Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Södermalm Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson

Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson

Magnus Ladulåsgatan 33, 118 65 Stockholm — Visa karta

Massage, rehabmassage, bollträning, yoga, samtalsterapi, parterapi, stresshantering, coachning, produkter, naprapati, MID-laser. För privatpersoner och företagshälsa!

Läs vad 1 kund tycker om Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson

• Samuel L
    Samuel L skrev om Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson
    Hade kraftig smärta i rygg och bröstkorg efter en allvarlig lunginflammation (revben ur led) och då min kiropraktor slutat praktisera för att endast forska/prata inför grupp så letade jag en ny.

Alf korrigerade min rygg och nacke med hjälp av chiropraktiska grepp och akupunktur, en kombination som var enastående lyckad. I slutet av behandlingen kom jag ihåg att be Alf hjälpa mig med problem jag haft i knä och fot (sådant otropeder tittat många gånger på och bara skakat på huvudet) - en chansning tänkte jag. Alf fixade även detta med ett säkert handlag. Nu kan jag återigen bygga muskler i lår och gå med korrekt steg, vilket var några år sedan sist - en underbar känsla.

Kombinationen av de olika tekniker Alf Andersén behärskar är helt klart nyckeln till framgången i detta fall. Av de cirka tio olika praktiker jag besökt i Stockholmsområdet är Alf hittills bäst.

Jag är mycket tacksam! Läs mer
    Nikke L gillar detta

Bästa spana i Stockholm: