Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Södermalm Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson

Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson

Magnus Ladulåsgatan 33, 118 65 Stockholm — Visa karta

Massage, rehabmassage, bollträning, yoga, samtalsterapi, parterapi, stresshantering, coachning, produkter, naprapati, MID-laser. För privatpersoner och företagshälsa!
Studievägen 10, 19150, Sollentuna

Spa nära Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson:

Pipersgatan 7, STOCKHOLM
Kom in och ta en paus från vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa. Läs mer ›
Kristina G:
Mycket väl bemött och omhändertagen. Tyvärr har de två Alkalinebehandlingar jag genomgått ännu inte givit önskat resultat.

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
Välkommen till Emelie hudterapeut! Läs mer ›
Emilie H:
Första gången hos en hudterapeut och jag är nöjd med hur besöket var. Hon tog verkligen hand om en och verkade väldigt seriös med det hon gj...

Götgatan 78, Stockholm
Vi har ett brett utbud av skönhetsbehandlingar och generösa öppettider. Välkomme... Läs mer ›
Karolina S:
Ranja är bäst! Professionell, trevlig och nogran! Hygienisk så håller fransarna bättre och man slipper infektioner!

Birger Jarlsgatan 39, STOCKHOLM
Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ge... Läs mer ›
Lina L:
Jättetrevliga och tillmötesgående:-)

Läs vad 1 kund tycker om Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson

• Samuel L
    Samuel L skrev om Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson
    Hade kraftig smärta i rygg och bröstkorg efter en allvarlig lunginflammation (revben ur led) och då min kiropraktor slutat praktisera för att endast forska/prata inför grupp så letade jag en ny.

Alf korrigerade min rygg och nacke med hjälp av chiropraktiska grepp och akupunktur, en kombination som var enastående lyckad. I slutet av behandlingen kom jag ihåg att be Alf hjälpa mig med problem jag haft i knä och fot (sådant otropeder tittat många gånger på och bara skakat på huvudet) - en chansning tänkte jag. Alf fixade även detta med ett säkert handlag. Nu kan jag återigen bygga muskler i lår och gå med korrekt steg, vilket var några år sedan sist - en underbar känsla.

Kombinationen av de olika tekniker Alf Andersén behärskar är helt klart nyckeln till framgången i detta fall. Av de cirka tio olika praktiker jag besökt i Stockholmsområdet är Alf hittills bäst.

Jag är mycket tacksam! Läs mer
    Nikke L gillar detta

Magnus Ladulåsgatan 33, 118 65 Stockholm