Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Södermalm Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson

Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson

Magnus Ladulåsgatan 33, 118 65 Stockholm — Visa karta

Massage, rehabmassage, bollträning, yoga, samtalsterapi, parterapi, stresshantering, coachning, produkter, naprapati, MID-laser. För privatpersoner och företagshälsa!
Vidargatan 1, 11327, Stockholm
Salong Tigerfeldt
Lindberg Malmström L:
Bra och proffsigt bemötande och en metod som kändes säker och effektiv.

Spa nära Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson:

Maria Prästgårdsgata 29, Stockholm
Vi kan det här med ögonfransförlängning! Permanent makeup, färgning och formning... Läs mer ›
Mikaela W:
Jag var hos Josefin igår och jag vart SÅ NÖJD! Jättebra bemötande, förstår inte alls tidigare kommentarer. Ja, dem snackar med varandra, so?...

Pipersgatan 7, STOCKHOLM
Kom in och ta en paus från vardagen. Läs mer ›
Alena A:
Varm välkomen hos Jennifer en riktigt proffs som jag kan bara rekomendera. Hon en trevlig, hjälpsam, med stor hjärta och proffs.

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
Välkommen till en salong där resultatinriktad hudvård blandas med härliga spabeh... Läs mer ›
Jenny B:
Trevlig och proffsig! Rekommenderas!

GREVGATAN 47, Stockholm
Kom in till Studio Paus och unna dig en lyxig behandling! Läs mer ›
Carola A:
Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Läs vad 1 kund tycker om Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson

• Samuel L
    Samuel L skrev om Leg.Kiropraktor Ylva Pettersson
    Hade kraftig smärta i rygg och bröstkorg efter en allvarlig lunginflammation (revben ur led) och då min kiropraktor slutat praktisera för att endast forska/prata inför grupp så letade jag en ny.

Alf korrigerade min rygg och nacke med hjälp av chiropraktiska grepp och akupunktur, en kombination som var enastående lyckad. I slutet av behandlingen kom jag ihåg att be Alf hjälpa mig med problem jag haft i knä och fot (sådant otropeder tittat många gånger på och bara skakat på huvudet) - en chansning tänkte jag. Alf fixade även detta med ett säkert handlag. Nu kan jag återigen bygga muskler i lår och gå med korrekt steg, vilket var några år sedan sist - en underbar känsla.

Kombinationen av de olika tekniker Alf Andersén behärskar är helt klart nyckeln till framgången i detta fall. Av de cirka tio olika praktiker jag besökt i Stockholmsområdet är Alf hittills bäst.

Jag är mycket tacksam!
    Nikke L gillar detta