LATINO DELI

Götgatan 67, 116 21 Stockholm — Visa karta

4.8 i betyg av av 5 omdömen

LATINO DELI är specialist i Stockholm på läcker peruansk & sydamerikansk mat som serveras i den hemtrevliga lokalen på Götgatan 67, några meter efter Victoria bio vid Medborgarplatsen. Catering kan levereras direkt hem till Dig eller Ditt företag.

Läs vad 5 kunder tycker om LATINO DELI

• Magnus L

2019-09-09

Magnus L skrev om LATINO DELI
    Jag beställde Buffé Latino - WOW.
    Ceviche/ limemarinerad fisk i chili, vitlök & koriander - kan beställa medel och extra Chilli och vitlök.
    Maten är vällagad från grunden och väldigt god.
    Vi var 10 killar som kan äta mycket och maten räckte bra och det blev t.o.m. mat över.

Bra service och levereras på förutbestämd tid - kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Bockholmengruppen Catering & Event
    5.0 / 5 i betyg — 12 omdömen
    Badge2019
    "Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä"
  • Michael

2012-09-08

Michael skrev om LATINO DELI
    Fantastisk ceviche, mycket goda empanadas . Väldigt sympatisk personal. En riktig liten pärla, prisvärt. Läs mer
  • 2010-02-11

Peter K skrev om LATINO DELI
    Du som vill få en ny, kulturell upplevelse utöver det vanliga i centrum av Söder kommer inte att bli besviken. Maten är otroligt välsmakande, har en mysig atmosfär och bra priser. Läs mer
  • 2010-01-21

Rosa B skrev om LATINO DELI
    Fantastisk bemötande av ägare och personal. Latino Deli har en god och fresch mat från peruanska köket min favorit Ceviche. Läs mer
  • 2010-01-18

Esperanza V skrev om LATINO DELI

Bästa cateringfirmorna i Stockholm:

Carina B Carina B tycker:
“Christian med personal förgyll...” Läs mer