniken
    Känns professionellt och man får bra information. Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Linda P
    Tack Linda för ditt fina omdöme. Härligt att du är nöjd med behandling och information. Önskar dig en härlig sommar

Maryam F skrev om Laserkliniken
    Nice clean clinic, very polite and helpful personel Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Maryam F
    Thanks for your recommendation. Wish you a lovely summer.

Sandra I skrev om Laserkliniken
    De är väldigt underbara! Dessutom är processen giltig det vill säga att man ser resultat:) Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Sandra I
    Tack underbara du för ditt fina omdöme. Önskar dig en härlig sommar

Ingela J skrev om Laserkliniken
    Professionellt bemötande, lätt att få tid, känner mig trygg där Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Ingela J
    Tack Ingela för ditt fina omdöme. Önskar dig en underbar sommar.

Alerås K skrev om Laserkliniken
    laserbehandling ansikte
    Mkt bra bemötande Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Alerås K
    Tack för din fina rekommendation. Önskar dig en underbar sommar

Mohamoud F skrev om Laserkliniken
    . Tog bort föddelsemärk.
    . Det var bra bemötande.
    . Jag är anslute nöjd. Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Mohamoud F
    Tack Mohamoud för ditt omdöme. Önskar dig en underbar sommar

Suzana P skrev om Laserkliniken
    Alltid trevligt bemötande och bästa resultat. Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Suzana P
    Tack Suzana. Så roligt att du är nöjd med både bemötande och resultat. Önskar dig en härlig sommar.

Svensson M skrev om Laserkliniken
    Nöjd över behandlingsresultat. Duktig och trevlig personal. Bra produkter. Nöjd! Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Svensson M
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att du är nöjd med både behandling, personal och produkter. Önskar dig en härlig sommar

Aurora S skrev om Laserkliniken
    Det är jätte bra. Tack för allt. Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Aurora S
    Tack Aurora för ditt fina omdöme. Önskar dig en härlig sommar

Anne C skrev om Laserkliniken
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Känner stor trygghet Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Anne C
    Tack Anne för din fina rekommendation. Detta är så viktigt för oss. Professionellt bemötande där kunderna ska känna sig trygga. Önskar dig en härlig sommar

Ulrika D skrev om Laserkliniken
    Har endast köpt tjänst. Är väldigt nöjd med min upplevelse. Proffsigt och avslappnat bemötande. Jag känner stort förtroende för Laserkliniken och kan verkligen rekommendera dom till vänner och bekanta.
    /Ulrika Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Ulrika D
    Tack Ulrika. Härligt att läsa din rekommendation. Önskar dig en trevlig sommar

Pia H skrev om Laserkliniken
    Får botox behandling för svår migrän av doktor Håkan. Alltid blivit trevligt bemött av Håkan och hans medarbetare. Väl omhändertagen o fått bra information. Läs mer

Christer C skrev om Laserkliniken
    Bra och proffsig personal med en känsla för ett trevligt och omvårdande kundbemötande! Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Christer C
    Tack Christer för ditt fina omdöme. Önskar dig en fin sommar

Mikaela N skrev om Laserkliniken
    Laserbehandling mot oönskad hårväxt. Var jätte nöjd första gången jag var där men andra så kändes det inte som att det dem gjorde så noggrant. Gått nu över en vecka och ännu ingen skillnad. Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Mikaela N
    Hej Mikaela. Vi vill absolut att du återkommer till oss om det inte kändes lika bra efter andra behandlingen. Ibland kan det ta 3 v innan håren lossnar. Har de inte gjort det så snälla återkom till oss. 031-899150. Tveka heller inte att höra av dig vid ev funderingar

Kerstin R skrev om Laserkliniken
    Personligt bemötande och snabba och effektiva besök. Bra resultat av behandlingen. Jag har varit en trogen kund i över 10 år. Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Kerstin R
    Tack Kerstin för ditt fina omdöme. Så härligt med trogna, nöjda kunder. Önskar dig en underbar sommar

Michael R skrev om Laserkliniken
    Bra information och ett enkelt förfarande. Trevlig personal och kunnig. Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Michael R
    Tack för ditt omdöme Michael. Önskar dig en härlig sommar

Viktoria W skrev om Laserkliniken
    Superbra och väldigt trevlig personal! Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Viktoria W
    Tack för ditt fina omdöme Viktoria. Önskar dig en härlig sommar.

Rönneke K skrev om Laserkliniken
    Solfläckar på händer
    Mkt trevligt och proffsigt bemötande
    Jag är mkt nöjd och förväntat resultat Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Rönneke K
    Tack för ditt fina omdöme. Roligt att du är så nöjd. Önskar dig en härlig sommar
  • 2019-06-04

Sarah M skrev om Laserkliniken
    Bra bemött, snabbt bra resultat! Läs mer
    2019-06-04 Laserkliniken svarar Sarah M
    Tack Sarah för ditt fina omdöme.

Tove E skrev om Laserkliniken
    Laserhårborttagning
    Trevligt bemötande och bra effekt av behandlingen Läs mer
    2019-06-04 Laserkliniken svarar Tove E
    Tack för ditt fina omdöme, Tove

Tjärner E skrev om Laserkliniken
    De är mycket bra på personligt bemötande. Man känner sig säker. De är proffsiga och kan din hud. Jag har lasrat för hårborttagning och kommer fortsätta att gå dit så länge jag behöver. Läs mer
    2019-06-04 Laserkliniken svarar Tjärner E
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, Tjärner.
  • Inga-lill H

2019-06-03

Inga-lill H skrev om Laserkliniken
    Varit på kliniken vid två tillfällen och fått ett fantastiskt bemötande där jag som kund kände mig välkommen, väl bemött och omhändertagen. Gjorde ett enklare ingrepp och ett återbesök på det. Var lite nervös och förklarade det för personalen som anpassade sig efter det. Resultatet är jag mycket nöjd med och kommer fortsätta att gå dit för liknande ingrepp. Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Inga-lill H
    Tack Inga-lill. Så roligt att läsa ditt fina omdöme. Önskar dig en underbar sommar.

Åsa A skrev om Laserkliniken
    Kan varmt rekommendera Laserkliniken & Jeanette Oom! Profesionell, noggrann & kunnig. Mkt fint resultat!! Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Åsa A
    Tack Åsa. Underbart att läsa detta fina omdöme. Önskar dig en underbar sommar.

Linda L skrev om Laserkliniken
    Fantastiskt bemötande personal man verkligen kan prata med. Mina förväntningar av behandlingar är över det jag trodde! Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Linda L
    Oh, tack Linda för ditt fina omdöme. Underbart när resultatet är över förväntningarna. Önskar dig en underbar sommar.

Nora S skrev om Laserkliniken
    Köpt hårborttagning med laser. Mina förväntningar var låga men jag blev glatt överraskad över resultatet! Hela bemötandet och hur de tog hand om en när man ligger där och visar sina värsta mardrömmar men hanterar det super bra och gör en bekväm Läs mer
    2019-06-18 Laserkliniken svarar Nora S
    Tack Nora för detta fina omdöme

Annapurna C skrev om Laserkliniken
    Great consultation, pleasant nurses/doctors and overall good experience. They are all very considerate and that they are dealing with sensitive services and hence deal with care which is great :) Läs mer
    2019-06-25 Laserkliniken svarar Annapurna C
    Thank you Annapurna.
    Lovely review.
    Have a nice summer

Vendela W skrev om Laserkliniken
    Jag har varit många gånger på hårborttagning med epilering och jag blev mycket väl bemött. Läs mer
    2019-06-03 Laserkliniken svarar Vendela W
    Tack Vendela för ditt fina omdöme.
  • Felicia W

2019-06-03

Felicia W skrev om Laserkliniken
    Laserbehandling i ansiktet.
    Bästa bemötandet, alltid proffsigt.
    Känns alltid tryggt och bra att komma på behandling.
    Uppskattar att bli ihågkommen och personligt bemött.

10 stjärnor av 5 möjliga.
    Bästa i stan
    / Felicia Werneman Läs mer
    2019-06-03 Laserkliniken svarar Felicia W
    Tack Felicia för ditt jättefina omdöme.

Stefan F skrev om Laserkliniken
    Laserbehandling !
    Proffsig och utbildad sjuksköterska som förklarade o förstod vad jag efterfrågade. Läs mer
    2019-06-18 Laserkliniken svarar Stefan F
    Tack Stefan för ditt fina omdöme

Kondic L skrev om Laserkliniken
    Jag tog bort oönskad hårväxt med laser metoden.
    Jeanette som utförde tjänsten är genomtrevlig och profesionell. Bra lokaler, en miljö som man kan slappna av i. Läs mer
    2019-06-03 Laserkliniken svarar Kondic L
    Tack Kondic för ett underbart omdöme.

Sara G skrev om Laserkliniken
    She is utterly incompetent. If your appointment is at 11am and you are there 1050 you can expect to wait till 1120 or 1130. Her time keeping skills are non existent.
    She has no skills with electrolysis, she is exceptionally slow and innefective with her treatment. Rude and makes no attempt to connect with her clients. She has caused scabs that lasted over 3 months in the past. She said to the clinic that she ran her own clinic she did but did so by doing one short course in electolysis. This treatment takes ten years or more to master. She will harm you. Her attitude towards urgancy care and attenttiveness is appauling she's dangerous in her practice and frustrating in how slow and innefective she is. Her hygiene practice could do with significant improvement as she picked something up off the floor and continued with the treatment without changing gloves. She doesn't wash her hands before starting a treatment. This clinic is supposed to specialise in hair removal. It seems to me that she does know what she is doing however she is so incredibly incompetent at hair removal that she risks harming you and the business she works for.

One time she cancled my session as she had a bad back owing to her bad technique. She used higher voltage on my first trip and it lead to blisters for the first 2 weeks or so. Usually we start with a lower frequency and voltage so we can see what happens when I saw her for a treatment that's what she did and then next I saw her and looked at the records and swore as she saw she had done it wrong.. In the 5 years I have had electolysis I have never experienced this or anything similar.

She has occasionally some small issues with time keeping however is vastly more competent and vastly better with electolysis. She is really a lot better at the job and managed to clear a whole area where's she took a few tiny hairs from my face the other one focuses on one area she does not and will make you book more sessions than she can solve. The issue with this clinic is that she has now 9 months off for her baby and so we have no electolysis cover in gothenberg.

I have 5 years of experience with electolysis and have some basic education from a beauty college so I speak with some authority and make these statements out of concern and simply to report my experiences. I hope things change. Läs mer

Nilsson G skrev om Laserkliniken
    Trevlig personal, bra behandlingar fick bra tips på vilka produkter jag bör använda.
    Bra resultat på behandlingarna som jag har tagit. Läs mer
    2019-06-03 Laserkliniken svarar Nilsson G
    Tack Nilsson G för ditt fina omdöme.

Azra S skrev om Laserkliniken
    Hej
    Ska vara ärligt har aldrigt förväntat mig att det skulle vara så bra resultat från första gång andra gången behövs inte gå men gick för de sa!!

""Under armar och hela ben!!!"""

Bemötande var så bra att man kan inte beskriva"" hon hade tålamod verkligen """
    Stor tack för all hjälp❤🎉👍 Läs mer
    2019-06-03 Laserkliniken svarar Azra S
    Tack Azra för ditt omdöme. Underbart när resultatet blir över förväntat.

Ing M skrev om Laserkliniken
    Blev mycket väl bemött o fick ett strålande resultat. Läs mer
    2019-06-03 Laserkliniken svarar Ing M
    Tack för ditt fina omdöme Ing M.
  • 2019-05-27

Mia H skrev om Laserkliniken
    Kan varmt rekommendera Laserkliniken!
    Är otroligt nöjd med ett professionellt bemötande, behandlingar, service och hudvårdsprodukterna, ffa ZO® Skin Health! Läs mer
    2019-05-27 Laserkliniken svarar Mia H
    Härligt att du är nöjd med våra behandlingar, service & produkter. Tack Mia för ditt omdöme.
  • 2019-05-24

Sandra R skrev om Laserkliniken
    Underbar och kunnig personal, supernöjd med mina behandlingar❤️ Läs mer
    2019-05-24 Laserkliniken svarar Sandra R
    Tack Sandra för ditt fina omdöme. Så kul att du är så nöjd.
  • 2019-05-23

Neomi A skrev om Laserkliniken
    Jag fick en laserbehandling på mitt ansikte som gick väldigt bra. Personalen är trevlig, det gick snabbt och resultatet blev väldigt fint. Det är lätt att boka och jag är nöjd med att jag valde Laserkliniken. Läs mer
    2019-05-24 Laserkliniken svarar Neomi A
    Tack Neomi för ditt omdöme. Roligt att höra att du är så nöjd med oss och behandlingen.
  • Jila A

2019-05-23

Jila A skrev om Laserkliniken
    -Köper hudprodukter m hög kvalite
    -olika anpassadhudbehandlingar
    -ärliga,mkt trevliga, kompetent personal
    - fin och central lokal
    - lätt att boka tider
    - rimliga priser på behandlingar
    - är mkt nöjd kund Läs mer
    2019-05-24 Laserkliniken svarar Jila A
    Tack Jila för att du tog dig tid att svara med ditt fina omdöme.
  • 2019-05-22

Bambi B skrev om Laserkliniken
    Jag har varit hos laserkliniken för laser av min skäggväxt.

Jag blev direkt väldigt trevligt bemött och känner mig alltid som hemma när jag är där, alla är väldigt down to earth och proffsiga!

Jag är supernöjd med mina behandlingar och rekommenderar alla som frågar mig om vart jag fått så fint resultat att gå till laserkliniken. Läs mer
    2019-05-24 Laserkliniken svarar Bambi B
    Tack Bambi för ditt fina omdöme. Så roligt att du trivs hos oss.

Engelbrektsgatan 34C, 411 37 Göteborg